folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Sanki Benimle Dalga Geçiyor



Bilgisayar Sanki Benimle Dalga Geçiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _OrioN_
    _OrioN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2011
    Erkek

    2005 te aldığım standart casper alfa force masaüstü bilgisayarım benimle dalga geçiyor . Dikkat çeksin diye söylediğimi düşüne bilirsiniz ama kesinlikle öyle

    pc 1 aydır yarım yamalak çalışıyodu pc açılıyor çok rahat her şeyi yapıyorum  oyun oynuyorum vs. pat ! kapanıyo kendiliğinden kasanın ışıkları yanıyo ama ekran kapanıyo, 1,5 hafta önce hiç bi şey yapmadığım halde sorun kendiliğinden düzeldi. şimdi ise fişi takıyorum power düğmesine basıyorum kırmızı ışık yanıyor orda kalıyor yeşil ışık yanmıyor

    bu gün bilgisayarcıya götürdüm kasayı , adam düğmesine bi bastı pc çalıştı. Al işte !

    eve geldim fişe taktım yine çalışmadı, sonra dedimki belki içinde bi sorun vardır bi içini açiim diye kasayı yan yatırdım pc çalıştı kasayı dik konuma getiriyorum pc kapanıyo, yan yatırıyorum çalışıyor

    Vay arkadaş , ben bi de bilgisayar mühendisi olmak için bu sene sınava hazırlanıyorum :)

    Lütfen yardım edin bu aletin sorunu ne ekran kartı mı ram mi neyse söyleyin lütfen

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    _OrioN_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    2005 te aldığım standart casper alfa force masaüstü bilgisayarım benimle dalga geçiyor . Dikkat çeksin diye söylediğimi düşüne bilirsiniz ama kesinlikle öyle

    pc 1 aydır yarım yamalak çalışıyodu pc açılıyor çok rahat her şeyi yapıyorum  oyun oynuyorum vs. pat ! kapanıyo kendiliğinden kasanın ışıkları yanıyo ama ekran kapanıyo, 1,5 hafta önce hiç bi şey yapmadığım halde sorun kendiliğinden düzeldi. şimdi ise fişi takıyorum power düğmesine basıyorum kırmızı ışık yanıyor orda kalıyor yeşil ışık yanmıyor

    bu gün bilgisayarcıya götürdüm kasayı , adam düğmesine bi bastı pc çalıştı. Al işte !

    eve geldim fişe taktım yine çalışmadı, sonra dedimki belki içinde bi sorun vardır bi içini açiim diye kasayı yan yatırdım pc çalıştı kasayı dik konuma getiriyorum pc kapanıyo, yan yatırıyorum çalışıyor

    Vay arkadaş , ben bi de bilgisayar mühendisi olmak için bu sene sınava hazırlanıyorum :)

    Lütfen yardım edin bu aletin sorunu ne ekran kartı mı ram mi neyse söyleyin lütfen


    -----------------------------

     

    Bellekleriniz statiğe düşüyor, kasanızı açın, bütün parçaları sökün kompresörle temizleyin, belleklerinizin slota giren kısımlarını silgiyle temizleyin,ekran kartınızın slota giren kısımlarını silgiyle temizleyin işlemcinizle soğutucu arasında kalan termal macunu yenileyin, ısı ve statik elektrik kaynaklı problemleriniz ortadan kalkacaktır.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    işlemci fanı, ram, ( bunlara bi göz gezdir ne alemdeler )

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _OrioN_
    _OrioN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2011
    Erkek

    temizleme işini yaptım çıkarttım sildim süpürgeyle içini çektim dediklerinin macun yenileme hariç hepsini yaptım sorun yok

    Bi de işlemci çok ısındığı zaman zaten pc açılırken uyarı veriyor işlemci de sorun olduğunu düşünmüyorum ama saol yorumun için

    Arkadaşlar fikir önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim şimdiden saolun :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _OrioN_
    _OrioN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2011
    Erkek

    işlemci fanı canavar gibi de bu ekran niye gidiyo onu anlamadım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    ekran krtını değişir ozamanda aynı hatayı verirse demeki miladi olaçak


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    _OrioN_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    işlemci fanı canavar gibi de bu ekran niye gidiyo onu anlamadım


    -----------------------------

    ekran kartı üstündeki kondansatörlerde herhangi bir fiziksel bozukluk varmı hocam ? 

    şişme akma vs. gibi.


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    elektrik sorunu gibi görünüyor..

    bir kısa devre yaptır bakalım olmadı power supply i bir degistir dene..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    hocam bilgili bir teknik servise götür parçaları yakarsın :) güç kaynağında bir şey olabilir elektriği iletmiyordur bazı durumlarda iletiyordur (yan yatırınca falan). ki büyük ihtimalle güç kaynağında devresel bir sorun olmuştur. güç kablosunda da temassızlık olabilir.


    =)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _OrioN_
    _OrioN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2011
    Erkek

    Arkadaşlar kusura bakmayın akşam pc yine gitti o yüzden şimdi cevap verebiliyorum, ekran kartında şişme filan yok güç kaynağını 6 ay önce değiştirmiştim

    Abi bilgisayarcıya götürdüm ekran kartında sorun var çok ısınınca kapatıyo kendini dedi. Ben Mersin de yaşıyorum önerdiğiniz bir servis varsa oraya götürürüm

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _OrioN_
    _OrioN_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2011
    Erkek

    kesin şu parçada sorun var diyecek varsa o parçayı değiştiricem, zaten hurdaya çıkacak yakında ama bu sene ygs-lys ye gireceğim o yüzden seneye yeni bir bilgisayar  almayı düşünüyorum. Bu bilgisayar 1 sene çalışsın bana yeter

Toplam Hit: 5298 Toplam Mesaj: 31