folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Bilgisayara Local Host Nasıl Kurulur?



Bilgisayara Local Host Nasıl Kurulur?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    kalekule bunu yazdı:
    -----------------------------
    SiyanojeN bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.a müritler yardımınıza ihtiyacım var,;Ptabi yardım ederseniz.

     

    şimdi ben forumlarla ilgilenecem bozup bozup öğrenecem fakat bunun için local host lazım.

     

    şimdi bana local host neyle kurulur ve nasıl çalışır her detayını anlatacak bir müridimiz veya müridemiz varmı? 


    -----------------------------
    Php mi Asp mi?

    Herkes php anlatmış.
    -----------------------------

    aspyle kim uğraşır :D

    tabiki bedava olanı php :D 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    la bu nasıl kullanıliyi :S

     

    yani ben şimdi bi tane fıoru kurmak istiyorum nasıl kuracam :S 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkroasted
    Darkroasted's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2007
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    Darkroasted bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://forum.bedavasiteyapmak.com/programlar-f37/appserv-kurulumu-ve-kullanimi-t736.html

    adam anlatmıs burda kullanımını gir bag:)


    -----------------------------

    çok sağol hocam çok yararlı oldu :D

    artık bozup bozuup tekrardan kurabileceğim bir forumunm var :D 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    veritabanını açtım ama 

     

    veritabanında tablo bulunamadı.
    fatih veritabanında yeni tablo oluştur
       

    diyor ve gidince karşıma abzürt bişi çıkıyo ne koyacam ben oralara :/ 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    bilgisayarım/yerel disk c/ program files / easy php / www / buraya klasörü altında scripti atıyorsun ya da php döküman falan sonra tarayıcıda localhost/scriptismi diye attın mı gelir, internet olmadan da çalışır.


    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risperdal
    risperdal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    bugüne kadar kullandıklarımdan en kullanışlısı wamp server. istediğin extensionu rahatlıkla açabiliyorsun. rewriterule olayını da destekliyor.
    windows üzerinde kullanıcaksan wampdan başkasını kullanma derim.

    Özgür iradeydi şeytanım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    Rebelist bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayarım/yerel disk c/ program files / easy php / www / buraya klasörü altında scripti atıyorsun ya da php döküman falan sonra tarayıcıda localhost/scriptismi diye attın mı gelir, internet olmadan da çalışır.


    -----------------------------

    hoca tmm anladım orasını ama bu absürt şeyde database açmam lazımmış vbenim ve databaseyi açtım ama tablo falan diyo anlamadım tablosunu :/

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam php mi istiyorsun ?

    Php istiyorsan wamp

    Yok asp diyorsan babyweb.

    Fakat tavsiyem yinede pek localhost ile uğraşma free siteleri kullan :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam php mi istiyorsun ?

    Php istiyorsan wamp

    Yok asp diyorsan babyweb.

    Fakat tavsiyem yinede pek localhost ile uğraşma free siteleri kullan :)


    -----------------------------

    bu 3 olacak wamp mı yapayım?

    bide yok hoca freeler işimi görmez bu daa iyi  

Toplam Hit: 8328 Toplam Mesaj: 32