Bilgisayara Local Host Nasıl Kurulur?
-
kalekule bunu yazdı:
-----------------------------
SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------s.a müritler yardımınıza ihtiyacım var,;Ptabi yardım ederseniz.
şimdi ben forumlarla ilgilenecem bozup bozup öğrenecem fakat bunun için local host lazım.
şimdi bana local host neyle kurulur ve nasıl çalışır her detayını anlatacak bir müridimiz veya müridemiz varmı?
-----------------------------
Php mi Asp mi?
Herkes php anlatmış.
-----------------------------aspyle kim uğraşır :D
tabiki bedava olanı php :D
-
la bu nasıl kullanıliyi :S
yani ben şimdi bi tane fıoru kurmak istiyorum nasıl kuracam :S
-
http://forum.bedavasiteyapmak.com/programlar-f37/appserv-kurulumu-ve-kullanimi-t736.html
adam anlatmıs burda kullanımını gir bag:)
-
Darkroasted bunu yazdı:
-----------------------------http://forum.bedavasiteyapmak.com/programlar-f37/appserv-kurulumu-ve-kullanimi-t736.html
adam anlatmıs burda kullanımını gir bag:)
-----------------------------çok sağol hocam çok yararlı oldu :D
artık bozup bozuup tekrardan kurabileceğim bir forumunm var :D
-
veritabanını açtım ama
veritabanında tablo bulunamadı.
fatih veritabanında yeni tablo oluştur
diyor ve gidince karşıma abzürt bişi çıkıyo ne koyacam ben oralara :/
-
bilgisayarım/yerel disk c/ program files / easy php / www / buraya klasörü altında scripti atıyorsun ya da php döküman falan sonra tarayıcıda localhost/scriptismi diye attın mı gelir, internet olmadan da çalışır.
-
bugüne kadar kullandıklarımdan en kullanışlısı wamp server. istediğin extensionu rahatlıkla açabiliyorsun. rewriterule olayını da destekliyor.
windows üzerinde kullanıcaksan wampdan başkasını kullanma derim. -
Rebelist bunu yazdı:
-----------------------------bilgisayarım/yerel disk c/ program files / easy php / www / buraya klasörü altında scripti atıyorsun ya da php döküman falan sonra tarayıcıda localhost/scriptismi diye attın mı gelir, internet olmadan da çalışır.
-----------------------------hoca tmm anladım orasını ama bu absürt şeyde database açmam lazımmış vbenim ve databaseyi açtım ama tablo falan diyo anlamadım tablosunu :/
-
hocam php mi istiyorsun ?
Php istiyorsan wamp
Yok asp diyorsan babyweb.
Fakat tavsiyem yinede pek localhost ile uğraşma free siteleri kullan :)
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------hocam php mi istiyorsun ?
Php istiyorsan wamp
Yok asp diyorsan babyweb.
Fakat tavsiyem yinede pek localhost ile uğraşma free siteleri kullan :)
-----------------------------bu 3 olacak wamp mı yapayım?
bide yok hoca freeler işimi görmez bu daa iyi
