folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Bilgisayara Local Host Nasıl Kurulur?



Bilgisayara Local Host Nasıl Kurulur?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    SiyanojeN bunu yazdı:
    -----------------------------

    veritabanını açtım ama 

     

    veritabanında tablo bulunamadı.
    fatih veritabanında yeni tablo oluştur
       

    diyor ve gidince karşıma abzürt bişi çıkıyo ne koyacam ben oralara :/ 


    -----------------------------
    hocam http://localhost/phpmyadmin/ den olusturdun sanırım eger olusturmadıysan anlatırım orayıda ;)
    dbyı olusturduktan sonra kullandıgın scriptin config.php ayarlarını yapmalısın daha sonra install.phpsini calıstırısın yada config ayarını yapar elındekı sql dosyasını localda olusturdugun db ıcıne atarsın ondua soyle yapıcaksın resımlerle gosterım sanan (:

    Config.php olayındandan biraz bahedeyim
    Mysql baglantısı kurulur 
    $xx=mysql_connect("localhost","dbuser","dbpass"); tarzında bır satır vardır buyuk ıhtımalle ilk satırında yer alır zaten bu (:
    yine buyuk ıhtımalle alt satırında mysql_select_db("dbname",$xx); şeklinde bir satır vardır

    bunları appserve gore degsıtıreceksın dbuser ve passı appservı kurarken sana sormustu ve sende yazmıstın oraya yazacaksın benım dedıgımı yaptıgını var sayıyorum root ve bos bas ise orayı mysql_connect("localhost","root",""); şeklinde değiştireceksin altındakı satırdada dbnamei yani phpmyadminde oluşturdugun databasein adını yazacaksın ;)
    Daha sonra kaydedip dediğim gibi scriptin tablolarını olusturmalısın (scriptin installi varsa calıstır yoksa sql dosyası olmalı)

    Sql Dosyasını Yuklemeyıde anlatayım

    1.Adım

     


    2.Adım

    3.Adım

     
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    http://www.apache.org/ burdan indir apache serverını kur başka birşeye ihtiyacın kalmaz ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.apache.org/ burdan indir apache serverını kur başka birşeye ihtiyacın kalmaz ;)
    -----------------------------
    yok be hocam :S
    Hani mysql ?
    Hani phpmyadmin :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    bence apache2triad kur herşey içinde war. perl, pyton....

     http://apache2triad.net/info.php 


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    :/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    oleeeeyyy :D kurdum forumu :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    SiyanojeN bunu yazdı:
    -----------------------------
    oleeeeyyy :D kurdum forumu :D
    -----------------------------
    hehe hadı hayırlı olsun bana gerek kalmadı sanırım :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    SiyanojeN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Rebelist bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayarım/yerel disk c/ program files / easy php / www / buraya klasörü altında scripti atıyorsun ya da php döküman falan sonra tarayıcıda localhost/scriptismi diye attın mı gelir, internet olmadan da çalışır.
    -----------------------------

    hoca tmm anladım orasını ama bu absürt şeyde database açmam lazımmış vbenim ve databaseyi açtım ama tablo falan diyo anlamadım tablosunu :/


    -----------------------------
    tablo olayı sen tablo açmazsın hic bir scriptte o sana sql dosyası verir sen sorgularsın

    Bak şimdi ; sql dosyalarını al üstte sql yazar tıkla ona dosyayı aç hepsini kopyala yapıştır enter a bas... :)

    Config.php ayar.php db.php falan dosyalarını doldurmak ise

    Host: Localhost , User: Root, Db Name: Olusturdugun db Pass: Bura bos kalacak birsey olmayacak. Anladın umarım...


    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------
    Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------
    http://www.apache.org/ burdan indir apache serverını kur başka birşeye ihtiyacın kalmaz ;)
    -----------------------------
    yok be hocam :S
    Hani mysql ?
    Hani phpmyadmin :D

    -----------------------------

    doru :D 

    http://apache2triad.net/ ti o :) isim benzerliği :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    Dedigim gibi en geniş kapsamkı apache2triad.

Toplam Hit: 8327 Toplam Mesaj: 32