Bilgisayara Local Host Nasıl Kurulur?
-
SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------veritabanını açtım ama
veritabanında tablo bulunamadı.
fatih veritabanında yeni tablo oluştur
diyor ve gidince karşıma abzürt bişi çıkıyo ne koyacam ben oralara :/
-----------------------------
hocam http://localhost/phpmyadmin/ den olusturdun sanırım eger olusturmadıysan anlatırım orayıda ;)
dbyı olusturduktan sonra kullandıgın scriptin config.php ayarlarını yapmalısın daha sonra install.phpsini calıstırısın yada config ayarını yapar elındekı sql dosyasını localda olusturdugun db ıcıne atarsın ondua soyle yapıcaksın resımlerle gosterım sanan (:
Config.php olayındandan biraz bahedeyim
Mysql baglantısı kurulur
$xx=mysql_connect("localhost","dbuser","dbpass"); tarzında bır satır vardır buyuk ıhtımalle ilk satırında yer alır zaten bu (:
yine buyuk ıhtımalle alt satırında mysql_select_db("dbname",$xx); şeklinde bir satır vardırbunları appserve gore degsıtıreceksın dbuser ve passı appservı kurarken sana sormustu ve sende yazmıstın oraya yazacaksın benım dedıgımı yaptıgını var sayıyorum root ve bos bas ise orayı mysql_connect("localhost","root",""); şeklinde değiştireceksin altındakı satırdada dbnamei yani phpmyadminde oluşturdugun databasein adını yazacaksın ;)
1.Adım
Daha sonra kaydedip dediğim gibi scriptin tablolarını olusturmalısın (scriptin installi varsa calıstır yoksa sql dosyası olmalı)
Sql Dosyasını Yuklemeyıde anlatayım
2.Adım
3.Adım -
http://www.apache.org/ burdan indir apache serverını kur başka birşeye ihtiyacın kalmaz ;)
-
Khaine bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.apache.org/ burdan indir apache serverını kur başka birşeye ihtiyacın kalmaz ;)
-----------------------------
yok be hocam :S
Hani mysql ?
Hani phpmyadmin :D -
bence apache2triad kur herşey içinde war. perl, pyton....
http://apache2triad.net/info.php
-
:/
-
oleeeeyyy :D kurdum forumu :D
-
SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------
oleeeeyyy :D kurdum forumu :D
-----------------------------
hehe hadı hayırlı olsun bana gerek kalmadı sanırım :D -
SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------
Rebelist bunu yazdı:
-----------------------------bilgisayarım/yerel disk c/ program files / easy php / www / buraya klasörü altında scripti atıyorsun ya da php döküman falan sonra tarayıcıda localhost/scriptismi diye attın mı gelir, internet olmadan da çalışır.
-----------------------------hoca tmm anladım orasını ama bu absürt şeyde database açmam lazımmış vbenim ve databaseyi açtım ama tablo falan diyo anlamadım tablosunu :/
-----------------------------
tablo olayı sen tablo açmazsın hic bir scriptte o sana sql dosyası verir sen sorgularsınBak şimdi ; sql dosyalarını al üstte sql yazar tıkla ona dosyayı aç hepsini kopyala yapıştır enter a bas... :)
Config.php ayar.php db.php falan dosyalarını doldurmak ise
Host: Localhost , User: Root, Db Name: Olusturdugun db Pass: Bura bos kalacak birsey olmayacak. Anladın umarım...
-
DarkF4Te bunu yazdı:
-----------------------------
Khaine bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.apache.org/ burdan indir apache serverını kur başka birşeye ihtiyacın kalmaz ;)
-----------------------------
yok be hocam :S
Hani mysql ?
Hani phpmyadmin :D-----------------------------
doru :D
http://apache2triad.net/ ti o :) isim benzerliği :)
-
Dedigim gibi en geniş kapsamkı apache2triad.



