Bilgisayarı İyi Olan Biri ?
-
Bilgisayarımın kişisel problemlerinden dolayı bi projeyi bitirmeme rağmen render alamıyorum :D After Effects kurulu olan bi mürit el atarsa projede herşey hazır sadece rendre tuşuna basıcak :D
-
ahahha fakir.)
-
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
ahahha fakir.)
-----------------------------
gönlüm zengin :D -
66 hiti var herkes 2 'kere baksa 33 mesaj yazarkende 4 gitti 29 bende 5 kere baksam 24 2'den fazla bakanla olsa 4 kişi kaldı 20 . 20 kişiden kimse yardım etmiyomu :|
-
4 çekirdek 3 gb ram iyi diyorsan yardımcı olayım ama after efectsen anlamam hiç :)
-
Dizzy bunu yazdı:
-----------------------------
4 çekirdek 3 gb ram iyi diyorsan yardımcı olayım ama after efectsen anlamam hiç :)
-----------------------------
:D iyi hocam programdan anlamana gerek yok zaten projeyi açıp render tuşu var ona basıcaksın :D
yaparmısın böyle bi iyilik :D -
Tabi yaparım hocam lafımı olur
-
iyi olsaydı kendin yapardım ama benimki de ölü
-
8 gb ram core 2 quad 1 gb ekran kartı var. yetermi
-
o zaman ben projeyi upluyorum :D linkini atarım bitice :D
-
intel atom n270 cpu + 1gb ram var istersen yapayim torunum torununa verir bitince
