Bilgisayarı İyi Olan Biri ?
-
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
ahahha fakir.)
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=SreZm_0uvtQ&feature=player_embedded
-
TBT bunu yazdı:
-----------------------------bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
ahahha fakir.)
-----------------------------ahahaha Kro
-----------------------------
D: tebrkler TBT :D -
arefi izliyodum hocam. nasıl yapıcaz şimdi bunu. indi
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
arefi izliyodum hocam. nasıl yapıcaz şimdi bunu. indi
-----------------------------
bende izliyodum hocam :D nasıl yaptı acaba :DLogoReveal 3 - With plugin - LensFlare yazan dosyayı açıcaksın hocam önce
sonra resimde seçili olan dosyaya çift tıklayıp ;
compositing yazanyerden make movie tıklıcaksın hocam [ ctrl + m kısayol ]
sonra resimde gösterdiğim yerdeki render tuşunu tıklıyosun hocam :D
-
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
ahahha fakir.)
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=SreZm_0uvtQ&feature=player_embedded
-----------------------------KARDEŞ NERDEN BULDUN BU VİDEOYU GÜLME KRİZİNE GİRDİM hem o fakir değilmiş maybellineden de kutu almış gayette ciksmiş :D
-
Gharzvog sağolsun hallettik :D
-
emperorkaan bunu yazdı:
-----------------------------
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
ahahha fakir.)
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=SreZm_0uvtQ&feature=player_embedded
-----------------------------KARDEŞ NERDEN BULDUN BU VİDEOYU GÜLME KRİZİNE GİRDİM hem o fakir değilmiş maybellineden de kutu almış gayette ciksmiş :D
-----------------------------altıma sıçtım gülmekten
-benimde gerçek benimarkadaşlar isterseniz yakınadan bakabilirsiniz ayrıca makyaj malzemelerimde maybellline hanginiz maybelline kulllanıyo arkadaşlar gayette maybeline :D:D:D:D:D
yılın videosu... -
inşepşın p4 işlemci 1gb ramde oluyosa yolla :D
