Bilgisayarı İyi Olan Biri ?
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman ben projeyi upluyorum :D linkini atarım bitice :D
-----------------------------render nasıl yapılacak ?
renderdan sornaki boyutu tahminen ne olacak ?
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman ben projeyi upluyorum :D linkini atarım bitice :D
-----------------------------render nasıl yapılacak ?
renderdan sornaki boyutu tahminen ne olacak ?
-----------------------------
Hocam anlatırım onu :D 1 - 2 gb olur ama movie makera atıp ordan kayıt alınca bi daha 3-4 mb'ye düşer :D -
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------intel atom n270 cpu + 1gb ram var istersen yapayim torunum torununa verir bitince
-----------------------------
benim ki daha iyi :| -
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman ben projeyi upluyorum :D linkini atarım bitice :D
-----------------------------render nasıl yapılacak ?
renderdan sornaki boyutu tahminen ne olacak ?
-----------------------------
Hocam anlatırım onu :D 1 - 2 gb olur ama movie makera atıp ordan kayıt alınca bi daha 3-4 mb'ye düşer :D
-----------------------------movie maker yok be hocam ya :|
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman ben projeyi upluyorum :D linkini atarım bitice :D
-----------------------------render nasıl yapılacak ?
renderdan sornaki boyutu tahminen ne olacak ?
-----------------------------
Hocam anlatırım onu :D 1 - 2 gb olur ama movie makera atıp ordan kayıt alınca bi daha 3-4 mb'ye düşer :D
-----------------------------movie maker yok be hocam ya :|
-----------------------------
format dönüştürsen yeter hocam :D -
amd phenom2 x6 1090t black edition 4 gb 1600 ddr3 hd6870 - 256 bit ekran kartı 1GB
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
format dönüştürsen yeter hocam :D
-----------------------------tamam hocam inince hallederiz bi şekilde.
-
4 çekirdek+4 gb 1600 mhz nasıl bişey istiyon :)
-
bokkafa bunu yazdı:
-----------------------------
ahahha fakir.)
-----------------------------ahahaha Kro
-
http://www.fileserve.com/file/6gBJN6Q
projede burda :D yapıcak olan varsa söylesin premium veriyim öyle indirsin :D konu gizli olmadığı için pre hesabı açıkta yazmıyorum :D
