folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarım Ve Sorunları V1.0 :)



Bilgisayarım Ve Sorunları V1.0 :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    sabah bilgisayarı açtım açılmadı bişi is misson yazıyodu sanırım 2. hddden açılıyodu felan filan uğraştık 4 saatte yaptık :D başka olaylarda olmuş bios felan sıfırlanmış sürücü harfleri karışmış felan

    sanırım elektriklerden oldu durmadan gelip gidiyor birde evde mesela bazı zaman herhangi bir odada lamba açıldığı zaman bilgisayardan zırıltı geliyo  usbler devre dışı kalıyo bazen...

    bu neden kaynaklanır power 300 W omu yetersiz geliyor pawer elektrik çıkıymarında yer yoktu birini fandan aldık felan

    powerı yükseltsem düzelirmi yoksa güç kaynağı şartmı  pek lazım olmaz ama ben sistemi yazam yinede

    intel core 2 duo 2,3gzb işlemci

    2 gb ram

    1 seagete hdd 150

    1samsung hdd 80

    1 asus ekran kartı

    1 tv kartı

    markasını bilmediğim dvd rw (yazmıyo üstünde :) )

    işte usbler dolu klavye var usb ses kartı yazıcı kamerara bluetooht ıttır zıttır 8 usb portu da doluha bide 1600w mı ne 2+1

    bunları yazmamın nedeni yetersizmi geliyo yoksa elekktrik kaçağı felanmı yoksa güç kaynağımı alacam


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    cakma 300w powersa yetmeyebilir benim makinada 350 w var harbi power :) intel quad q6600 2.4 - 8 gb rm 2 dvd 3 hdd atinin 4800 kart.. tv karti.. 2 tane ethernet karti .. vs vs vs yetiyor hoca buyuk ihtimal power da dir sorun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    cakma 300w powersa yetmeyebilir benim makinada 350 w var harbi power :) intel quad q6600 2.4 - 8 gb rm 2 dvd 3 hdd atinin 4800 kart.. tv karti.. 2 tane ethernet karti .. vs vs vs yetiyor hoca buyuk ihtimal power da dir sorun
    -----------------------------

    fisby in orjinal powerı işte üstünde gelen


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    onlara orjinalmi digin hoca :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Çizgi bilgisayarın sitesinde sistem güç hesaplayıcı vardı ordan hesapla istersen.

    http://net.cizgi.com.tr/site/psu.aspx

    Ben ileriyi de düşünerek 450 watt asus aldım (A-45GA). Evde bir gün 3 kişi benim makinede pes 2009 oynuyorduk elektrikler çok kısa süreli gidip geldi ışık bile söndü tüm makineler kapandı benimki kapanmamıştı :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Ben Regülatör+İnvertör Bir Arada Kullanıyorum Sorun yok. Tavsiye ederim. Elektrikler Kesildimi 15 Dakika Net Bilgisayar hatta Kalıyor. Üstelik Modeminde Enerjisini Bilgisayar Powerinden Bağlamışım. Bilgisayar kapanmadan Modemde Kapanmıyor. Ayrıca Ses Sistemini de Bilgisayarın Kasasına Gömdüm Ve Beslemesini Yine PowerSuplya bağladım. Gayet Hoş Ve Estetik bir Modifikasyon, Pek Çok Kablo Kalabalığınıda Ortadan kaldırdım.

    Not. : Ama Sesi Sona açtımmı Pc Kilitleniyor, Sanırım Powerim güç yettiremiyor. O Yüzden Değiştirecem.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek
    intel core 2 duo 2,3gzb işlemci    -- bu ne la ? at çöpe a.q :X :D ?

    vueeey ula hava patliiy ula gök delinuiii
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çizgi bilgisayarın sitesinde sistem güç hesaplayıcı vardı ordan hesapla istersen.

    http://net.cizgi.com.tr/site/psu.aspx

    Ben ileriyi de düşünerek 450 watt asus aldım (A-45GA). Evde bir gün 3 kişi benim makinede pes 2009 oynuyorduk elektrikler çok kısa süreli gidip geldi ışık bile söndü tüm makineler kapandı benimki kapanmamıştı :)


    -----------------------------

    ekran kartını bilmiyom en düşük baktım 352 w çıkıyo ya 450 den aşağı kurtarmaz ozaman


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hocam power alacaksan iyi bisey al gidip 20 25 ytl ye 450 w alirsan:) yine ayni sorun cikartabilir bilgin olsun .. dassakli power suply alman lazim:)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    O zaman benim söylediğimi tavsiye ederim. 12 cm fanı var mavi ışıklı :) (Led'ler enerji harcamıyor fanı elle döndürünce de yanıyorlar:) ) Kabloları da güzel yeteri kadar sata falan var. Takıp çıkartırken hiç zorlanmıyorsun. Her türlü memnun kalırsın. Fiyatı pahalı olmaması lazım internette araştır bakalım.

    Bu arada farkettiysen güç hesaplarken 30 watt mı ne fazla hesaplıyordu güvenlik amacı ile. Orda bir yerde yazıyor.

Toplam Hit: 3289 Toplam Mesaj: 25