folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bilim Ve Dinin Çelişkisi..



Bilim Ve Dinin Çelişkisi..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Din;koşulsuz, sorgusuz inanmaktır.Din ile Bilim'i karşılaştırmak zaten başta hata.
    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.


    -----------------------------
    kosulsuz sorgusuz denildiği icin yazan herşeye inanmak sizin tercihiniz.

    -----------------------------

    Din;koşulsuz, sorgusuz inanmaktır. Ben buna inanıyorum inanmıyorum demiyorum.Ama olay budur.Bizim peder söylemişti işte bazı konularda mantıksız geldiğini filan söylediğimde, bu konu hakkında ayet'ler varmış.Kur-an'da yazanları sorgulamak mantık süzgeçinden geçirmeye çalışmak doğru-yanlış ayrımı yapmak.Kendini Allah'a şirk koşmak oluyormuş falan filan.Bilgili arkadaşlar bu konuyu açıklayabilir.

    Şimdi koşulsuz sorgusuz inanıyoz diye zottirik şeyh'lere dergahlara takılıp oramızı buramızı şişleyecez islam devrimi yapacaz diye birşey yok :) 

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    MinervaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    810454016541860468468089048861068 kere tartışılan konuyu genelleyip bida sormuşsun.Sormaktaki amacın ne bu sorunun cvbını bilen mi var :D
    -----------------------------
    belki vardır :)=

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    BURAK_X bunu yazdı:
    -----------------------------
    "hiç birşey yoktan var edilemez, var olan bişey yok edilemez." bu kelimeyi yaratılmış olan şeyler üzerinde düşün. demek istediği, örneğin, hiç bir madde bir diğerini yok edemez, yokdanda var edemz. ama önemle vurguluyorum: herhangibir madde
    -----------------------------
    yaratılmış şeyler öncedendemi vardı?

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Din;koşulsuz, sorgusuz inanmaktır.Din ile Bilim'i karşılaştırmak zaten başta hata.
    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.


    -----------------------------
    kosulsuz sorgusuz denildiği icin yazan herşeye inanmak sizin tercihiniz.

    -----------------------------

    Din;koşulsuz, sorgusuz inanmaktır. Ben buna inanıyorum inanmıyorum demiyorum.Ama olay budur.Bizim peder söylemişti işte bazı konularda mantıksız geldiğini filan söylediğimde, bu konu hakkında ayet'ler varmış.Kur-an'da yazanları sorgulamak mantık süzgeçinden geçirmeye çalışmak doğru-yanlış ayrımı yapmak.Kendini Allah'a şirk koşmak oluyormuş falan filan.Bilgili arkadaşlar bu konuyu açıklayabilir.

    Şimdi koşulsuz sorgusuz inanıyoz diye zottirik şeyh'lere dergahlara takılıp oramızı buramızı şişleyecez islam devrimi yapacaz diye birşey yok :) 

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.

    -----------------------------
    şişletelim kendimizi .p herkez birşeyleri sorgulamaktan korkuyor sirk kosmak diye.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    kimi maymundan geldigine inanır kimi yerden bitmeyim der kimi nasıl oldugunu bilmez kimigökten düştügüne inanır bin tane şey sayabilirim içlerinden begendigini seçersin

    senin IQ ile einstein ki bir mi aklının ermedigi şeyler yok mu sanıyorsun? 


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------
    TeRRoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Din;koşulsuz, sorgusuz inanmaktır.Din ile Bilim'i karşılaştırmak zaten başta hata.
    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.


    -----------------------------
    kosulsuz sorgusuz denildiği icin yazan herşeye inanmak sizin tercihiniz.

    -----------------------------

    Din;koşulsuz, sorgusuz inanmaktır. Ben buna inanıyorum inanmıyorum demiyorum.Ama olay budur.Bizim peder söylemişti işte bazı konularda mantıksız geldiğini filan söylediğimde, bu konu hakkında ayet'ler varmış.Kur-an'da yazanları sorgulamak mantık süzgeçinden geçirmeye çalışmak doğru-yanlış ayrımı yapmak.Kendini Allah'a şirk koşmak oluyormuş falan filan.Bilgili arkadaşlar bu konuyu açıklayabilir.

    Şimdi koşulsuz sorgusuz inanıyoz diye zottirik şeyh'lere dergahlara takılıp oramızı buramızı şişleyecez islam devrimi yapacaz diye birşey yok :) 

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.


    -----------------------------
    şişletelim kendimizi .p herkez birşeyleri sorgulamaktan korkuyor sirk kosmak diye.

    -----------------------------

    Ya hocam sen olaya yanlış bakıyon.Zaten ben eminim sende bende din'de işimize gelene uyuyoz işimize gelmeyene uymuyoruz.Tutupta sen kur-an'da yazanları kurcalarsan sonunda kur-an'ın şifresini çözdüm diye çıkarsın.Sende bende biliyoruz Din'i çözemeyiz, din vs bilim gibi birşeyde elma ile armutu karşılaştırmaktan farksız.Bilim'de herşey tekrarlanabilir olmalıdır.Ama din'de herşey duygusal ve kalpseldir, içten gelir. 

    Dictionary
    x
    +
    ?
    Null.

    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Hereşeyi bir kenara bırak sadece bir proteinin bile tesadüfler sonucu oluşması ihtimali kaç trilyonda 1 onu araştır.Ondan sonra tüm maddeler acaba kendi kendine nasıl oluştu diye düşün.Bilim görmediği deneye yapmadığı birşeye inanmaz Allah'ın varlığını sadece Allah'ın yarattıklarındaki mükkemmel düzeni görerek ispatlayabilirsin. Herşeyi bilimsel olarak açıklayamazsın.Ruh, aşk, sevgi, zeka gibi şeyleri neden sorgulamıyorsun bilimle çelişiyor olabilirler.Bilimsel olarak bakınca hiçbirimizin ruhu olmayabilir mesela.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hereşeyi bir kenara bırak sadece bir proteinin bile tesadüfler sonucu oluşması ihtimali kaç trilyonda 1 onu araştır.Ondan sonra tüm maddeler acaba kendi kendine nasıl oluştu diye düşün.Bilim görmediği deneye yapmadığı birşeye inanmaz Allah'ın varlığını sadece Allah'ın yarattıklarındaki mükkemmel düzeni görerek ispatlayabilirsin. Herşeyi bilimsel olarak açıklayamazsın.Ruh, aşk, sevgi, zeka gibi şeyleri neden sorgulamıyorsun bilimle çelişiyor olabilirler.Bilimsel olarak bakınca hiçbirimizin ruhu olmayabilir mesela.
    -----------------------------
    galiba sen beni ateist sandın? hayır ateist değilim.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacktorx bunu yazdı:
    -----------------------------

    BİLİM ÇELİŞİYORDUR :) DİNDE ÇELİŞME OLMAZ. KANIT İSTEMEZ. DELİL İSTEMEZ. İNANIRSIN YA DA İNANMAZSIN. OKADAR BASİTTİR.

    YILLARCA BİZE DİŞ HEKİMLERİNİN TAVSİYESİYDİ DİŞLERİ YUKARDAN AŞŞAĞI-AŞŞAĞIDAN YUKARI FIRÇALAMAK. SONRA Bİ BAKTIK, BİRİ ÇIKTI YA BİZ Bİ BOK YEDİK. BU YANLIŞMIŞ.. DİŞLERİ SAĞDAN SOLA-SOLDAN SAĞA DOĞRU FIRÇALAMAK GEREKİYORMUŞ. DOĞRUSU BUYMUŞ DEDİLER.SONRA BİDE BAKTIK Kİ, BİRİ DAHA ÇIKTI VE DEDİ Kİ  DİŞLERİ FIRÇALARKEN FIRÇAYI OVAL HAREKETLERLE  KULLANMAK GEREKLİYMİŞ. DOĞRUSU BU DEMİŞLERDİ:)

    BİLİM BUGÜN AK DEDİĞİNE YARIN KARA DİYEBİLİR. ÖRNEĞİ ÇOKTUR:)

    ----------------------------

    neden büyük yazdın ?

    -----------------------------
    SAKINCASI MI VAR HACI? BİR KASTIM YOK BÜYÜK YAZMAKTA. ÖYLE DENKGELMİŞ.. ÖNEMLİ OLAN YAZI PUNTASI DEĞİL İÇERİĞİ..


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    hacktorx bunu yazdı:
    -----------------------------
    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacktorx bunu yazdı:
    -----------------------------

    BİLİM ÇELİŞİYORDUR :) DİNDE ÇELİŞME OLMAZ. KANIT İSTEMEZ. DELİL İSTEMEZ. İNANIRSIN YA DA İNANMAZSIN. OKADAR BASİTTİR.

    YILLARCA BİZE DİŞ HEKİMLERİNİN TAVSİYESİYDİ DİŞLERİ YUKARDAN AŞŞAĞI-AŞŞAĞIDAN YUKARI FIRÇALAMAK. SONRA Bİ BAKTIK, BİRİ ÇIKTI YA BİZ Bİ BOK YEDİK. BU YANLIŞMIŞ.. DİŞLERİ SAĞDAN SOLA-SOLDAN SAĞA DOĞRU FIRÇALAMAK GEREKİYORMUŞ. DOĞRUSU BUYMUŞ DEDİLER.SONRA BİDE BAKTIK Kİ, BİRİ DAHA ÇIKTI VE DEDİ Kİ  DİŞLERİ FIRÇALARKEN FIRÇAYI OVAL HAREKETLERLE  KULLANMAK GEREKLİYMİŞ. DOĞRUSU BU DEMİŞLERDİ:)

    BİLİM BUGÜN AK DEDİĞİNE YARIN KARA DİYEBİLİR. ÖRNEĞİ ÇOKTUR:)

    ----------------------------

    neden büyük yazdın ?

    -----------------------------
    SAKINCASI MI VAR HACI? BİR KASTIM YOK BÜYÜK YAZMAKTA. ÖYLE DENKGELMİŞ.. ÖNEMLİ OLAN YAZI PUNTASI DEĞİL İÇERİĞİ..


    -----------------------------
    sakıncası var cünkü yasak.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
Toplam Hit: 15025 Toplam Mesaj: 92