folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bir Anda Orataya Çıkan Milletler



Bir Anda Orataya Çıkan Milletler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Yırtık Dondan Çıkar Gibi Bir Millet Ortaya Çıkmaz Hocam... Bu Tabir Sizin Gibi Bir Beyefendiye Pek Yakışmamış... Ancak Yırtık Dondan Fırlar Gibi Bazı Kimseler Dünya ya Gelip İnsanları Birbirine Düşürmüştür... Örneğin Adolf Hitler Gibi... 1. Dünya Savaşını Başlatanlar Gibi.. Yani Milletler İçin Uygun Kaçmamış Tabir...  Ama Şahıslar İçin Olabilir, Biraz Hakaretde İçeriğinde Bulunduran Bir Cümle.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    her milleti allah yarattı. Biz çok şanslıyız ki müslüman bir ülke de doğduk. 


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Yırtık dondan çıkar gibi millet çıkar mı hocam o nasıl tabir öyle?Mesela suriye ve ırak başka ülkeler olmalarına rağmen kendilerini Arap olarak tanımlarlar.(Araplar,Çinliler,Türkler,İtalyanlar eski milletlere örnektirler).Senin söylediğine en yakını ırklardan kopan milletler vardır eski yada yeni.Çok eskiye dayanmayan ve belli ırklardan kopup kendilerini başka millet olarak tanımlayan milletler olabilir.

    Bildiğim kadarıyla finler,kürtler,norveçliler,belaruslular ve Amerikalılar örnektir.

    tam olarak demek istedigim buydu yani atiyorum 1290 da x denirken sava ç hiçbir ry olmadan 1320 de y denen millet var mi


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theagartaman
    theagartaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    hz. NUH un üç oğlu vardır SAM HAM VE YAFES bunlardan
    HAM kenan ve hint avrupa halklarının atası
    SAM asur ve arami halklarının atası
    YAFES tüm türk boyları ve diğer uzak doğu halklarının atasıdır.

    bunlar tarihin bilinmeyen dönemlerinde zamanla aralrındaki kültürler farklılaştı ve günümüzdeki ırklar oluştu

    kaynak: KURAN VE TEVRAT

    bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canafar
    canafar's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı

    Var hocam. İllüminati denen oluşumdakilerin %80inin dünya dışında bir yerlerde klonlanmış insanlar olduklarını duydum. Uzaylı-insan karışımıymışlar yani bu da demek oluyor ki dünyayı uzaylılar yönetiyor. Sürüngenler deniyormuş bu insanlara ve hepsi illüminati oluşumundanmış

    .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    ermeniler 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Postlardan biri dikkatimi çekti  "kürtler" sonradan çıkmış gibi,  bunu yazan beyin bence  biraz gerçek tarihi araştırsın. Ama sonuç olarak millet değil "insan" olmak önemli.


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    boyle konuya vericegim en iyi cevap.

    Sen hic insan doguran hayvan gordunmu ?

    Yada hayvan doguran insan ?

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    boyle konuya vericegim en iyi cevap.

    Sen hic insan doguran hayvan gordunmu ?

    Yada hayvan doguran insan ?

     

    Gördüm.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    KrypT bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    boyle konuya vericegim en iyi cevap.

    Sen hic insan doguran hayvan gordunmu ?

    Yada hayvan doguran insan ?

     

    Gördüm.

    Bende uzun zamandir ariyordum..

    Tesekkurler.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
Toplam Hit: 2813 Toplam Mesaj: 38