folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bir Anda Orataya Çıkan Milletler



Bir Anda Orataya Çıkan Milletler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı
    "Kürtler yeni" diyenlere Med imparatorluğu örnektir. Kürtler yeni değil. Sadece siz yeni öğreniyorsunuz. Malum, eskiden kart-kurt sesinden olmuş diyorlardı.
    Bir de yeni millet, yırtık dondan çıkar gibi çıkan millet yoktur. Sadece kapalı toplumlar, kendilerini dış dünyaya daha kapalı tutan toplumlar vardır bence. Biz yeni yeni öğrenmişizdir sadece. Olay bu.

    İngilizce ve Türkçe vikipedi de okuduğuma göre sadece dilleri benziyormuş.Özellikle İngilizce vikipedide kürtler-medler hakkında 3 cümle bir yazı var.Medlerin persler olduğundan bahsediyor hepsinde.

     Sadece bikac tane araştırmacı medlerle kürtlerin aynı olduğunu savunuyormus onun dısında genel kabul görmüs bir kanı yok bu konuda.

    u235 tarafından 01/Şub/13 13:16 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    zone bunu yazdı

    araplar çok köklü millet Türklerde öyle avrupa biraz karışık amerikalı diye millet yok zenciler de geneli bir millet diye geçiyor sanırım yani ganalı ile ugandalı aslında aynı ırk ( ben öyle biliyorum en azından) sadece milliyet farkı var..

    bizde de kürt arap Türk pers karışımı mesela ırk olarak öyle ama milliyet olarak biz kürtüz diyorlar yani bunları ben böyle biliyorum bunlar araştırılıp daha da aydınlatılmalı milletler..

    Hocam Türk ırkı yani ortadoğudan gelen ırkla, Türk ulusu farklı bence.

    Türk ırkının azaldığını düşünüyorum. Türk ulusundaki Türk ırkı azaldı.

    Ortadoğudan gelenler ; Moğollara falan benzerdi. Gözleri çekik falandı. Şimdi Türkiye'de gözler çekikse ya çinlisin ya tatar... 

    ----

    Aslında garip geliyor bana bu. Yani laz ; belli işte köyde kültürüyle falan büyümüş. DNA'yı falan araştırsan belki laz bile değildir. Ama laz...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Homer bunu yazdı

    ermeniler 

    Ermenilerin kökeni çok derin. Hz. İsa'dan öncesine gidiyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Bu Irk Muhabbetlerini Nedense Hiç Sevemiyorum... Çünkü Köken Derdine Düşeceğimize Dünya İnsanlarının Ve Dünyamızın Daha Yaşanabilir Ve Rahat Kılınmasına Yönelik İcatlar Yapmamız Gerekiyor... Teknolojimizi En Üst Seyirelere Kadar Çıkarmamız Gerekiyor..

    Kökenimizin Nereden Geldiği Hususuna Dinsel Açıdan Bakarsak, Hz. Nuh Peygamberden Geliyoruz... Ondan Öncesine Bakarsak Hz. Ademden Geliyoruz... Ondan Öncesine Bakarsak Balçık Çamurdan Geliyoruz... 

    Ama Materyalist Olarak Bakarsak, Materyalistler Mantığın Gidemeyeceği Yerlerde Kilitlenip Kalıyorlar... Yada Daha Yol Onlar İçin Çok Ama Çok Uzun... Nereden Geldiğimizi Bulmaları Milyon Yıl Bile Sürebilir...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    Medlere kürt diyen adamlar bugün Eyyübilerede kürt diyor. Ama bazılarının işine gelmesede medlerin fars olduğunu tüm dünya kabul ediyor. Kürtlerin tarihte kurduğu bir kaç beylik vardır. Onlarında ömrü uzun olmamıştır. Yazılan çizilen kürt yapılmaya çalışılan çok devlet var. Ama bildiğim kadarıyla bunların kürt olduğuna dair bir kanıt bulunamadı. Yine hüsran yani. Bende demek isterdim bu kürtlerin kurduğu imparatorluk ama yok öyle bir dünya, bazılarının yaptığı sadece arapların,perslerin tarihini kürtlere yamamakdan başka birşey değil.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    "Kürtler yeni" diyenlere Med imparatorluğu örnektir. Kürtler yeni değil. Sadece siz yeni öğreniyorsunuz. Malum, eskiden kart-kurt sesinden olmuş diyorlardı.
    Bir de yeni millet, yırtık dondan çıkar gibi çıkan millet yoktur. Sadece kapalı toplumlar, kendilerini dış dünyaya daha kapalı tutan toplumlar vardır bence. Biz yeni yeni öğrenmişizdir sadece. Olay bu.

    İngilizce ve Türkçe vikipedi de okuduğuma göre sadece dilleri benziyormuş.Özellikle İngilizce vikipedide kürtler-medler hakkında 3 cümle bir yazı var.Medlerin persler olduğundan bahsediyor hepsinde.

     Sadece bikac tane araştırmacı medlerle kürtlerin aynı olduğunu savunuyormus onun dısında genel kabul görmüs bir kanı yok bu konuda.

    Hocam bildiklerimi söylüyorum ben. İran ve Kürt dili birbirine çok benzer. Sayıların hepsi aynıdır nerdeyse mesela. Aynı dil aile grubundan gelmişiz.

    İkiside Hint-Avrupa bildiğim kadarı ile. Çok çok uzun zamandır aynı bölgede, aynı dil yapısına hemen hemen sahip olunmalarından dolayı öyle sanıldığını düşünüyorum ben çünkü İranîler daha baskın tarih sahnesinde. Haliyle bunun da onlara mâl edilmesi çok normal geliyor ama gerçeğin öyle olmadığını düşünüyorum ben.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    "Kürtler yeni" diyenlere Med imparatorluğu örnektir. Kürtler yeni değil. Sadece siz yeni öğreniyorsunuz. Malum, eskiden kart-kurt sesinden olmuş diyorlardı.
    Bir de yeni millet, yırtık dondan çıkar gibi çıkan millet yoktur. Sadece kapalı toplumlar, kendilerini dış dünyaya daha kapalı tutan toplumlar vardır bence. Biz yeni yeni öğrenmişizdir sadece. Olay bu.

    İngilizce ve Türkçe vikipedi de okuduğuma göre sadece dilleri benziyormuş.Özellikle İngilizce vikipedide kürtler-medler hakkında 3 cümle bir yazı var.Medlerin persler olduğundan bahsediyor hepsinde.

     Sadece bikac tane araştırmacı medlerle kürtlerin aynı olduğunu savunuyormus onun dısında genel kabul görmüs bir kanı yok bu konuda.

    Hocam bildiklerimi söylüyorum ben. İran ve Kürt dili birbirine çok benzer. Sayıların hepsi aynıdır nerdeyse mesela. Aynı dil aile grubundan gelmişiz.

    İkiside Hint-Avrupa bildiğim kadarı ile. Çok çok uzun zamandır aynı bölgede, aynı dil yapısına hemen hemen sahip olunmalarından dolayı öyle sanıldığını düşünüyorum ben çünkü İranîler daha baskın tarih sahnesinde. Haliyle bunun da onlara mâl edilmesi çok normal geliyor ama gerçeğin öyle olmadığını düşünüyorum ben.

    Kürtler Çok Uzun Yıllar Önce Devlet Kurma İsteklerini Kaybetmiş Bir Millettir... Devletini Kaybettikten sonra Bi Daha Kürtlerin Devlet Kurmasına Bölgedeki Diğer Devletler Fırsat Vermemiştir... Kürtlerin Durumu Bundan İbarettir... Tarihleri Çok Eskidir.. Ancak Tarih Sahnesinde Pek Görülmeme Sebepleri Yine Fırsat Verilmemeleri ile Alakalı Nedenlere Bağlıdır...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 4101 Toplam Mesaj: 38