Bir İnsan Böbreğini Satmalımı ?
-
Yıllardır bu ülkede hep birileri kaybolur.Kaybolma sebeplerinden biri de budur.Organ mafyasına düştü mü yandın bittin kül oldun ...
-
birinci dereceden akrabalar ve hastanın eşi dışındaki böbrek nakillerini kurullar çok zor kabul ediyolar, türkiyede pek de mümkün değil bu zaten. İllegal yaptırmak da türkiyede pek mümkün değil kolay bir prosedür değil.
bukalemun tarafından 02/Kas/12 00:39 tarihinde düzenlenmiştir -
Bu haberlerden sonra akp böbrek dağıtırsa şaşmam.
+ İnsanlar kendi kullandıkları organlarını ne pahasına olursa olsun satmamalılar.
Toplam Hit: 4448 Toplam Mesaj: 34
