folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bir İnsan Böbreğini Satmalımı ?



Bir İnsan Böbreğini Satmalımı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Yıllardır bu ülkede hep birileri kaybolur.Kaybolma sebeplerinden biri de budur.Organ mafyasına düştü mü yandın bittin kül oldun ...


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bukalemun
    bukalemun's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    birinci dereceden akrabalar ve hastanın eşi dışındaki böbrek nakillerini  kurullar çok zor kabul ediyolar, türkiyede pek de mümkün değil bu zaten. İllegal yaptırmak da türkiyede pek mümkün değil kolay bir prosedür değil.

     

    bukalemun tarafından 02/Kas/12 00:39 tarihinde düzenlenmiştir

    There is no life without struggle
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Bu haberlerden sonra akp böbrek dağıtırsa şaşmam.

    + İnsanlar kendi kullandıkları organlarını ne pahasına olursa olsun satmamalılar. 

     

Toplam Hit: 4448 Toplam Mesaj: 34