

Bir Kaç Resim (Yorum Sizin)
-
http://img367.imageshack.us/img367/535/bayrakto2.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/3129/cizgiyorumxz7.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/5382/cizgiyorumca8vmozaci8.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/7946/cizgiyorumca248tyxuh1.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/5718/cizgiyorumcae7ud11mr3.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/3529/cizgiyorumcafdgddvrh9.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/3019/cizgiyorumcagecpammk7.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/7435/cizgiyorumcanwufg6gc7.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/910/cizgiyorumcapf0pedyu0.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/9506/cizgiyorumcapvsp0zuh6.jpg
arkadaşlar resimler hakkında yorum yapalım lütfen dvmı gelicek
-
üstten 3. resim güzelmiş hoşuma gitti
-
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------
üstten 3. resim güzelmiş hoşuma gitti
-----------------------------
o resim günümüzde halkın gözü önünde bulunan çoğu kişiyi temsil ediyo bence -
buda devamı
http://img367.imageshack.us/img367/5033/cizgiyorumcavj1kk1ds1.jpg
http://img367.imageshack.us/img367/198/cizgiyorumcavrre5pdn4.jpg
http://img374.imageshack.us/img374/467/cizgiyorumcawfpe1bmj4.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/996/cizgiyorumcax6ovtown4.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/5795/izgilerki7.jpg -
ilk resimde süper
-
baştan 5. resim gslmiş
-
http://img367.imageshack.us/img367/2281/nonv9.jpg
bu hoşuma gitti :) teknoloji özürlüsü :)
-
Cem Kızıltuğ İstanbul’da doğdu (1974). Karikatürist, illüstratör. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü’nden (M.Ü.G.S.F.) mezun olduğu yıl Zaman Gazetesi’nde illüstratörlüğe başladı (1997)
penguen , uykusuz ve leman gibi dergilere karşı oluşan bi mizah anlayışı. yoruma gerek yok...
edit :
Zaman'daki Çizerler
- Osman Turhan
- Cem Kızıltuğ
- Dağıstan Çetinkaya
-
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------Cem Kızıltuğ İstanbul’da doğdu (1974). Karikatürist, illüstratör. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü’nden (M.Ü.G.S.F.) mezun olduğu yıl Zaman Gazetesi’nde illüstratörlüğe başladı (1997)
penguen , uykusuz ve leman gibi dergilere karşı oluşan bi mizah anlayışı. yoruma gerek yok...
-----------------------------
eeee ne olmuş yanibiz her karitüriste gülüyoruz bunda ayrım yapmaya ve bi amaç aramak gereksiz
-
benim için yazarın kimin için çalıştığı ve kimin çıkarlarını savunduğu önemlidir..
-
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------
benim için yazarın kimin için çalıştığı ve kimin çıkarlarını savunduğu önemlidir..
-----------------------------
sence diğer karikatüristlerde aynısını yapmıo mu herkez illa bazılarına gülücek bazılarınada yorum yapıcakişte bizde yorum yaporuz resimler üzerine
ayrıca karikatürler gerçekleri mizah üserinden halka anlatırlar
bütün karikatüristler aynı şeyi düşünemez aynı şeyi savunamaz herhalde