Bir Pizzaya 17 Milyon Lira
-
100 Bitcoin olsa yeter len daha ne :) Tut ki bitcoininiz var nerde bozdurcaksiniz? Kanada' da ATM varmis, gunluk max cekme limiti 3.000$ avuc ici ile taniyormus.
-
break bunu yazdı
100 Bitcoin olsa yeter len daha ne :) Tut ki bitcoininiz var nerde bozdurcaksiniz? Kanada' da ATM varmis, gunluk max cekme limiti 3.000$ avuc ici ile taniyormus.
Atatürk hava limanında var atm'si.
-
btcturkten bozdurursun sorunsuz
asicminer ltc olayına bende girmeyi düşüüyorum btc ltc dolar euro gibi olabilir erken yer kapmak lazım
bu aralar 150 milyon dolarlık btc alındı piyasadan 2. bir alım daha olmaz düşer btc oyuzden simdilik al/sat ile para kırılır ama ltc iyi para vericek bu ay hissediyorum
asicminer olayına girmedim alma noktasına geldim ama sipariş temini 2-4 ay gibi bir süreçti o zamanlar şuanda 2 haftada geliyormuş sanırım ama güvenilir mi bilinmez ben de açığım aslında
-
break bunu yazdı
100 Bitcoin olsa yeter len daha ne :) Tut ki bitcoininiz var nerde bozdurcaksiniz? Kanada' da ATM varmis, gunluk max cekme limiti 3.000$ avuc ici ile taniyormus.
Hocam aracılık eden yani bitcoin alıp komisyon karşılığı gerçek para veren bir çok site var zaten. Yeter ki bitcoin in olsun bir şekilde bozdurursun yani.
-
Allura bunu yazdı
btcturkten bozdurursun sorunsuz
asicminer ltc olayına bende girmeyi düşüüyorum btc ltc dolar euro gibi olabilir erken yer kapmak lazım
bu aralar 150 milyon dolarlık btc alındı piyasadan 2. bir alım daha olmaz düşer btc oyuzden simdilik al/sat ile para kırılır ama ltc iyi para vericek bu ay hissediyorum
asicminer olayına girmedim alma noktasına geldim ama sipariş temini 2-4 ay gibi bir süreçti o zamanlar şuanda 2 haftada geliyormuş sanırım ama güvenilir mi bilinmez ben de açığım aslında
valla hocam eğer güvenilir birini bulursan haber et evde hd5850 ile kasamadım çok. toplasan 3 ltc etti 2 günden beri :D
şu küçük usb asicminerlar baya hoşuma gitti, 2-3 tane alıp mine rigimi oluşturmaya başlıyacam, değer kazanıyo namussuz.
-
iyi güzel hoş anlatıyorsunuz da şöyle bi durum var. Tamam şuan değerli btc fakat alamayanlar üzülmesin. Elinizde 17 milyon tl'lik bitcoin olsa satamazdınız zaten.. satın alan yok..
-
h2run bunu yazdı
Beyler nerden alınıyor bu olay.
http://www.youtube.com/watch?v=GmOzih6I1zs
Teknik açıdan Bitcoin üretimi
Bitcoin üretimi için kullanılan çözüm metodu herkes için tek ve aynıdır. Farklı bir metod kullanarak -yani madenci yazılımını değiştirerek avantaj sağlayamazsınız. Yapabileceğiniz tek şey madenci uygulamasını çalıştırdığınız bilgisayarın performansını arttırmaktır. Yani daha güçlü bir bilgisayar kullanmaktır.
Zorluğun sürekli artması, madencilerin öncelikle daha güçlü işlemcileri, daha sonra ekran kartlarını, son olarak da Bitcoin üretimi için özel olarak geliştirilmiş donanımları kullanmasına sebep olmuştur.

ButterflyLabs tarafından üretilen ASIC Miner’lar Bitcoin üretimi için tasarlanmış özel donanımların en iyi örneklerini oluşturuyor.
Günümüzde kullanılan ve geçmişte kullanılmış donanımların karşılaştırmalı tabloları için bu sayfaya başvurabilirsiniz.
Farklı Bitcoin mining yazılımları için ise bu sayfaya başvurabilirsiniz.
Karlılık hesabı
Peki siz de Bitcoin üretimine başlamalı mısınız? Bitcoin üretimi sırasında kullandığınız cihazlar yoğun olarak elektrik tüketecektir. Ayrıca günümüzde birçoğumuzun evinde bulunan normal bilgisayarlarla neredeyse hiç Bitcoin üretilemiyor. Yani çoğu kişi için özel donanımlara yatırım yapmak gerekli olacaktır. Bunlar dışında Bitcoin üretiminin karlılığına etkisi olan bir diğer etken ise Bitcoin fiyatı.
Dolayısıyla göz önünde bulundurmanız gereken üç temel etken elektrik fiyatı, donanım yatırımı ve Bitcoin fiyatıdır.
Bunların yanı sıra, Bitcoin madenciliğine gelecekte ne kadar yatırım yapılacağını ve zorluğun ne kadar artacağını da düşünmeniz gerekecektir. Bu değişkenleri ve kullanacağınız donanımın özelliklerini girerek karlılık hesabı yapmanızı sağlayan birçok web sitesi ve uygulama mevcuttur. Örn: http://www.bitcoinx.com/profit/
Önemli dip not 1: Bu yazıda bazı konseptler yazının anlaşılır olması için basitleştirilmiş ve bazı detaylar göz ardı edilmiştir.
Önemli dip not 2: Bitcoin üretimi ile ilgili herhangi bir yatırım yapmadan önce bir uzmana danışmanız ve bu yazıdaki hiçbir bilgiyi referans kabul etmemeniz tavsiye olunur.
PanxeR tarafından 25/Kas/13 02:12 tarihinde düzenlenmiştir -
Mınakoyum 30 civarı digital currency var, hiç birine de bi sikim yapamıyorum. Adamlarda hayvan gibi ASICler var adam bi koyuyo ortaya makinayı biz sik gibi kalıyoruz kenarda.
-
tataryigit bunu yazdı
iyi güzel hoş anlatıyorsunuz da şöyle bi durum var. Tamam şuan değerli btc fakat alamayanlar üzülmesin. Elinizde 17 milyon tl'lik bitcoin olsa satamazdınız zaten.. satın alan yok..
peki neden 2 gün önce 150 milyon dolarlık alım oldu çin üzerinden ?
bide ayıptır sorması btc alamayanlar demişsin :D birisi satıcak ki sen alıcaksın aynı şekilde sen satıcaksınki birileri alıcak sanki
eğer elinizde satamadıgınız btc varsa öle oyuncak diyosanız verin bana %30 komisyonla satıp parasını vereyim size
yani 1milyar 300ünü veririm size 400ünü ben alırım
deal?
-
elinde bitcoin olupta satmak isteyen varsa bir miktar alacam. bana pm ile ulasabilirsiniz.
