folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Bir Pizzaya 17 Milyon Lira



Bir Pizzaya 17 Milyon Lira

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    100 Bitcoin olsa yeter len daha ne :) Tut ki bitcoininiz var nerde bozdurcaksiniz? Kanada' da ATM varmis, gunluk max cekme limiti 3.000$ avuc ici ile taniyormus.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    break bunu yazdı

    100 Bitcoin olsa yeter len daha ne :) Tut ki bitcoininiz var nerde bozdurcaksiniz? Kanada' da ATM varmis, gunluk max cekme limiti 3.000$ avuc ici ile taniyormus.

    Atatürk hava limanında var atm'si.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    btcturkten bozdurursun sorunsuz

    asicminer ltc olayına bende girmeyi düşüüyorum btc ltc dolar euro gibi olabilir erken yer kapmak lazım

    bu aralar 150 milyon dolarlık btc alındı piyasadan 2. bir alım daha olmaz düşer btc oyuzden simdilik al/sat ile para kırılır ama ltc iyi para vericek bu ay hissediyorum

    asicminer olayına girmedim alma noktasına geldim ama sipariş temini 2-4 ay gibi bir süreçti o zamanlar şuanda 2 haftada geliyormuş sanırım ama güvenilir mi bilinmez ben de açığım aslında


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    break bunu yazdı

    100 Bitcoin olsa yeter len daha ne :) Tut ki bitcoininiz var nerde bozdurcaksiniz? Kanada' da ATM varmis, gunluk max cekme limiti 3.000$ avuc ici ile taniyormus.

    Hocam aracılık eden yani bitcoin alıp komisyon karşılığı gerçek para veren bir çok site var zaten. Yeter ki bitcoin in olsun bir şekilde bozdurursun yani.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Allura bunu yazdı

    btcturkten bozdurursun sorunsuz

    asicminer ltc olayına bende girmeyi düşüüyorum btc ltc dolar euro gibi olabilir erken yer kapmak lazım

    bu aralar 150 milyon dolarlık btc alındı piyasadan 2. bir alım daha olmaz düşer btc oyuzden simdilik al/sat ile para kırılır ama ltc iyi para vericek bu ay hissediyorum

    asicminer olayına girmedim alma noktasına geldim ama sipariş temini 2-4 ay gibi bir süreçti o zamanlar şuanda 2 haftada geliyormuş sanırım ama güvenilir mi bilinmez ben de açığım aslında

    valla hocam eğer güvenilir birini bulursan haber et evde hd5850 ile kasamadım çok. toplasan 3 ltc etti 2 günden beri :D

    şu küçük usb asicminerlar baya hoşuma gitti, 2-3 tane alıp mine rigimi oluşturmaya başlıyacam, değer kazanıyo namussuz.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    iyi güzel hoş anlatıyorsunuz da şöyle bi durum var. Tamam şuan değerli btc fakat alamayanlar üzülmesin. Elinizde 17 milyon tl'lik bitcoin olsa satamazdınız zaten.. satın alan yok.. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    Beyler nerden alınıyor bu olay.

    http://www.youtube.com/watch?v=GmOzih6I1zs

     

    Teknik açıdan Bitcoin üretimi

    Bitcoin üretimi için kullanılan çözüm metodu herkes için tek ve aynıdır. Farklı bir metod kullanarak -yani madenci yazılımını değiştirerek  avantaj sağlayamazsınız. Yapabileceğiniz tek şey madenci uygulamasını çalıştırdığınız bilgisayarın performansını arttırmaktır. Yani daha güçlü bir bilgisayar kullanmaktır.

    Zorluğun sürekli artması, madencilerin öncelikle daha güçlü işlemcileri, daha sonra ekran kartlarını, son olarak da Bitcoin üretimi için özel olarak geliştirilmiş donanımları kullanmasına sebep olmuştur.

    butterfly

    ButterflyLabs tarafından üretilen ASIC Miner’lar Bitcoin üretimi için tasarlanmış özel donanımların en iyi örneklerini oluşturuyor.

    Günümüzde kullanılan ve geçmişte kullanılmış donanımların karşılaştırmalı tabloları için bu sayfaya başvurabilirsiniz.

    Farklı Bitcoin mining yazılımları için ise bu sayfaya başvurabilirsiniz.

    Karlılık hesabı

    Peki siz de Bitcoin üretimine başlamalı mısınız? Bitcoin üretimi sırasında kullandığınız cihazlar yoğun olarak elektrik tüketecektir. Ayrıca günümüzde birçoğumuzun evinde bulunan normal bilgisayarlarla neredeyse hiç Bitcoin üretilemiyor. Yani çoğu kişi için özel donanımlara yatırım yapmak gerekli olacaktır. Bunlar dışında Bitcoin üretiminin karlılığına etkisi olan bir diğer etken ise Bitcoin fiyatı.

    Dolayısıyla göz önünde bulundurmanız gereken üç temel etken elektrik fiyatı, donanım yatırımı ve Bitcoin fiyatıdır.

    Bunların yanı sıra, Bitcoin madenciliğine gelecekte ne kadar yatırım yapılacağını ve zorluğun ne kadar artacağını da düşünmeniz gerekecektir. Bu değişkenleri ve kullanacağınız donanımın özelliklerini girerek karlılık hesabı yapmanızı sağlayan birçok web sitesi ve uygulama mevcuttur. Örn: http://www.bitcoinx.com/profit/

    Önemli dip not 1: Bu yazıda bazı konseptler yazının anlaşılır olması için basitleştirilmiş ve bazı detaylar göz ardı edilmiştir.

    Önemli dip not 2: Bitcoin üretimi ile ilgili herhangi bir yatırım yapmadan önce bir uzmana danışmanız ve bu yazıdaki hiçbir bilgiyi referans kabul etmemeniz tavsiye olunur.

    PanxeR tarafından 25/Kas/13 02:12 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Mınakoyum 30 civarı digital currency var, hiç birine de bi sikim yapamıyorum. Adamlarda hayvan gibi ASICler var adam bi koyuyo ortaya makinayı biz sik gibi kalıyoruz kenarda.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    tataryigit bunu yazdı

    iyi güzel hoş anlatıyorsunuz da şöyle bi durum var. Tamam şuan değerli btc fakat alamayanlar üzülmesin. Elinizde 17 milyon tl'lik bitcoin olsa satamazdınız zaten.. satın alan yok.. 

    peki neden 2 gün önce 150 milyon dolarlık alım oldu çin üzerinden ?

    bide ayıptır sorması btc alamayanlar demişsin :D birisi satıcak ki sen alıcaksın aynı şekilde sen satıcaksınki birileri alıcak sanki

    eğer elinizde satamadıgınız btc varsa öle oyuncak diyosanız verin bana %30 komisyonla satıp parasını vereyim size

    yani 1milyar 300ünü veririm size 400ünü ben alırım

     

    deal?


    "
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    elinde bitcoin olupta satmak isteyen varsa bir miktar alacam. bana pm ile ulasabilirsiniz.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
Toplam Hit: 5410 Toplam Mesaj: 40