Bir Pizzaya 17 Milyon Lira
-
Btcturk.com dan girin alin ne ugrasiyonuz satmaz kimse suan elindekini yilbasina kadar felaket olacak diyolar yabanci forumlarda.
Ltc ayni btc gibi feci deger kazanacakmis uzun vadede 3-5 alip bekletmek gerek.
-
WitchKing bunu yazdı
aklımıu sikeyim aklımııı
-
ltc bende kasicam
-
şimdi ben günün 12 saati pc başında çalışıyorum bu zımbırtı arka planda çalışsa bana elektrik tüketimi ve kazanç açısından totalde karda olur muyum?
glaurung tarafından 25/Kas/13 12:48 tarihinde düzenlenmiştir -
20-30$ 'lik LTC almak istiyorum neresi satar? :D
-
glaurung bunu yazdı
şimdi ben günün 12 saati pc başında çalışıyorum bu zımbırtı arka planda çalışsa bana elektrik tüketimi ve kazanç açısından totalde karda olur muyum?
hayir olmazsin
geniuss tarafından 25/Kas/13 13:58 tarihinde düzenlenmiştir -
geniuss bunu yazdıglaurung bunu yazdı
şimdi ben günün 12 saati pc başında çalışıyorum bu zımbırtı arka planda çalışsa bana elektrik tüketimi ve kazanç açısından totalde karda olur muyum?
hayir olmazsin
eskidendi o.
Bitcoinlerin yarısı üretildi , 21 milyon üretim limiti oldugundan yani sınırlı oldugundan değerinin düşmesi gibi birşey mümkün degil
yani ilerde pizza dır dergidir vs şeyleri kuruşla alacaksınız yani o kadar değere binecek.
-
sadede gelin, 100 liralık bitcoin alsak kenarda unutsak 1 sene sonra değerlenir mi diyorsunuz şimdi?
-
Bitcoin trenini çoktan kaçırdınız. Girecekseniz başka coinlere girin. Litecoin de kaçtı kaçacak zaten. 1-5 dolar arası coinlere girin ki 100 dolar falan olduğunda 1 e 100 alırsınız. Ama şimdi Bitcoinin 100 katına çıkması için çok beklemeniz lazım :D 1 BTC = 80000 dolar olacak anca o zaman :D Olabilir fakat diğerlerine girmeniz daha mantıklı.
Peercoin
Megacoin
Feathercoin
-
Bitcoin sayısı 21 milyon ile sınırtlı oldugu için ne kadar fazla talep gelirse mining'ine çıkması zorlaştırılıyor yani değerleniyor para gittikçe.
İnsanlarda olayın muhabbetini görünce btc'de yatırıma gitmeye çalıştı her geçen gün piyasadaki btc sayısı azalıyor ve bu btc sayısı bizde ki "dolar-euro" gibi karşılığında hiçbirşey olmayan sonsuz sayıda basılabilen şeyler gibi aslında ama değil, çünkü btc 21 milyon adet basılıp durdurulacak yani koca dünyada 21 milyon btc olacak sadece.E insanlar btc almak isterse ama 21 milyon btc olursa işin sonunda 1 btcnin değeri çok artacaktır yani 1 btc 1 milyon dolar gibi olabilir, tabi bir anda batada bilir bu, ama işte alıp tutmakta fayda var.
Benim fikrimi sorarsanız btc dönüşü olmayan bir yola girdi, tamam zamanında para aklamak için veya blackmarketing için kullanılıyor olabilirdi, ama şuanda ufak yatırımcıların fazlalılıgı ve mining olayı ile uğraşanlar bu sistemin çogunluugunu olusturdugundan çok büyük bir düşüş gerçekleşse bile patlamayacak kadar işlem hacmi gerçekleşiyor, o yuzden alın 200 liralık unutun ama btc de şu aralar panik satışları bekliyorum kararsızlığından dolayı o yüzden 1 hafta beklemekte yarar var yatırım yapıcaksanız gerçi belli olmaz, son 5 gündür 50 lira 100 lira yükseliyor düşmek yerine demekki, insanlar sürekli btc alıyor değerleniyor para :)
