folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Bir Pizzaya 17 Milyon Lira



Bir Pizzaya 17 Milyon Lira

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Btcturk.com dan girin alin ne ugrasiyonuz satmaz kimse suan elindekini yilbasina kadar felaket olacak diyolar yabanci forumlarda.

    Ltc ayni btc gibi feci deger kazanacakmis uzun vadede 3-5 alip bekletmek gerek. 


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek
    WitchKing bunu yazdı

    aklımıu sikeyim aklımııı

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    ltc bende kasicam

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    şimdi ben günün 12 saati pc başında çalışıyorum bu zımbırtı arka planda çalışsa bana elektrik tüketimi ve kazanç açısından totalde karda olur muyum?

     

    glaurung tarafından 25/Kas/13 12:48 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    20-30$ 'lik LTC almak istiyorum neresi satar? :D


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek
    glaurung bunu yazdı

    şimdi ben günün 12 saati pc başında çalışıyorum bu zımbırtı arka planda çalışsa bana elektrik tüketimi ve kazanç açısından totalde karda olur muyum?

     

    hayir olmazsin

    geniuss tarafından 25/Kas/13 13:58 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    geniuss bunu yazdı
    glaurung bunu yazdı

    şimdi ben günün 12 saati pc başında çalışıyorum bu zımbırtı arka planda çalışsa bana elektrik tüketimi ve kazanç açısından totalde karda olur muyum?

     

    hayir olmazsin

    eskidendi o.

     

    Bitcoinlerin yarısı üretildi , 21 milyon üretim limiti oldugundan yani sınırlı oldugundan değerinin düşmesi gibi birşey mümkün degil

    yani ilerde pizza dır dergidir vs şeyleri kuruşla alacaksınız yani o kadar değere binecek.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sadede gelin, 100 liralık bitcoin alsak kenarda unutsak 1 sene sonra değerlenir mi diyorsunuz şimdi?


    :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    Bitcoin trenini çoktan kaçırdınız. Girecekseniz başka coinlere girin. Litecoin de kaçtı kaçacak zaten. 1-5 dolar arası coinlere girin ki 100 dolar falan olduğunda 1 e 100 alırsınız. Ama şimdi Bitcoinin 100 katına çıkması için çok beklemeniz lazım :D 1 BTC = 80000 dolar olacak anca o zaman :D Olabilir fakat diğerlerine girmeniz daha mantıklı.

    Peercoin

    Megacoin

    Feathercoin


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Bitcoin sayısı 21 milyon ile sınırtlı oldugu için ne kadar fazla talep gelirse mining'ine çıkması zorlaştırılıyor yani değerleniyor para gittikçe.


    İnsanlarda olayın muhabbetini görünce btc'de yatırıma gitmeye çalıştı her geçen gün piyasadaki btc sayısı azalıyor ve bu btc sayısı bizde ki "dolar-euro" gibi karşılığında hiçbirşey olmayan sonsuz sayıda basılabilen şeyler gibi aslında ama değil, çünkü btc 21 milyon adet basılıp durdurulacak yani koca dünyada 21 milyon btc olacak sadece.

     

    E insanlar btc almak isterse ama 21 milyon btc olursa işin sonunda 1 btcnin değeri çok artacaktır yani 1 btc 1 milyon dolar gibi olabilir, tabi bir anda batada bilir bu, ama işte alıp tutmakta fayda var.

     

    Benim fikrimi sorarsanız btc dönüşü olmayan bir yola girdi, tamam zamanında para aklamak için veya blackmarketing için kullanılıyor olabilirdi, ama şuanda ufak yatırımcıların fazlalılıgı ve mining olayı ile uğraşanlar bu sistemin çogunluugunu olusturdugundan çok büyük bir düşüş gerçekleşse bile patlamayacak kadar işlem hacmi gerçekleşiyor, o yuzden alın 200 liralık unutun ama btc de şu aralar panik satışları bekliyorum kararsızlığından dolayı o yüzden 1 hafta beklemekte yarar var yatırım yapıcaksanız gerçi belli olmaz, son 5 gündür 50 lira 100 lira yükseliyor düşmek yerine demekki, insanlar sürekli btc alıyor değerleniyor para :)


    "
Toplam Hit: 5412 Toplam Mesaj: 40