Bir Psikopatın Anatomisi!
-
ne güsel birbirinizi vurun.
-
bir insanı hor gorursen hayatı boyunca ezersen hayatı ona zindan eder sabrının son damlasına kadar buna devam edersen alayını biçer sonunda. bu hepimiz icin boyle. bizde o insanın cektiklerini ceksek ki neler cektigini bilemeyiz bizimde bir direnc noktamız var. kayıs koptugu zaman olacaklar iste budur. iyiki zuppeler olmus demiyorum. herkezin turlu sartlara direnme noktası vardır, dogru sartlar olustugu taktirde bu cocugun yaptıgını herkez yapabilir
-
sahte bunalımlardaki kişiler de böyle pozlar verir.
özenti bu adam sadece...
-
ByALeX bunu yazdı:
-----------------------------Adam Burda İsmaiL Yk Lavuğuna Benzior

-----------------------------Adamın kolunda "ismael ax" die dövme varmış. Bu kelime nette en çok arananlara girmiş ve anlamı için olarak ismail yk ve ismail ak diye 2 Türk'ten şüpheleniyolarmış :D
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------sahte bunalımlardaki kişiler de böyle pozlar verir.
özenti bu adam sadece...
-----------------------------
abi senin yazdığın yazıların %90 ınında ÖZENTİ BUNLAR kelimesi geçio farkındamısın bilmem nese adam gitmiş katletmiş ii halt yemiş yarın öbürgün eline silah alan geçer kameraya poz atar ben psikopatım höhh der girişir millete renegadealien abüme katılıom... -
a.q ne salaklar var yaaa
Halimize bin kere şükür
-

ablak suratlı şeker şey ^^
-
Adam zaten manyak! Adam dalmış niye önüe geleni vuurmuş orada 8 türkiye vatandaşıda vardı! onlar kurtuldu!(Allah korumuş)
Bence bu adam bir filmden felan etkilenmitir yada 2 filmde olabilir?
1.Film Kendini din için kurtarıcı sanan bir manyak!
2. film ise Neo gibi dünyayı kurtarmaya çalışan bir manyak!
Yani kısaca adam o.ç 33 kişi insanın aklı duruyor yaw!Zaten bizim dinimize göre nerede kim ölürse yada öldürülürse Oh iyiki öldü demek günahtır .Hatırladığım kadarıylada bir hadis vardı! Tam olarak hatırlamıyom.
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------sahte bunalımlardaki kişiler de böyle pozlar verir.
özenti bu adam sadece...
-----------------------------
http://www.tahribat.com/forumsearch.asp?member=27233bütün mesajlarını itina ile takip ediyorum
sen türünün son örneğisin
-
lan adam harbı manyak
