Bir Sır Gibi Saklanan Gerçekler
-
HowL bunu yazdıBaracuda bunu yazdıHowL bunu yazdı
Mcdonals'da işe başladım. Mutfak arkasını görmeniz lazım :) .. Ama yorumlara bakıyorum görüpte yiyen insan da olur. İnsan olduğumu yıllardır utanıyorum, insanlar kadar pis bir mahluk tanımadım. Adam yıllardır uğraşmış hala uğraşıyor. Kimileride sikimsonik espiriler yapmış. Bu tarz videolar sürekli izliyorum bulabildiğim kadar bilgi edinmek istiyorum. Geçenlerde bi arkadaş konu açtı. Burger king yeni ürün üretmişte yemişte beğenmemişte, ulan arkadaş yeni ürün denesinler yeni hayvan kessinler yeterki sen ye yavrum ye.. Ulan ne insanlar var ya. Bu barınaklara onları atacaksın oh miss :) can çekişsin şerefsizler.
bende çalıştım hocam mc in mutfagında ne varmış söylermisin
Hocam sanki birşey yokmuş gibi söylepde adamın canını sıkıyorsun ya. Daha 3 gün oldu. Yere düşen eti ekmeğin arasına koyan mı dersin, o sabahtan akşama kadar aynı yağdan pişen p.cipslerimi dersin cipslri makinaya atıyorsun ya oradan ilerliyor çocuk yanlıklışka için değil altına atmış makina yağının içinden tek tek toplayıp geri attı içeri. Sprite, Pepsi bildiğin kendi şuruplarıyla üretiyorlar olduğuna şeker. Çalışan elemanlar daha 18 yaşında pislikten bakılmıyor etrafa. Bi müdürler var emir yağdırıp duruyor etrafa. Daha 3 gün oldu hocam zamanla daha neler görürüm bilemiyorum.
Hocam şuan cicim ayların ilerleyen günlerde egerde işten cıkmassan sen dahada beterini yaparsın eminim..
Bu arada mcdonalds calışan eleman yorumlarını editlerse kendisi icin iyi olur cünkü bu gibi firmalar kendileri hakkında yorumlara pek sıcak bakmaz boşu boşuna başın belaya girmesin..
UzatmaNaciye tarafından 13/Oca/14 02:46 tarihinde düzenlenmiştir -
UzatmaNaciye bunu yazdıHowL bunu yazdıBaracuda bunu yazdıHowL bunu yazdı
Mcdonals'da işe başladım. Mutfak arkasını görmeniz lazım :) .. Ama yorumlara bakıyorum görüpte yiyen insan da olur. İnsan olduğumu yıllardır utanıyorum, insanlar kadar pis bir mahluk tanımadım. Adam yıllardır uğraşmış hala uğraşıyor. Kimileride sikimsonik espiriler yapmış. Bu tarz videolar sürekli izliyorum bulabildiğim kadar bilgi edinmek istiyorum. Geçenlerde bi arkadaş konu açtı. Burger king yeni ürün üretmişte yemişte beğenmemişte, ulan arkadaş yeni ürün denesinler yeni hayvan kessinler yeterki sen ye yavrum ye.. Ulan ne insanlar var ya. Bu barınaklara onları atacaksın oh miss :) can çekişsin şerefsizler.
bende çalıştım hocam mc in mutfagında ne varmış söylermisin
Hocam sanki birşey yokmuş gibi söylepde adamın canını sıkıyorsun ya. Daha 3 gün oldu. Yere düşen eti ekmeğin arasına koyan mı dersin, o sabahtan akşama kadar aynı yağdan pişen p.cipslerimi dersin cipslri makinaya atıyorsun ya oradan ilerliyor çocuk yanlıklışka için değil altına atmış makina yağının içinden tek tek toplayıp geri attı içeri. Sprite, Pepsi bildiğin kendi şuruplarıyla üretiyorlar olduğuna şeker. Çalışan elemanlar daha 18 yaşında pislikten bakılmıyor etrafa. Bi müdürler var emir yağdırıp duruyor etrafa. Daha 3 gün oldu hocam zamanla daha neler görürüm bilemiyorum.
Hocam şuan cicim ayların ilerleyen günlerde egerde işten cıkmassan sen dahada beterini yaparsın eminim..
Bu arada mcdonalds calışan eleman yorumlarını editlerse kendisi icin iyi olur cünkü bu gibi firmalar kendileri hakkında yorumlara pek sıcak bakmaz boşu boşuna başın belaya girmesin..
ne bu abi terör örgütü gibi bahsetmişiniz, kötüyse kötü adamın başı niye belaya girsin
-
Et yemeden duramam diyenlere sormak istiyorum,bunun (et yemek) insanın doğasında olduğunu mu sanıyorsunuz ?
Öyle olsaydı pişirmeden , kesmeden hatta canlıyken dalıyor olmamız lazımdı hayvana.
Kısacası adamın da dediği gibi bunlar sadece alışkanlık.Hayvansal protein kısmında tam bir bilgim olmadığından birşey demeyeceğim.
Dip not: Şunu da tavsiye ederim http://www.youtube.com/watch?v=Aug2Yb7IUs8&list=PLEC77CA29D30284B4
Yeco tarafından 13/Oca/14 03:40 tarihinde düzenlenmiştir -
yav arkadas volkan konak 1 bu adam 2 valla.
bi cumleyi 8 kere farkli kombinasyonlarla soyluyor.
+ olarak mcdonaldsci burgerci arkadaslardan daha cok aciklama bekliyoruz, su calisan
soyle yapti bu calisan boyle yapti tarzinda degilde isletmenin bilerek goz yumdugu bir
seyler varsa bunlari duymak daha bilgilendirici olur. -
Metanet bunu yazdı
yav arkadas volkan konak 1 bu adam 2 valla.
bi cumleyi 8 kere farkli kombinasyonlarla soyluyor.
+ olarak mcdonaldsci burgerci arkadaslardan daha cok aciklama bekliyoruz, su calisan
soyle yapti bu calisan boyle yapti tarzinda degilde isletmenin bilerek goz yumdugu bir
seyler varsa bunlari duymak daha bilgilendirici olur.En yakın zamanda anlarım ne döndüğünü :)
-
Yeco bunu yazdı
Et yemeden duramam diyenlere sormak istiyorum,bunun (et yemek) insanın doğasında olduğunu mu sanıyorsunuz ?
Öyle olsaydı pişirmeden , kesmeden hatta canlıyken dalıyor olmamız lazımdı hayvana.
Kısacası adamın da dediği gibi bunlar sadece alışkanlık.Hayvansal protein kısmında tam bir bilgim olmadığından birşey demeyeceğim.
Dip not: Şunu da tavsiye ederim http://www.youtube.com/watch?v=Aug2Yb7IUs8&list=PLEC77CA29D30284B4
Hocam bir kere et yememek insanın doğasına aykırı. Nasıl dersen;
Selülozu sindirebiliyor muyuz, hayır!
Köpek dişimiz var mı, evet!
Ön dişlerimiz kesici yapıda mı, evet
Biyolojik olarak etobur (görece biraz otobur) bir canlıyız hocam. Allah bizi etçil olarak yaratmış.
-
o değil de hayvan eti yemek cinayettir diyenler aslanların yavru geyik yemesine nasıl bakıyor acaba? hem de kanlı canlı. yavrularını yiyen hayvanlara kadar milyon tane davranış kalıbıyla dolu vahşi doğa.
-
YasamaK bunu yazdı
Güzelmiş hocam sağolasın
HolyReform tarafından 13/Oca/14 06:55 tarihinde düzenlenmiştir -
swordfish bunu yazdı
lan ne mal adam bu.
inekler hamile kalmasada süt verir.
hatta ineğin sütünü sağmayın bak ne oluyor hasta olur inek
Hoca yok öle bişi
-
HowL bunu yazdıBaracuda bunu yazdıHowL bunu yazdı
Mcdonals'da işe başladım. Mutfak arkasını görmeniz lazım :) .. Ama yorumlara bakıyorum görüpte yiyen insan da olur. İnsan olduğumu yıllardır utanıyorum, insanlar kadar pis bir mahluk tanımadım. Adam yıllardır uğraşmış hala uğraşıyor. Kimileride sikimsonik espiriler yapmış. Bu tarz videolar sürekli izliyorum bulabildiğim kadar bilgi edinmek istiyorum. Geçenlerde bi arkadaş konu açtı. Burger king yeni ürün üretmişte yemişte beğenmemişte, ulan arkadaş yeni ürün denesinler yeni hayvan kessinler yeterki sen ye yavrum ye.. Ulan ne insanlar var ya. Bu barınaklara onları atacaksın oh miss :) can çekişsin şerefsizler.
bende çalıştım hocam mc in mutfagında ne varmış söylermisin
Hocam sanki birşey yokmuş gibi söylepde adamın canını sıkıyorsun ya. Daha 3 gün oldu. Yere düşen eti ekmeğin arasına koyan mı dersin, o sabahtan akşama kadar aynı yağdan pişen p.cipslerimi dersin cipslri makinaya atıyorsun ya oradan ilerliyor çocuk yanlıklışka için değil altına atmış makina yağının içinden tek tek toplayıp geri attı içeri. Sprite, Pepsi bildiğin kendi şuruplarıyla üretiyorlar olduğuna şeker. Çalışan elemanlar daha 18 yaşında pislikten bakılmıyor etrafa. Bi müdürler var emir yağdırıp duruyor etrafa. Daha 3 gün oldu hocam zamanla daha neler görürüm bilemiyorum.
bende 3 ay çalıştım hocam bırak yere düşen eti kullanmayı eldivensiz dokunduğun bile çöpe gidiyodu eldivenle aldın diyelim eti sonra gittin o eldivenle etten başka bişeye dokundun o eldiven çöpe gider yeni sini takmak zorundaydın her ürün için kronometre vardı ürün tezgaha çıktığında (hazırlanmış hamb. değil iç malzemeler) çalıştıılır süre dolduğunda yeni si gelir kalan çöpe giderdi bu yüzden hep az malzeme çıkartırdık bayatlamasın diye keza yağlar her akşam ölçülür kirlilik sınırı ertesi gün içinde aşılıcak gibiyse değştirilirdi yani sınırı aşması beklenmezdi. yarım saatte bir eller dezenfekte edilir vücuda kafaya carta curta sürülmezdi . Kısacası Holyninde dediği gibi buralarda çok daha fazla dikkat edilir çünkü gm lerin ne zaman geliceği belli olmazdı.
