folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Bir Sır Gibi Saklanan Gerçekler



Bir Sır Gibi Saklanan Gerçekler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek
    HowL bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    HowL bunu yazdı

    Mcdonals'da işe başladım. Mutfak arkasını görmeniz lazım :) .. Ama yorumlara bakıyorum görüpte yiyen insan da olur. İnsan olduğumu yıllardır utanıyorum, insanlar kadar pis bir mahluk tanımadım. Adam yıllardır uğraşmış hala uğraşıyor. Kimileride sikimsonik espiriler yapmış. Bu tarz videolar sürekli izliyorum bulabildiğim kadar bilgi edinmek istiyorum. Geçenlerde bi arkadaş konu açtı. Burger king yeni ürün üretmişte yemişte beğenmemişte, ulan arkadaş yeni ürün denesinler yeni hayvan kessinler yeterki sen ye yavrum ye.. Ulan ne insanlar var ya. Bu barınaklara onları atacaksın oh miss :) can çekişsin şerefsizler. 

    bende çalıştım hocam mc in mutfagında ne varmış söylermisin

    Hocam sanki birşey yokmuş gibi söylepde adamın canını sıkıyorsun ya. Daha 3 gün oldu. Yere düşen eti ekmeğin arasına koyan mı dersin, o sabahtan akşama kadar aynı yağdan pişen p.cipslerimi dersin cipslri makinaya atıyorsun ya oradan ilerliyor çocuk yanlıklışka için değil altına atmış makina yağının içinden tek tek toplayıp geri attı içeri. Sprite, Pepsi bildiğin kendi şuruplarıyla üretiyorlar olduğuna şeker. Çalışan elemanlar daha 18 yaşında pislikten bakılmıyor etrafa. Bi müdürler var emir yağdırıp duruyor etrafa. Daha 3 gün oldu hocam zamanla daha neler görürüm bilemiyorum.

    Hocam şuan cicim ayların ilerleyen günlerde egerde işten cıkmassan sen dahada beterini yaparsın eminim..

     

    Bu arada mcdonalds calışan eleman yorumlarını editlerse kendisi icin iyi olur cünkü bu gibi firmalar kendileri hakkında yorumlara pek sıcak bakmaz boşu boşuna başın belaya girmesin..

    UzatmaNaciye tarafından 13/Oca/14 02:46 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    UzatmaNaciye bunu yazdı
    HowL bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    HowL bunu yazdı

    Mcdonals'da işe başladım. Mutfak arkasını görmeniz lazım :) .. Ama yorumlara bakıyorum görüpte yiyen insan da olur. İnsan olduğumu yıllardır utanıyorum, insanlar kadar pis bir mahluk tanımadım. Adam yıllardır uğraşmış hala uğraşıyor. Kimileride sikimsonik espiriler yapmış. Bu tarz videolar sürekli izliyorum bulabildiğim kadar bilgi edinmek istiyorum. Geçenlerde bi arkadaş konu açtı. Burger king yeni ürün üretmişte yemişte beğenmemişte, ulan arkadaş yeni ürün denesinler yeni hayvan kessinler yeterki sen ye yavrum ye.. Ulan ne insanlar var ya. Bu barınaklara onları atacaksın oh miss :) can çekişsin şerefsizler. 

    bende çalıştım hocam mc in mutfagında ne varmış söylermisin

    Hocam sanki birşey yokmuş gibi söylepde adamın canını sıkıyorsun ya. Daha 3 gün oldu. Yere düşen eti ekmeğin arasına koyan mı dersin, o sabahtan akşama kadar aynı yağdan pişen p.cipslerimi dersin cipslri makinaya atıyorsun ya oradan ilerliyor çocuk yanlıklışka için değil altına atmış makina yağının içinden tek tek toplayıp geri attı içeri. Sprite, Pepsi bildiğin kendi şuruplarıyla üretiyorlar olduğuna şeker. Çalışan elemanlar daha 18 yaşında pislikten bakılmıyor etrafa. Bi müdürler var emir yağdırıp duruyor etrafa. Daha 3 gün oldu hocam zamanla daha neler görürüm bilemiyorum.

    Hocam şuan cicim ayların ilerleyen günlerde egerde işten cıkmassan sen dahada beterini yaparsın eminim..

     

    Bu arada mcdonalds calışan eleman yorumlarını editlerse kendisi icin iyi olur cünkü bu gibi firmalar kendileri hakkında yorumlara pek sıcak bakmaz boşu boşuna başın belaya girmesin..

    ne bu abi terör örgütü gibi bahsetmişiniz, kötüyse kötü adamın başı niye belaya girsin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeco
    Yeco's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2009
    Homo

    Et yemeden duramam diyenlere sormak istiyorum,bunun (et yemek) insanın doğasında olduğunu mu sanıyorsunuz ? 

    Öyle olsaydı pişirmeden , kesmeden hatta canlıyken dalıyor olmamız lazımdı hayvana.

    Kısacası adamın da dediği gibi bunlar sadece alışkanlık.Hayvansal protein kısmında tam bir bilgim olmadığından birşey demeyeceğim.

    Dip not: Şunu da tavsiye ederim http://www.youtube.com/watch?v=Aug2Yb7IUs8&list=PLEC77CA29D30284B4

    Yeco tarafından 13/Oca/14 03:40 tarihinde düzenlenmiştir

    holy! holy! the soul is holy! the nose is holy! the tongue and cock are holy and the hand and asshole holy!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    yav arkadas volkan konak 1 bu adam 2 valla.
    bi cumleyi 8 kere farkli kombinasyonlarla soyluyor.

    + olarak mcdonaldsci burgerci arkadaslardan daha cok aciklama bekliyoruz, su calisan
    soyle yapti bu calisan boyle yapti tarzinda degilde isletmenin bilerek goz yumdugu bir
    seyler varsa bunlari duymak daha bilgilendirici olur.


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek
    Metanet bunu yazdı

    yav arkadas volkan konak 1 bu adam 2 valla.
    bi cumleyi 8 kere farkli kombinasyonlarla soyluyor.

    + olarak mcdonaldsci burgerci arkadaslardan daha cok aciklama bekliyoruz, su calisan
    soyle yapti bu calisan boyle yapti tarzinda degilde isletmenin bilerek goz yumdugu bir
    seyler varsa bunlari duymak daha bilgilendirici olur.

    En yakın zamanda anlarım ne döndüğünü :)


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Yeco bunu yazdı

    Et yemeden duramam diyenlere sormak istiyorum,bunun (et yemek) insanın doğasında olduğunu mu sanıyorsunuz ? 

    Öyle olsaydı pişirmeden , kesmeden hatta canlıyken dalıyor olmamız lazımdı hayvana.

    Kısacası adamın da dediği gibi bunlar sadece alışkanlık.Hayvansal protein kısmında tam bir bilgim olmadığından birşey demeyeceğim.

    Dip not: Şunu da tavsiye ederim http://www.youtube.com/watch?v=Aug2Yb7IUs8&list=PLEC77CA29D30284B4

    Hocam bir kere et yememek insanın doğasına aykırı. Nasıl dersen;

    Selülozu sindirebiliyor muyuz, hayır!

    Köpek dişimiz var mı, evet!

    Ön dişlerimiz kesici yapıda mı, evet

    Biyolojik olarak etobur (görece biraz otobur) bir canlıyız hocam. Allah bizi etçil olarak yaratmış.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    o değil de hayvan eti yemek cinayettir diyenler aslanların yavru geyik yemesine nasıl bakıyor acaba? hem de kanlı canlı. yavrularını yiyen hayvanlara kadar milyon tane davranış kalıbıyla dolu vahşi doğa.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    YasamaK bunu yazdı
     

    Güzelmiş hocam sağolasın

    HolyReform tarafından 13/Oca/14 06:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    lan ne mal adam bu.

    inekler hamile kalmasada süt verir.

    hatta ineğin sütünü sağmayın bak ne oluyor hasta olur inek

    Hoca yok öle bişi


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    HowL bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    HowL bunu yazdı

    Mcdonals'da işe başladım. Mutfak arkasını görmeniz lazım :) .. Ama yorumlara bakıyorum görüpte yiyen insan da olur. İnsan olduğumu yıllardır utanıyorum, insanlar kadar pis bir mahluk tanımadım. Adam yıllardır uğraşmış hala uğraşıyor. Kimileride sikimsonik espiriler yapmış. Bu tarz videolar sürekli izliyorum bulabildiğim kadar bilgi edinmek istiyorum. Geçenlerde bi arkadaş konu açtı. Burger king yeni ürün üretmişte yemişte beğenmemişte, ulan arkadaş yeni ürün denesinler yeni hayvan kessinler yeterki sen ye yavrum ye.. Ulan ne insanlar var ya. Bu barınaklara onları atacaksın oh miss :) can çekişsin şerefsizler. 

    bende çalıştım hocam mc in mutfagında ne varmış söylermisin

    Hocam sanki birşey yokmuş gibi söylepde adamın canını sıkıyorsun ya. Daha 3 gün oldu. Yere düşen eti ekmeğin arasına koyan mı dersin, o sabahtan akşama kadar aynı yağdan pişen p.cipslerimi dersin cipslri makinaya atıyorsun ya oradan ilerliyor çocuk yanlıklışka için değil altına atmış makina yağının içinden tek tek toplayıp geri attı içeri. Sprite, Pepsi bildiğin kendi şuruplarıyla üretiyorlar olduğuna şeker. Çalışan elemanlar daha 18 yaşında pislikten bakılmıyor etrafa. Bi müdürler var emir yağdırıp duruyor etrafa. Daha 3 gün oldu hocam zamanla daha neler görürüm bilemiyorum.

    bende 3 ay çalıştım hocam bırak yere düşen eti kullanmayı eldivensiz dokunduğun bile çöpe gidiyodu eldivenle aldın diyelim eti sonra gittin o eldivenle etten başka bişeye dokundun  o eldiven çöpe gider yeni sini takmak zorundaydın her ürün için kronometre vardı ürün tezgaha çıktığında (hazırlanmış hamb. değil iç malzemeler) çalıştıılır süre dolduğunda yeni si gelir kalan çöpe giderdi bu yüzden hep az malzeme çıkartırdık bayatlamasın diye keza yağlar her akşam ölçülür kirlilik sınırı ertesi gün içinde aşılıcak gibiyse değştirilirdi yani sınırı aşması beklenmezdi. yarım saatte bir eller dezenfekte edilir vücuda kafaya  carta curta sürülmezdi . Kısacası Holyninde dediği gibi buralarda çok daha fazla dikkat edilir çünkü gm lerin ne zaman geliceği belli olmazdı.


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
Toplam Hit: 8114 Toplam Mesaj: 62