Bir Tarif Duydum?
-
Arkadaşlar her havlayana kemik atsak halimiz nice olur demi.Antikky ilgilendi sağolsun.Bu arada bir gün münasip bir tarafına roket bağlayıp deneme yaparlar bu akılla giderse pek yaşayamazda kimyasal madderleri hiç görmediği belli sanki hamur yoğuracak kimyasal maddeler için özel karışım yerleri var.Sen git kız kaçıran patlat [:
-
Puhahaha Kız Kacıranı Patlamadan Öncede Sorardı bize Nasıl olur Die PuAHHAhAah
-
ooo ben girmeyeli neler olmuş ya :) bu adam çılgın aq. acaba 2. sefer (banı açılınca) ne yapacak :D
-
şunu yapcak : " arkadaslar ben batmayan gemi yapıcam..ama buz dagına felan carparsa batabilir bu yüzden sert bişiler yapmayı düşünüyorum..karşı komşular pkk lı işte onlardan böyle çelik aliminyum felan aldım ama işe yaramı bilmem..sizin bi fikriniz varmı ?"
-
Codißody bunu yazdı:
-----------------------------Lan Götoş ricin
ne Ona buna saldırıyon lan dallama!
-----------------------------a.q kekosu senı...
-
Blackplus bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar her havlayana kemik atsak halimiz nice olur demi.Antikky ilgilendi sağolsun.Bu arada bir gün münasip bir tarafına roket bağlayıp deneme yaparlar bu akılla giderse pek yaşayamazda kimyasal madderleri hiç görmediği belli sanki hamur yoğuracak kimyasal maddeler için özel karışım yerleri var.Sen git kız kaçıran patlat [:
-----------------------------a.q ampulu senı pkk dan farkınız yok a.q serfesizleri sizi...
-
BiGGest bunu yazdı:
-----------------------------
şunu yapcak : " arkadaslar ben batmayan gemi yapıcam..ama buz dagına felan carparsa batabilir bu yüzden sert bişiler yapmayı düşünüyorum..karşı komşular pkk lı işte onlardan böyle çelik aliminyum felan aldım ama işe yaramı bilmem..sizin bi fikriniz varmı ?"
-----------------------------mal herif yorum yok
-
banlanamdan önce nerdeydiniz a.q banlandık diyemı arkamızdan mı konusuyonuz ben bu sitede iği adamalr tanıyom onlar benı tanımazlar bazılar askerde zaten.. arkamdan konuşmak yakışmıyo size... he bide youtubede pkk lı avlıyonuz lafım yok ama ilk önce aranızdakı leri temızleyin yoksa başka yerlere havale edicem bir kaç kişiyi bir geliyo ben pkk lıym diyo bomba yapamyı öğren senle işimiz var diyoo a.q ya mallığına yapıyonuz yada harbidn içinizde ibne kaynıyo a.q
hade hayırlı akşamalr...
ah nerde o eskı spymaster uyeleri...
-
aha gene gelmiş msys ne zaman aktif olacak yaw
-
geldim bişeymı var herkes arkamızdan konusuyop delıkanlılar ya....
