Bisiklet Alacağım Öneriniz?
-
Hocalar bisiklet almak istiyorum limit olarak 1600 TL var bakiyemde :)
Bir kaç modele baktım. Aradığım özellikler öncelikle 26" jant, kadro boyu 20" üzeri, Hyd disk fren, Sadece ön amörtisörlü ..
Bu modeller arasında kaldım
MERİDA MATTS TFS 40 D http://www.bikeandoutdoor.com/U2426,517,2014-merida-matts-tfs-40-d-dag-bisikleti-sport-pro-dag-bisikleti-merida-matts.htm
MERİDA MATTS TFS 100 http://www.bikeandoutdoor.com/U2440,518,2014-merida-matts-tfs-100-dag-bisikleti-sport-dag-bisikleti-merida-matts.htm
Ayrıca
27,5" ve 29" jant ölçülerinde SCOTT marka modellerde mevcut fakat onlarda manevra kabiliyeti kısıtlı olduğunu düşünüyorum..
SCOTT Aspect 750 27,5" jant ile SCOTT Aspect 950 29" jant bisikletlerin üzerinde bulunan malzemelerin tümü aynı tek fark jant ölçüleri
Sizin önerilerinizi bekliyorum.
Önceliğim Sedona yada Merida verdiğim linklerde kullandıkları malzemeleri pek bilmediğimden aralarındaki farkı anlamıyorum, bisiklet sever arkadaşların yardımını bekliyorum.
-
kron markalarına da bak derim ..
-
O fiyata motor al :)
-
Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.
Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.
MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme.
21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin.
Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay.
Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.
yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin
whopper tarafından 11/Ağu/14 14:44 tarihinde düzenlenmiştir -
swordfish bunu yazdı
O fiyata motor al :)
Bisiklet iyidir :) Yollarda ezilirim ben motorla riskli bana gelmez ehliyetim var ama yok yani kendimi biliyorum
-
whopper bunu yazdı
Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.
Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.
MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme.
21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin.
Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay.
Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.
yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin
Zaten bende turlara çıkmak için alacağım şuanki bisikletim beni gerçekten yoruyor, V-fren kullanıyorum herşeyini kendim değiştiriyorum, Disk frenin o zorluğunu biliyorum bakalım görücez ekipmanlarım eski bisikletten söküp buna takıcam, nerede oturuyorsun hangi turlara katılıyorsun?
-
Nomm bunu yazdıwhopper bunu yazdı
Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.
Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.
MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme.
21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin.
Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay.
Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.
yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin
Zaten bende turlara çıkmak için alacağım şuanki bisikletim beni gerçekten yoruyor, V-fren kullanıyorum herşeyini kendim değiştiriyorum, Disk frenin o zorluğunu biliyorum bakalım görücez ekipmanlarım eski bisikletten söküp buna takıcam, nerede oturuyorsun hangi turlara katılıyorsun?
Ankaradayım. angorabisiklet ile gidiyorum ayrıca üni ekibiyle gidiyorum. Bunlar dışında tek başıma mutlaka çıkıp sürüyorum stres atıyorum.
-
Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.
1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.
1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.
29" kullanımı çok zor ben dağda bayırda gidiyorum arkadaşımda denedim lastik çapı geniş olduğundan manevra kabiliyeti az dönüşlerde zorluyor ama düz yol için biçilmiş kaftan lastik büyük olduğundan daha az yoruluyorsun
Nomm tarafından 11/Ağu/14 15:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Nomm bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.
1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.
29" kullanımı çok zor ben dağda bayırda gidiyorum arkadaşımda denedim lastik çapı geniş olduğundan manevra kabiliyeti az dönüşlerde zorluyor ama düz yol için biçilmiş kaftan lastik büyük olduğundan daha az yoruluyorsun
Hocam bir kere gittim dag bayir sayilacak bi yere onda da sorun yasamadim performans olarak. Zaten boyum uzun oldugu icin 26" altimda cok kucuk kaliyodu.
Neyse aklinda olsun almak istersen konusuruz.
-
geçen ay bende bunu almıştım,
http://www.bianchi.com.tr/#speed-9000--_379
memnunum şimdilik bir sıkıntı çıkmadı.
