folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bisiklet Alacağım Öneriniz?



Bisiklet Alacağım Öneriniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek

    Hocalar bisiklet almak istiyorum limit olarak 1600 TL var bakiyemde :)

    Bir kaç modele baktım. Aradığım özellikler öncelikle 26" jant, kadro boyu 20" üzeri, Hyd disk fren, Sadece ön amörtisörlü ..

    Bu modeller arasında kaldım

    SEDONA 740 http://www.bikeandoutdoor.com/U2544,517,2014-sedona-740-dag-bisikleti-sport-pro-dag-bisikleti-sedona-740.htm

    MERİDA MATTS TFS 40 D http://www.bikeandoutdoor.com/U2426,517,2014-merida-matts-tfs-40-d-dag-bisikleti-sport-pro-dag-bisikleti-merida-matts.htm

    MERİDA MATTS TFS 100 http://www.bikeandoutdoor.com/U2440,518,2014-merida-matts-tfs-100-dag-bisikleti-sport-dag-bisikleti-merida-matts.htm

    Ayrıca 

    27,5" ve 29" jant ölçülerinde SCOTT marka modellerde mevcut fakat onlarda manevra kabiliyeti kısıtlı olduğunu düşünüyorum..

    SCOTT Aspect 750 27,5" jant ile SCOTT Aspect 950 29" jant bisikletlerin üzerinde bulunan malzemelerin tümü aynı tek fark jant ölçüleri 

    http://www.kackarbisiklet.com/tr/product_details.asp?ID=14&CID=8&PID=1499&probrand=&prosize=&procolour=

    Sizin önerilerinizi bekliyorum.

    Önceliğim Sedona yada Merida verdiğim linklerde kullandıkları malzemeleri pek bilmediğimden aralarındaki farkı anlamıyorum, bisiklet sever arkadaşların yardımını bekliyorum.

     


    Aganta Burina Burinata
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bordomavi
    bordomavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    kron markalarına da bak derim ..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    O fiyata motor al :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.

    Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.

    MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme. 

    21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin. 

    Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay. 

    Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.

    yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin

    whopper tarafından 11/Ağu/14 14:44 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    O fiyata motor al :)

    Bisiklet iyidir :) Yollarda ezilirim ben motorla riskli bana gelmez ehliyetim var ama yok yani kendimi biliyorum 


    Aganta Burina Burinata
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.

    Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.

    MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme. 

    21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin. 

    Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay. 

    Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.

    yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin

    Zaten bende turlara çıkmak için alacağım şuanki bisikletim beni gerçekten yoruyor, V-fren kullanıyorum herşeyini kendim değiştiriyorum, Disk frenin o zorluğunu biliyorum bakalım görücez ekipmanlarım eski bisikletten söküp buna takıcam, nerede oturuyorsun hangi turlara katılıyorsun?


    Aganta Burina Burinata
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Nomm bunu yazdı
    whopper bunu yazdı

    Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.

    Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.

    MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme. 

    21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin. 

    Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay. 

    Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.

    yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin

    Zaten bende turlara çıkmak için alacağım şuanki bisikletim beni gerçekten yoruyor, V-fren kullanıyorum herşeyini kendim değiştiriyorum, Disk frenin o zorluğunu biliyorum bakalım görücez ekipmanlarım eski bisikletten söküp buna takıcam, nerede oturuyorsun hangi turlara katılıyorsun?

    Ankaradayım. angorabisiklet ile gidiyorum ayrıca üni ekibiyle gidiyorum. Bunlar dışında tek başıma mutlaka çıkıp sürüyorum stres atıyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.

    1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.

    1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.

    29" kullanımı çok zor ben dağda bayırda gidiyorum arkadaşımda denedim lastik çapı geniş olduğundan manevra kabiliyeti az dönüşlerde zorluyor ama düz yol için biçilmiş kaftan lastik büyük olduğundan daha az yoruluyorsun 

    Nomm tarafından 11/Ağu/14 15:22 tarihinde düzenlenmiştir

    Aganta Burina Burinata
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Nomm bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.

    1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.

    29" kullanımı çok zor ben dağda bayırda gidiyorum arkadaşımda denedim lastik çapı geniş olduğundan manevra kabiliyeti az dönüşlerde zorluyor ama düz yol için biçilmiş kaftan lastik büyük olduğundan daha az yoruluyorsun 

    Hocam bir kere gittim dag bayir sayilacak bi yere onda da sorun yasamadim performans olarak. Zaten boyum uzun oldugu icin 26" altimda cok kucuk kaliyodu.

    Neyse aklinda olsun almak istersen konusuruz.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    geçen ay bende bunu almıştım,
    http://www.bianchi.com.tr/#speed-9000--_379
    memnunum şimdilik bir sıkıntı çıkmadı.


    Selam ve dua ile...
Toplam Hit: 4142 Toplam Mesaj: 33