folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bisiklet Alacağım Öneriniz?



Bisiklet Alacağım Öneriniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golgi
    golgi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    whopper bunu yazdı

    Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.

    Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.

    MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme. 

    21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin. 

    Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay. 

    Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.

    yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin

    hocam hidrolik disk firen büyük keyifimiş yeni anladım benim bisiklet tüy gibi iki parmakla rahat sıkıyorum hatta  alışmışım geçen hafta bisiklet kiraladım bir şehirde gezmek için çok kötü geldi firenler hidrolik firenle çok rahat hızlanıp yavaşlayabiiyosun tabi biskletin ağır olmasıda cabası kamyon etkisi veriyo resmen 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    o sitede 12 bin tl ye varan bisikletler gördüm şaka falan heralde :S

    Bisikletten çok anlamam ama alacak olsam bianchi tercih ederdim alışkanlık..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Lathedarkman bunu yazdı

    o sitede 12 bin tl ye varan bisikletler gördüm şaka falan heralde :S

    Bisikletten çok anlamam ama alacak olsam bianchi tercih ederdim alışkanlık..

    piyasada havası olan: merida, kron, scott, sedona, ghost vsvs bianchi bisikletçilerde pek tutulmuyor.

    golgi hocam disk fren yağmurda da acayip iyi tutuyor ağır mağır mtb ise disk olmalı :)

    edit: kilitli pedal ve ayakkabı kullanmanızı da öneririm.

    whopper tarafından 11/Ağu/14 21:55 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pawlow
    Pawlow's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2009
    Erkek

    qra_51 isimli mürid satıyordu i ara sedona ama bak bir istersen

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    400-500 tl civarı iyi bi yol bisikleti önerebilir misiniz?

    18 veya 21 vites, ön amorisörlü, arka da olabilir, mümkünse shimano vitesli


    goo.gl/qBNZmW
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    Salcano Insomnia 293 29 Jant Dağ Bisikleti (1.311,99 TL)
     
     
     
    Bendeki bisikleti öneririm. Satıyorum, ne kadar verirsin :D
     
    Not: 1 kez kaza yaptım garantiye götürdüm, hallettiler
    DE5TROY3R tarafından 11/Ağu/14 22:43 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.

    1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.

    Hocam Kron'dan memnun musun,Kron almayı düşünüyorum da.


    Bortubocek sever
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    400-500 tl civarı iyi bi yol bisikleti önerebilir misiniz?

    18 veya 21 vites, ön amorisörlü, arka da olabilir, mümkünse shimano vitesli

    Abi yol bisikleti istediğine emin misin amortisör olmaz yol bisikletinde. Ucuza düzgün bulamazsın yol bisikleti. 

    Dağ bisikleti alıp ince lastik takabilirsin. Biraz bütçeyi arttırıp  Carraro force 500 alabilirsin. arkadaşım aldı öneririm. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Bloom bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.

    1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.

    Hocam Kron'dan memnun musun,Kron almayı düşünüyorum da.

    Kron alinir hocam ben sorun yasamadim. Zaten 1000 lira uzerine cikiyosan fiyat olarak pek bi farklari kalmiyo bisikletlerin hepsi ayni kalitede parca kullaniyo. Fren sistemi olsun kadro olsun vitesler olsun. Bakacagin sey artık kadro agirligi ve malzeme oluyo.

    Lakin kronda su olay + hepsine gore, omur boyu kadro garantisi var.  Yani bu yuzden bence hepsine saglam fark atiyo.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    Bloom bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.

    1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.

    Hocam Kron'dan memnun musun,Kron almayı düşünüyorum da.

    Kron alinir hocam ben sorun yasamadim. Zaten 1000 lira uzerine cikiyosan fiyat olarak pek bi farklari kalmiyo bisikletlerin hepsi ayni kalitede parca kullaniyo. Fren sistemi olsun kadro olsun vitesler olsun. Bakacagin sey artık kadro agirligi ve malzeme oluyo.

    Lakin kronda su olay + hepsine gore, omur boyu kadro garantisi var.  Yani bu yuzden bence hepsine saglam fark atiyo.

    Artık Sedona ve Meridalarda ömür boyu kadro garantisi veriyor.


    Aganta Burina Burinata
Toplam Hit: 4144 Toplam Mesaj: 33