Bisiklet Alacağım Öneriniz?
-
whopper bunu yazdı
Ben geçen ay sedona 720 aldım benim bütçem 1800 idi fakat şunu da düşünmen lazım aksesuar rahat 300 tutuyor.
Sadece ön amörtisör demişsin de zaten o bütçede hafif çiftli bulamazsın :D Disk fren ekstrem koşullarda işe yarıyor fakat bir v fren tamiri kadar kolay değil.Mesela fren bozulsa iple bile halloluyor v'de.
MTB alacaksın sanırım. Şehir içi de kullanacaksan kilitlenebilir maşalı al. Birde bisikleti markete git gel işe git gel için kullanacaksan bu kadar para verme.
21 Vites önermem 24 bak. 24-27 arası pek hız farkını hissetmezsin.
Sedona 740 sürüşü bana keyifli gelmişti 720 ile birlikte. Fakat çok hantal kalıyor bende yeni başlamıştım turlara, antrenmanlara katılıyorum mtb dış lastiği canımı okudu ince alıp takıcam bu ay.
Anlayacağın ben tavsiye ederim sedonayı fakat turlara, araziye,antrenmanlara çıkmanı tavsiye ederim o kadara para verdikten sonra.
yukarıda mürit de yazmış kron xc500 veya xc750 bakabilirsin
hocam hidrolik disk firen büyük keyifimiş yeni anladım benim bisiklet tüy gibi iki parmakla rahat sıkıyorum hatta alışmışım geçen hafta bisiklet kiraladım bir şehirde gezmek için çok kötü geldi firenler hidrolik firenle çok rahat hızlanıp yavaşlayabiiyosun tabi biskletin ağır olmasıda cabası kamyon etkisi veriyo resmen
-
o sitede 12 bin tl ye varan bisikletler gördüm şaka falan heralde :S
Bisikletten çok anlamam ama alacak olsam bianchi tercih ederdim alışkanlık..
-
Lathedarkman bunu yazdı
o sitede 12 bin tl ye varan bisikletler gördüm şaka falan heralde :S
Bisikletten çok anlamam ama alacak olsam bianchi tercih ederdim alışkanlık..
piyasada havası olan: merida, kron, scott, sedona, ghost vsvs bianchi bisikletçilerde pek tutulmuyor.
golgi hocam disk fren yağmurda da acayip iyi tutuyor ağır mağır mtb ise disk olmalı :)
edit: kilitli pedal ve ayakkabı kullanmanızı da öneririm.
whopper tarafından 11/Ağu/14 21:55 tarihinde düzenlenmiştir -
qra_51 isimli mürid satıyordu i ara sedona ama bak bir istersen
-
400-500 tl civarı iyi bi yol bisikleti önerebilir misiniz?
18 veya 21 vites, ön amorisörlü, arka da olabilir, mümkünse shimano vitesli
-
Salcano Insomnia 293 29 Jant Dağ Bisikleti (1.311,99 TL)DE5TROY3R tarafından 11/Ağu/14 22:43 tarihinde düzenlenmiştirBendeki bisikleti öneririm. Satıyorum, ne kadar verirsin :DNot: 1 kez kaza yaptım garantiye götürdüm, hallettiler
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.
1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.
Hocam Kron'dan memnun musun,Kron almayı düşünüyorum da.
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
400-500 tl civarı iyi bi yol bisikleti önerebilir misiniz?
18 veya 21 vites, ön amorisörlü, arka da olabilir, mümkünse shimano vitesli
Abi yol bisikleti istediğine emin misin amortisör olmaz yol bisikletinde. Ucuza düzgün bulamazsın yol bisikleti.
Dağ bisikleti alıp ince lastik takabilirsin. Biraz bütçeyi arttırıp Carraro force 500 alabilirsin. arkadaşım aldı öneririm.
-
Bloom bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.
1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.
Hocam Kron'dan memnun musun,Kron almayı düşünüyorum da.
Kron alinir hocam ben sorun yasamadim. Zaten 1000 lira uzerine cikiyosan fiyat olarak pek bi farklari kalmiyo bisikletlerin hepsi ayni kalitede parca kullaniyo. Fren sistemi olsun kadro olsun vitesler olsun. Bakacagin sey artık kadro agirligi ve malzeme oluyo.
Lakin kronda su olay + hepsine gore, omur boyu kadro garantisi var. Yani bu yuzden bence hepsine saglam fark atiyo.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdıBloom bunu yazdıNoToLeRaNcE bunu yazdı
Hocam kron xc750 var bende. Satmayı dusunuyorum. 29" hidrolik fren. Toplamda 20 km ya yaptım ya yapmadım. Hic bi sorunu yok. Eger dusunursen konusalım, ankaradayım.
1700 liraya tum aksesuarlarıyla birlikte almıştım. Suan zaten 1300 lira civarında çıplak haliyle.
Hocam Kron'dan memnun musun,Kron almayı düşünüyorum da.
Kron alinir hocam ben sorun yasamadim. Zaten 1000 lira uzerine cikiyosan fiyat olarak pek bi farklari kalmiyo bisikletlerin hepsi ayni kalitede parca kullaniyo. Fren sistemi olsun kadro olsun vitesler olsun. Bakacagin sey artık kadro agirligi ve malzeme oluyo.
Lakin kronda su olay + hepsine gore, omur boyu kadro garantisi var. Yani bu yuzden bence hepsine saglam fark atiyo.
Artık Sedona ve Meridalarda ömür boyu kadro garantisi veriyor.
