Bisikletle Türkiye Turu
-
Aynı şeyi motorla yapmayı çok isterdim ama maliyetleri bir hayli fazla olacaktı. Bu yüzden gezi bisikleti ile yapmak istiyorum. Bir ihtiyaç listesi belirledim. Ekleme çıkarma yapmadan size de bir danışayım istedim.
- Bianchi ASR 3000- Bianchi Pıoneer modeli veya benzeri bir bisiklette olabilir.
- Bisiklet sepeti
- Dağcı çantası.
- Ayrıntılı Türkiye haritası
- Pusula
- Portatif takım çantası
- Gördüğüm güzel görüntüleri fotoğraflamak için hafif ve kullanışlı fotoğraf makinesi (bunu mürit IRET'den alıcam)
- Işıldaklı kask, dizlik vs gibi koruyucu ekipman
- Ortalama 40-50 boş gün
- Kredi kartım ve totalde 1000 Türk Canlısı...
Bu yıl içerisinde yetiştirebilirsem Haziran sonunda İzmir'den başlayıp Akdeniz sahillerini gezerek Hatay'a kadar gitmeyi ve tekrar geri dönmeyi planlıyorum. Eğer bu yıl içerisinde olmazsa (zaman veya maddi yetersizlikten dolayı) 2013 yazında hiç gidemediğim Karadeniz sahilini gezmeyi planlıyorum. Yada şu da olabilir; bu yıl Akdeniz sahilini gezersem seneye kesin Karadeniz yapacağım. Katılmak isteyen olur mu? Daha önceden yapmış olan var mıdır? Tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
Saygılar
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------Aynı şeyi motorla yapmayı çok isterdim ama maliyetleri bir hayli fazla olacaktı. Bu yüzden gezi bisikleti ile yapmak istiyorum. Bir ihtiyaç listesi belirledim. Ekleme çıkarma yapmadan size de bir danışayım istedim.
- Bianchi ASR 3000- Bianchi Pıoneer modeli veya benzeri bir bisiklette olabilir.
- Bisiklet sepeti
- Dağcı çantası.
- Ayrıntılı Türkiye haritası
- Pusula
- Portatif takım çantası
- Gördüğüm güzel görüntüleri fotoğraflamak için hafif ve kullanışlı fotoğraf makinesi (bunu mürit IRET'den alıcam)
- Işıldaklı kask, dizlik vs gibi koruyucu ekipman
- Ortalama 40-50 boş gün
- Kredi kartım ve totalde 1000 Türk Canlısı...
Bu yıl içerisinde yetiştirebilirsem Haziran sonunda İzmir'den başlayıp Akdeniz sahillerini gezerek Hatay'a kadar gitmeyi ve tekrar geri dönmeyi planlıyorum. Eğer bu yıl içerisinde olmazsa (zaman veya maddi yetersizlikten dolayı) 2013 yazında hiç gidemediğim Karadeniz sahilini gezmeyi planlıyorum. Yada şu da olabilir; bu yıl Akdeniz sahilini gezersem seneye kesin Karadeniz yapacağım. Katılmak isteyen olur mu? Daha önceden yapmış olan var mıdır? Tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.
Saygılar
-----------------------------
Compu vardi aynisni yapan -
compi yi bul kompiyi
-
bende istiyorum yapmayı ama okdar boş zamanım yok malesef birdde bahsettiğin bisiklet 10 bin tl
-
kendine güzel hafif bi dağ bisikleti al ilk önce hacı :/
-
hocam bisikletlerden biri nerdeyse 10 bin tl, diğeri 600 gibi. Bütçeni bilmiyorum ama 10 bini bisiklete verecek biri olsam bianchi almazdım.
-
hacılar benim merak ettiğim bişi var. şimdi bisikletle böyle ülke yada dünya turu yapanlar hangi yollardan gidiyolar. Otoyollara çıkmak yasak değilmi. onun dışındaki yollarımı kullanıyosunuz. Bu yolları kullanıyosanız gideceğiniz yol daha çok uzamıyormu?
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------hocam bisikletlerden biri nerdeyse 10 bin tl, diğeri 600 gibi. Bütçeni bilmiyorum ama 10 bini bisiklete verecek biri olsam bianchi almazdım.
-----------------------------Yok hocam ben o bisikleti örnek olarak verdim. Bu iş için bütçem 5-6k kadar
-
valla ne iyi olurdu yapsak la.
ama temmuz7ye kadar sınav var. sınavdan sonra agustos 24e kadar yazokulu var.yoksa şerefsizim yardırırdık laa
ayrıca karadeniz işi riskli olabülür,dikkat ayı çıkabülür.
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------hacılar benim merak ettiğim bişi var. şimdi bisikletle böyle ülke yada dünya turu yapanlar hangi yollardan gidiyolar. Otoyollara çıkmak yasak değilmi. onun dışındaki yollarımı kullanıyosunuz. Bu yolları kullanıyosanız gideceğiniz yol daha çok uzamıyormu?
-----------------------------Çevreyollarında bisiklet kullanmak hem tehlikeli hemde yasak. Tali yolları veya şehirçini kullanmak durumundasın. Kaldı ki amaç yeni yerleri görmek, gezmek, fotoğraf çekmek, asosyalliğin tavan yaptığı anlarda Survivor ruhunu yaşayıp oww yeah diyebilmek :)
-
her şehirim birbirine tali yol ile bağlantısı varmı ki :)
Tr haritası alacağına navigasyon cihazı alsan yanına. şarj sorununuda bi şekilde halledersin :)
