Bisikletle Türkiye Turu
-
hocam başarılar. Ben tembelim baya bi bi de gözüm yemiyor. şehirler arası trenle şehir içi bisikletle gezeyim diyorum. o zaman kendimi epey sınırlandırmış olsam da gittiği kadar be :D
-
hoca dikkat ette senide pippa bacca gibi *ikip çalılara atmasınlar, ne olur ne olmaz burası türkiye, sana bi enduro lazım...
-
daha ne bekliyon bas git :)
-
Comp gelir tecrübelerini yazar :|
Bisikleti küçükken çok severdim günün 4-5 saati üstünden inmezdim ama yaş ilerleyince biraz bir utanma duygusu oldu bende bisiklete karşı, yoksa gelirdim senle gerçekten :| -
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------Comp gelir tecrübelerini yazar :|
Bisikleti küçükken çok severdim günün 4-5 saati üstünden inmezdim ama yaş ilerleyince biraz bir utanma duygusu oldu bende bisiklete karşı, yoksa gelirdim senle gerçekten :|
-----------------------------yanlış anlama da hocam bu utanma duygusunun. Toplumun bisiklete biçtiği değerden ileri geldini düşünüyorum. Yani altındaki bisiklet bakınca ben 4bin lirayım vs deseydi yine utanırmıydın sence ? Ya da çocuk işi gibi mi geliyor bize bisiklet neden ? Japonyada halk ulaşım için genelde bisikletten faydalanıyor. Biz de benzer bir davranış nasıl karşılanırdı acaba ? (Hocam yanlış anlama sana karşı bir tavır tutunmuş değilim genel olarak neden böyleyiz diye merak ediyorum. Bende çekinirim açıkçası bisikletle dolaşmaya bizi bu hale getirenler utansın :D )
-
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------Comp gelir tecrübelerini yazar :|
Bisikleti küçükken çok severdim günün 4-5 saati üstünden inmezdim ama yaş ilerleyince biraz bir utanma duygusu oldu bende bisiklete karşı, yoksa gelirdim senle gerçekten :|
-----------------------------yanlış anlama da hocam bu utanma duygusunun. Toplumun bisiklete biçtiği değerden ileri geldini düşünüyorum. Yani altındaki bisiklet bakınca ben 4bin lirayım vs deseydi yine utanırmıydın sence ? Ya da çocuk işi gibi mi geliyor bize bisiklet neden ? Japonyada halk ulaşım için genelde bisikletten faydalanıyor. Biz de benzer bir davranış nasıl karşılanırdı acaba ? (Hocam yanlış anlama sana karşı bir tavır tutunmuş değilim genel olarak neden böyleyiz diye merak ediyorum. Bende çekinirim açıkçası bisikletle dolaşmaya bizi bu hale getirenler utansın :D )
-----------------------------
Hayır hacım içgüdüsel olan bir olay yani, bazı insanlarda oluyor ( ben gibi ) yani onun üstünde kendime empati yaptığımda, aynı anda toplumun bakışının empatisini yaptığımda, binmemem duygusu beliriyor içimde.
Ama bunun altında yatan tamamen toplum değil birazda duruş meselesi, yerine göre yine binerim belki ama şehir içinde düşünmüyorum açıkçası :|,Çocukluk değilde biraz olgun dışı hareket gibi lanse ediliyor yani o tip bakış açıları hissediliyor hani bin binde bu yaştan sonra ne gerek vardı dercesine hissettiriyorlar sanki bu sebeplerden yani.
