Bitmez Bu Okul..
-
ArkiYaN bunu yazdı:
-----------------------------
övünmek gibi olmasın ama şuan 7. senem unide
-----------------------------hocam vala su phys 121 bi koydu bana :D direk okulu uzatasım geldi ha :D
-
dönemsel bir sorundur geçer ne geçmiyo ki amk.
-
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
dönemsel bir sorundur geçer ne geçmiyo ki amk.
-----------------------------
İnşallah müdür..
Lakin kötü bi durum.. Okula başlamadan ortalamayı yüksek tutup merkeze geçerim diodum, okula başladım ben sınıfı geçerim dedim.. Şimdi yaz okuluna razıyım diyorumda Bitmez bu okul amk.. -
Bu fasülya 7.5 lira :D . Hiç ümidin yoksa gir sınava gel katüye bnde gelcem :D
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Bu fasülya 7.5 lira :D . Hiç ümidin yoksa gir sınava gel katüye bnde gelcem :D
-----------------------------
Sınava giricemde okul puanım gelmiycek müdür , bi bok olmaz yani.. -
Muhasebeden daha iyi bölüme girebilirsn şef :d
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Muhasebeden daha iyi bölüme girebilirsn şef :d
-----------------------------
altın kural = muhasebe değil bölümüm maaaaaaaaaaasebe :) -
benm 5,senem. ve bu hızla gidersem 7, yılın yaz okulunda 3dersi geçersem tek ders sınavınak lama hakkım oluyo. okul 4 yıllık.. sana gelince kardeşim Allah yardımcın olsun. örgünsen diyecek bişey yok ama İÖysen sen de benm gibi git örgünlerden soruları al yarısına yakını aynı çıkıyo bizde mesela hoca aynıysa. ama en güzeli güzel çirkin deme inek bi hatun ayarla iyi azim gelir.. kaç tane arkadaşım inek kız arkadaş sayesinde bitirdi okulu :)
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ilerde ararsınız bu öğrencilik - yıllarını
-----------------------------nah ararım öss ye giricem diye çalışmaktan başka hiç bişey yapamaz oldum kalan zamandada bi nete giriyorum nerdeyse herkonuda köreldim hareketsizlikten kilo aldım eskiden sportmen ve rahat bi adamdım şuanda aynaya bakmaktan korkuyorum bakıncada bu benmiyim diyorum gıdım çıkmış gözlerimin altı çökmüş herşeyi geçtim hakkaten bana benzemiyor stresten durmadan yemek yiyorum durduramıyorum eski halime dönmem çok sürmez össden sonra ama hepsini geçtim şuan yaşadığım stres bambaşka bişey üstelik derslerimde hiç sorun yaşamadığım halde saçma kurallar yüzden kaybettiğim seneler tüm arkadaşlarım mezun oldu şuan ünüversitede ben fazladan okuyorum şimdi ben bunun nesini arıycam
-----------------------------büyünce anlarsın bende senin gibi düşünüyordum senin yaşlarında merak etme
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------
dönemsel bir sorundur geçer ne geçmiyo ki amk.
-----------------------------
İnşallah müdür..
Lakin kötü bi durum.. Okula başlamadan ortalamayı yüksek tutup merkeze geçerim diodum, okula başladım ben sınıfı geçerim dedim.. Şimdi yaz okuluna razıyım diyorumda Bitmez bu okul amk..
-----------------------------kardeşim bu konuda yalnız değilsin baksana hepimizin beklentileri aynı.Emin ol herşey yolunda gitse oturup bahaneler üretmeye başlardık bu kezde hayat işte amk hiç birimiz rahat değiliz.demem o ki çok takma güzel kardeşim keyfine bak sokarım derse.bugun yarın zaten geçersin.
