Bitmez Bu Okul..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    ArkiYaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    övünmek gibi olmasın ama şuan 7. senem unide


    -----------------------------

    hocam vala su phys 121 bi koydu bana :D direk okulu uzatasım geldi ha :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    dönemsel bir sorundur geçer ne geçmiyo ki amk.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    dönemsel bir sorundur geçer ne geçmiyo ki amk.


    -----------------------------

    İnşallah müdür..

    Lakin kötü bi durum.. Okula başlamadan ortalamayı yüksek tutup merkeze geçerim diodum, okula başladım ben sınıfı geçerim dedim..  Şimdi yaz okuluna razıyım diyorumda Bitmez bu okul amk..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu fasülya 7.5 lira :D . Hiç ümidin yoksa gir sınava gel katüye bnde gelcem :D 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu fasülya 7.5 lira :D . Hiç ümidin yoksa gir sınava gel katüye bnde gelcem :D 


    -----------------------------
    Sınava giricemde okul puanım gelmiycek müdür , bi bok olmaz yani..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Muhasebeden daha iyi bölüme girebilirsn şef :d 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muhasebeden daha iyi bölüme girebilirsn şef :d 


    -----------------------------

    altın kural = muhasebe değil bölümüm maaaaaaaaaaasebe :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    benm 5,senem. ve bu hızla gidersem 7, yılın yaz okulunda 3dersi geçersem tek ders sınavınak lama hakkım oluyo. okul 4 yıllık.. sana gelince kardeşim Allah yardımcın olsun. örgünsen diyecek bişey yok ama İÖysen sen de benm gibi git örgünlerden soruları al yarısına yakını aynı çıkıyo bizde mesela hoca aynıysa. ama en güzeli güzel çirkin deme inek bi hatun ayarla iyi azim gelir.. kaç tane arkadaşım inek kız arkadaş sayesinde bitirdi okulu :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    dead_march bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilerde ararsınız bu öğrencilik - yıllarını


    -----------------------------

    nah ararım öss ye giricem diye çalışmaktan başka hiç bişey yapamaz oldum kalan zamandada bi nete giriyorum nerdeyse herkonuda köreldim hareketsizlikten kilo aldım eskiden sportmen ve rahat bi adamdım şuanda aynaya bakmaktan korkuyorum bakıncada bu benmiyim diyorum gıdım çıkmış gözlerimin altı çökmüş herşeyi geçtim hakkaten bana benzemiyor stresten durmadan yemek yiyorum durduramıyorum eski halime dönmem çok sürmez össden sonra ama hepsini geçtim şuan yaşadığım stres bambaşka bişey üstelik derslerimde hiç sorun yaşamadığım halde saçma kurallar yüzden kaybettiğim seneler tüm arkadaşlarım mezun oldu şuan ünüversitede ben fazladan okuyorum şimdi ben bunun nesini arıycam


    -----------------------------

    büyünce anlarsın bende senin gibi düşünüyordum senin yaşlarında merak etme


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    dönemsel bir sorundur geçer ne geçmiyo ki amk.


    -----------------------------

    İnşallah müdür..

    Lakin kötü bi durum.. Okula başlamadan ortalamayı yüksek tutup merkeze geçerim diodum, okula başladım ben sınıfı geçerim dedim..  Şimdi yaz okuluna razıyım diyorumda Bitmez bu okul amk..

     


    -----------------------------

     

    kardeşim bu konuda yalnız değilsin baksana hepimizin beklentileri aynı.Emin ol herşey yolunda gitse oturup bahaneler üretmeye başlardık bu kezde hayat işte amk hiç birimiz rahat değiliz.demem o ki çok takma  güzel kardeşim keyfine bak sokarım derse.bugun yarın zaten geçersin.

Toplam Hit: 10814 Toplam Mesaj: 88