Bitmez Bu Okul..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Edebiyat parçalayacak,ajitasyon yapacak bir durum yok.Şu forumda üni bitirenlerle az çok sohbet edersen, okul uzayınca  çoğunun üzerinde aile baskısı oluşur.Aile aslında önemsemese bile maddi durumu iyi olmayanlar strese girer.

    Amacını bilmediğin bir yere girmişsin, ama girdiğin yerde amacını bilenler mevcut.Onlar da amaçlarının gereğini yapıyorlar.

    Daha yolun çok başındasın, ergen tripleri bunlar, daha kitap kapağı açmadan-çalışmadan sisteme giydirmek falan.

     


    Çekil,Önümden Çekil...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Edebiyat parçalayacak,ajitasyon yapacak bir durum yok.Şu forumda üni bitirenlerle az çok sohbet edersen, okul uzayınca  çoğunun üzerinde aile baskısı oluşur.Aile aslında önemsemese bile maddi durumu iyi olmayanlar strese girer.

    Amacını bilmediğin bir yere girmişsin, ama girdiğin yerde amacını bilenler mevcut.Onlar da amaçlarının gereğini yapıyorlar.

    Daha yolun çok başındasın, ergen tripleri bunlar, daha kitap kapağı açmadan-çalışmadan sisteme giydirmek falan.

     


    -----------------------------

    Normal hayatta seni görmesem sorunlu olduğunu iddia edicem hoca.. Ders çalışmadım demedim ders çalışamıyorum

    dedim , sonra ortalama bi not aldığında çandan dolayı notun bi boka yaramadığını söyledim.. Benim sorunum Ders

    çalışamamak ve konu başında bunu belirttim.. Eğer varsa bi önerin , yardımcı olcak fikrin , buyur dinlerim he yoksa yol

    al..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Gökmen'cim, ergenim, gerçek hayatta yüzüme karşı "yol al" diyebileceksen, burada da de.Ama diyemeyeceksen,burada forum önünde artistlik yapma.Bak ben ayın 16'sında Sakarya'dayım. Buluşalım ve yüzüme karşı "yol al" de bana,tamam mı?


    Çekil,Önümden Çekil...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gökmen'cim, ergenim, gerçek hayatta yüzüme karşı "yol al" diyebileceksen, burada da de.Ama diyemeyeceksen,burada forum önünde artistlik yapma.Bak ben ayın 16'sında Sakarya'dayım. Buluşalım ve yüzüme karşı "yol al" de bana,tamam mı?


    -----------------------------

    Tamam emrah abi nerde istersen, gelince bana haber et..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Madem akademik eğitimin sorumluluğunun bilincinde değilsiniz,adam gibi ders çalışıp okumuyosunuz ne diye girdiniz üniversiteye. Bu demektir ki sırf okudum demek için girdiniz oraya, kazma kazma okula gidiyo bütün gün oturup geliyosunuz. Ha öyle değil diyosanız bunları konduramıyosanız kendinize,akademik bir ortamda olduğunuzun farkına varın adam gibi okuyup çalışın ki hocalarda size ona göre muamele yapsın.

    -----------------------------

    Sen sor diye girdik aq, silah zoruylamı yazıosun lan konuya beğenmiyosan yazma..

    -----------------------------
    Üniversitede senin gibi boş konuşan insan çok hoca.Çanı yükseltip senin gibi elemanların kalmasını sağlamak çok eğlenceli oluyo =) Yani senin geçip geçmeyeceğini o ibnetor dediğin elemanlar tayin ediyo sanada gelip burada edebiyat parçalamak ve ağlaşmak kalıyo =)))


    Her Hakkım Saklıdır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Madem akademik eğitimin sorumluluğunun bilincinde değilsiniz,adam gibi ders çalışıp okumuyosunuz ne diye girdiniz üniversiteye. Bu demektir ki sırf okudum demek için girdiniz oraya, kazma kazma okula gidiyo bütün gün oturup geliyosunuz. Ha öyle değil diyosanız bunları konduramıyosanız kendinize,akademik bir ortamda olduğunuzun farkına varın adam gibi okuyup çalışın ki hocalarda size ona göre muamele yapsın.

    -----------------------------

    Sen sor diye girdik aq, silah zoruylamı yazıosun lan konuya beğenmiyosan yazma..

    -----------------------------
    Üniversitede senin gibi boş konuşan insan çok hoca.Çanı yükseltip senin gibi elemanların kalmasını sağlamak çok eğlenceli oluyo =) Yani senin geçip geçmeyeceğini o ibnetor dediğin elemanlar tayin ediyo sende gelip burada edebiyat parçalamak kalıyo =)))


    -----------------------------

    :)

    Zevk aldıysan ne mutlu bana, benım gıbılere..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    HolySeclorum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Madem akademik eğitimin sorumluluğunun bilincinde değilsiniz,adam gibi ders çalışıp okumuyosunuz ne diye girdiniz üniversiteye. Bu demektir ki sırf okudum demek için girdiniz oraya, kazma kazma okula gidiyo bütün gün oturup geliyosunuz. Ha öyle değil diyosanız bunları konduramıyosanız kendinize,akademik bir ortamda olduğunuzun farkına varın adam gibi okuyup çalışın ki hocalarda size ona göre muamele yapsın.


    -----------------------------

    sen necisin usta? ne okudun? ne gördün ? ne kadar çalıştın? diğer arkadaşları bilmem ama benim hocalarla ders çalışmayla problemim yok. hangi kodumun çocuu bu sistemi koyduysa onla problemim. ayrıca bu dediğin öğüte benze fırçalamalı ibareyi sokakta +12 yaşındaki herkes söylüyo.

Toplam Hit: 10808 Toplam Mesaj: 88