folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boy Uzatıçı İlaçlar ?



Boy Uzatıçı İlaçlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    S.a müridler internette sörf yaparken fln arada denk geliyorum

     

    boy uzatıcı ilaçlar fln diyerek satiş yapıyorlar cidden alıp kullanan varmı  işe yaradıgı konusunda terettüt ediyorum ?


    asdasdsa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    byeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    S.a müridler internette sörf yaparken fln arada denk geliyorum

     

    boy uzatıcı ilaçlar fln diyerek satiş yapıyorlar cidden alıp kullanan varmı  işe yaradıgı konusunda terettüt ediyorum ?


    -----------------------------

    yanlış anlamada yaşın kaç ? boyun kaç


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    HoLyCat bunu yazdı:
    -----------------------------

    byeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    S.a müridler internette sörf yaparken fln arada denk geliyorum

     

    boy uzatıcı ilaçlar fln diyerek satiş yapıyorlar cidden alıp kullanan varmı  işe yaradıgı konusunda terettüt ediyorum ?


    -----------------------------

    yanlış anlamada yaşın kaç ? boyun kaç


    -----------------------------

    Yaş : 21

    Boy 1.68


    asdasdsa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    bu yaştan sonra zor lakin ilaç yerine düzenli spor yapman daha iyi ornegin sabahları koş sonra basketbol oyna.. kimsayal ilactan yana onerim olmaz.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam ilaç varmı bilmem ama ayakkabının altına konulan tabanlar vardı onu kullanıyorsun belli bir süre zamnla boyunu uzattığı söyleniyordu ama bilemem,pek mantıklı gelmesede kullananlar vardı.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    anladım hocam


    asdasdsa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam ilaç varmı bilmem ama ayakkabının altına konulan tabanlar vardı onu kullanıyorsun belli bir süre zamnla boyunu uzattığı söyleniyordu ama bilemem,pek mantıklı gelmesede kullananlar vardı.


    -----------------------------

    http://www.kimisatis.com/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The_Pilot
    The_Pilot's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2011
    Erkek

    İyi günler Bilader,

    Piyasadaki Boy uzatıcı ilaçların bir faydası olmamakla birlikde Zararlıdır... örnek Uzamax... ve diğer kapsul hap tarzı ilaçlar. 6yıl önce kullandım. (ben bir faydasını göremedim şahsen)

    İçeriği zaten vitamin ve mineraldir... eğer Bu tarz birşey istiyorsan gidin eczaneden Multivitamin alın... yemeklerden önce için.

    zaten içeriğinde bahsedilenler tek başına hiçbirşey yapmaz. bilmem kaç oranında kalsiyum, bilmem kaç oranında demir....

    Kimi Yoko denilen Üründe Bir hayal ürünüdür... ayağınızın altına koyduğunuz bir plastik parçası hangi kızıl ötesi güçle kemiklere ulaşıp harekete geçirecek ? Buna inanıyormusunuz ?

    Zaten tıbben Kıkırdak doku kapandıysa artık boy uzamaz...Buda kemik yaşı 18 den Sonra Boy uzamaz demektir. Kimisi 17- kimisi en fazla 19 yaş sondur....

    Tıbben Hiçbir ilacın boy uzattığı gözlemlenmemiştir... Tıbben Boy uzatma yöntemi ameliyattır Onuda tek bacak kısalığı + Cücelere Uyguluyorlar.

    Yalnız Şöyle bir durum var 24 yaşına kadar uzun kemiklerin uzaması devam eder diyede eski Bir ansiklopedide yazı görmüştüm.

    kimiyoko satış sitesinde görüp okuduğunuz 3-5 mesaja bakmayın. SOnuçda kendileri yazmış olacağı ihtimalinide düşünün... İlla tabanlıkda ısrarlıysanız, piyasada modern ayakkabı satan yerlerde 5-15 tl arası kaliteli ortopedik ayak tabanlığı alın onlarda en azından rahat edersiniz...

    Unutmayın ki, 190 boylu olupda bir işe yaramayan, 160 boyunda olup hayata en iyi yerinden tutunan onlarca kişi var.

    Boy un bir önemi yok.... Önemli olan O boy ile hayata kattıklarınızdır.

     

    Konuyu açan arkadaş sana birkaç önerim olacak boy uzatma yöntemi hakkında pm atıyorum şimdi sana

    benim boy 19'dan sonra gerçekden uzadı.


    http://www.youtube.com/watch?v=qhXcjiTOQzg Bana Ait Değil Ama, Yinede Onu Çok Seviyorum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The_Pilot
    The_Pilot's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2011
    Erkek

    Pmden yazarsam yanlış algılanır düşüncesiyle burdan yazmaya devem edeyim :) İsteyen Diğer arkadaşlarda faydalansın.

    Valla yalan söylemek gibi olmasın çocukluğumda çok basketbol oynadım günde 1-2 saat oynadığım oluyordu bir faydasını göremedim...

    ben 17 yaşında boyum uzaması durdu diye endokrinoloji uzmanına gitmiştim rontgen çekti Kemik yaşı 19 ve üzeri çıkmıştı doktor filme bile bakmadan daha artık uzamaz demişti. bende yıkılmıştım orda... uzamax kullandım 7-8 kutu hiçbir faydası olmadı... yaş 19 oldu 20 oldu boyda gene uzama yok... o zaman boyum sabah 172 akşam 169 çıkıyordu... Şuanda 177-179 arası çıkıyor...yaşım 24 oldu, umarım dahada uzar.

    Modern tıbbın dediklerinede fazla güvenmemek lazım Çünkü Çoğu hastalığa çözüm bulmuş değiller. Her insanın bünyesi vücut beden yapısı bir olmaz.

    (Boy ölçümü mezuruyla göz kararı Ölçülmez. kapıya yada Duvara kendiniz Boy çizelgesi hazırlayın. Yada işaret Koyun Sonradan ölçün)

     

    ,,,,,,,, Bunun Tam olarak bir Yöntemi falan yok,, Buna biz büyüme diyoruz, Boy uzaması büyüme ile olur.. sadece boy uzamaz diğer organlarınızda gelişir... (sakallarınız gürleşir, ses tonunuz açılır,)

    belli bir dönem omega 3-6 ağırlıklı Yumurta Yedim sabahları 3-4 tane... Sonra Marincap Kullandım eczanelerde satılan vitamin takviyesi balık yağı Hiçbir zararı YOk. kutusu şuanda geçen hafta aldım 12liraydı 60 yumuşak tablet.. günde 1 sabah 1 akşam içiyorum Hâlâ...

    - Bol Bol Yumurta Yiyin Omega3-6 beslemeli olsun... fiyatları normal yumurtaya göre pahalıdır Yalnız Tadı ve içeriği sağlamdır... ayrıca bol bol SÜt için Sabah akşam. ne kadar içebiliyorsanız Örnek 1 litre...

    - Fındık - Ceviz yiyin... Fındık ve cevizin İçeriğinde de Boy uzatmaya yarayan Vitamin ve mineraller mevcut... haftada en az 1 kez Balık Yiyin.

    [imkanınız varsa yüzün.]

    - air alert Sporu yada Ona benzer kemikleri Zorlayıcı Sporlar yapın. (günde 30 dakika hızlı spor yapın. Büyüme Hormonu salgılanması için)

    Plates tarzı esneme hareketleri yapın.

    - Kas yapınızı güçlendirin, Unutmayın ki Kas Uçları (Tendomlar) Kemik Uçlarına bağlıdır...


    http://www.youtube.com/watch?v=qhXcjiTOQzg Bana Ait Değil Ama, Yinede Onu Çok Seviyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    Basketbol oyna ve süt iç günlük rutin olarak %99.9 işe yarar. 4-5 yıl önce benden kısa bi oğlan vardı benden 1-2 yaşta küçüktür adam amatör olarak basketbol ile uğraştı şuan benden 5-6 santim uzundur en az. abisi var onunla aynı boyda sayılırız. basketbolun faydası olduğunu bu yönden düşünüyorum.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    Ben halkoyunları oynuyorum 17 Yaşındayım 1.83 Boyum var.

    Dans et Amk :D

    Edit;

    Şunuda ekliyeyim 16 Yaşımdayken yani geçen sene boyum 1.70'di.

    1 Senede 13 Cm Boy Attım.

    62 Kg - 1.83'üm şuan tam olarak Biraz Kg'm Olsa tam olacak.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
Toplam Hit: 5103 Toplam Mesaj: 29