Boy Uzatıçı İlaçlar ?
-
Melik bunu yazdı:
-----------------------------
Ben halkoyunları oynuyorum 17 Yaşındayım 1.83 Boyum var.
Dans et Amk :D
-----------------------------devedede boy var eşegin arkasından gidiyor
hersey boy degil hocam kasma o kadar belin kuvvetli olsun canın saolsun :)
-
HeyQirs bunu yazdı:
-----------------------------
Melik bunu yazdı:
-----------------------------
Ben halkoyunları oynuyorum 17 Yaşındayım 1.83 Boyum var.
Dans et Amk :D
-----------------------------devedede boy var eşegin arkasından gidiyor
hersey boy degil hocam kasma o kadar belin kuvvetli olsun canın saolsun :)
-----------------------------Hoca herşey boy değilde adam sonuçta rahatsız bu durumdan yardım istiyor.
Bende bir alternatif sundum.
-
şınav, barfix
basket
-
Boyum bana yater 17 yaşındayım 1.78 cm boyum var.
-
24'üne kadar uzayabilirsin, en iyi ihtimalle. dışardan çinko ve iyot takviyesi yap. ayrıca barfix ve dips çekmeye bak, çavuşu da tokatlama, iyi uyu.
-
balık yağı
-
berdan bunu yazdı:
-----------------------------
Boyum bana yater 17 yaşındayım 1.78 cm boyum var.
-----------------------------adam ne sormuş sen ne söylüyorsun
-
1.68 kısa bir boy değildir arkadaşım. Türkiye'de yaşıyorsun. 1.80 boya oha diyorlar. 10 cm i ölç bir bak. Çok fazla farkın yok. Ortalamasın
Benim boyum 1.71. Mesela biraz daha topuklu ayakkabıları tercih ediyorum. Dik duruyorum olabildiğince. 2 sene fitness, vücud geliştirme yaptım. Kısa boyluysan parçalı ve yağsız bir vücudla, 1.90lık bir adamdan kat be kat çevik olursun. Boyunun tek dezavantajı kız konusudur. Onuda güzel diksiyon, kişiye göre şekillenen bakış açısı ve birazda kendine bakımla aşarsın. Haydi kolay gelsn
-
doktora git büyüme hormonu seviyesine baksın.başka hiç bir zamazingo(ilaç,yiyecek,basket) işe yaramaz.
-
4 senedir basketbol oynuyorum şınav mekik filan da çekiorm sütle ve yiyecekle aram fena değil 4 senede en fazla 15 cm uzamışımıdr sporla filn pek alakası yok bnce sadece genetikle ve hormonlarla alakalı ..
-kulaktan duyma - açlık boy uzamasına sebep olan hormonların çoğalmasında rol oynuoyr die durmuştm
ama çok uyumaya bak insan sadece uyurken uzuyormuş
