folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Boy Uzatıçı İlaçlar ?



Boy Uzatıçı İlaçlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SMYRNA
    SMYRNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2010
    Erkek

    Ülkemizde erkeklerde kısa boy 1.50 cm ve altı kabul edilmekte ve bu durumda olanlara ameliyat yapılarak boyları 10 cm uzatılabilmektedir...Ancak çok sancılı bir süreç olduğunu defalarca okumuştum...

     

    Profesör İbrahim Saraçoğlu boy uzatma kürü önerileri...

    Boy uzatma kürü yaşları 12 ile 22 arasında olan gençler için geçerlidir. Boy uzatmanın yaşa göre uzatılabilme ortalaması aşağıdaki tabloda belirtilmiştir. Boy uzatmanın üst sınır yaşı 22 dir. Boy uzatma kürü 6 ay ile 2 yıl arasında devam etmelidir....

     

    Yaş aralığı       Ortalama uzama [cm] 21 yaşa kadar
    12 - 14                    9 - 7
    14 – 15                    7 – 6
    16 – 17                    6 – 5
    18 – 19                    5 – 4
    20 – 21                    4 – 3
    21 – 22                    2 – 1

     

    Boy uzatma kürünün uygulanmasında iki kural vardır. Birinci kural, haftada 3 kez kefal, torik, palamut ve uskumru balıklarından herhangi birinin  sırt kısmında bulunan siyah etiyle beraber ızgara veya buğlama olarak 1 porsiyon (200 gr) tüketilmesi. İkinci kural ise, hiçbir yan tesiri olmayan bitkisel bir çayın 6 ay boyunca haftada 1 kez demlenip içilmesidir. 21 yaşa kadar uygulanabilen bu kür 6 aylık dönemlerle 1'er ay ara verilerek kullanılmalıdır.

     

    Ayrıca bu hocamız hazır boy uzatma kürü de satmakta...Ulaşmak isteyenler için Prof.Dr. İbrahim SARAÇOĞLU Telefon: 0216 3852828; 0216 3859596

     


    İzmirin denizi kız, kızı deniz Sokakları hem kız hem deniz kokar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek
    SMYRNA bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ülkemizde erkeklerde kısa boy 1.50 cm ve altı kabul edilmekte ve bu durumda olanlara ameliyat yapılarak boyları 10 cm uzatılabilmektedir...Ancak çok sancılı bir süreç olduğunu defalarca okumuştum...

     

    Profesör İbrahim Saraçoğlu boy uzatma kürü önerileri...

    Boy uzatma kürü yaşları 12 ile 22 arasında olan gençler için geçerlidir. Boy uzatmanın yaşa göre uzatılabilme ortalaması aşağıdaki tabloda belirtilmiştir. Boy uzatmanın üst sınır yaşı 22 dir. Boy uzatma kürü 6 ay ile 2 yıl arasında devam etmelidir....

     

    Yaş aralığı       Ortalama uzama [cm] 21 yaşa kadar
    12 - 14                    9 - 7
    14 – 15                    7 – 6
    16 – 17                    6 – 5
    18 – 19                    5 – 4
    20 – 21                    4 – 3
    21 – 22                    2 – 1

     

    Boy uzatma kürünün uygulanmasında iki kural vardır. Birinci kural, haftada 3 kez kefal, torik, palamut ve uskumru balıklarından herhangi birinin  sırt kısmında bulunan siyah etiyle beraber ızgara veya buğlama olarak 1 porsiyon (200 gr) tüketilmesi. İkinci kural ise, hiçbir yan tesiri olmayan bitkisel bir çayın 6 ay boyunca haftada 1 kez demlenip içilmesidir. 21 yaşa kadar uygulanabilen bu kür 6 aylık dönemlerle 1'er ay ara verilerek kullanılmalıdır.

     

    Ayrıca bu hocamız hazır boy uzatma kürü de satmakta...Ulaşmak isteyenler için Prof.Dr. İbrahim SARAÇOĞLU Telefon: 0216 3852828; 0216 3859596

     


    -----------------------------
    içanadoluda çok kolaymış :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokayortaburun
    gokayortaburun's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2010
    Erkek

    Ne basketin ne de ilaçların faydası var dostum. Yaşım 20 boyum 1.94. Hiçbir çalışma vs. yapmadım. Basketbola ilgim sıfır. Sporla aram Futbolda kalecilik ve defans yapmaktan ibaret.

    Baba tarafın eğer uzunsa sende büyük ihtimalle uzun oluyorsun(benim gözlemim böyle). 18-19dan sonrada çok fazla ilerleme olmuyor. 2 yıldır boyum aynı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    gokayortaburun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne basketin ne de ilaçların faydası var dostum. Yaşım 20 boyum 1.94. Hiçbir çalışma vs. yapmadım. Basketbola ilgim sıfır. Sporla aram Futbolda kalecilik ve defans yapmaktan ibaret.

    Baba tarafın eğer uzunsa sende büyük ihtimalle uzun oluyorsun(benim gözlemim böyle). 18-19dan sonrada çok fazla ilerleme olmuyor. 2 yıldır boyum aynı.


    -----------------------------

    sulak yerde büyüyenin Hali başka oluyor :))


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokayortaburun
    gokayortaburun's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2010
    Erkek

    HoLyCat bunu yazdı:
    -----------------------------

    gokayortaburun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ne basketin ne de ilaçların faydası var dostum. Yaşım 20 boyum 1.94. Hiçbir çalışma vs. yapmadım. Basketbola ilgim sıfır. Sporla aram Futbolda kalecilik ve defans yapmaktan ibaret.

    Baba tarafın eğer uzunsa sende büyük ihtimalle uzun oluyorsun(benim gözlemim böyle). 18-19dan sonrada çok fazla ilerleme olmuyor. 2 yıldır boyum aynı.


    -----------------------------

    sulak yerde büyüyenin Hali başka oluyor :))


    -----------------------------

    Sık karşılastıgım bir espiri. Büyüdügüm yerin Eminönü olması vede 3 tarafı denizle çevrili olması espiriyi mantıklı kılıyor :))))

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------



    bende diyordum konuya bakınca ilk onu dusunen benmıyım diye . degilmişim sorun bende yok :D


    -----------------------------


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    blmrt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------



    -----------------------------

     

    bende diyordum konuya bakınca ilk onu dusunen benmıyım diye . degilmişim sorun bende yok :D

     
    -----------------------------

    Yok hacı yok bizim müridler uyuyor vallaha. Silkin la o ölü toprağını üstünüzden.


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
Toplam Hit: 5097 Toplam Mesaj: 29