

BR1337 Keylogger+İcon Değiştirici %100 Undetect
-
Tahribat!Com : BR1337 Keylogger+icon Değiştirici %100 Undetect
3 gönderi - 2 yazar - Son gönderi: 8 saat öncetahribat.com guvenlik ınternet bilisim hack security software yazilim donanim portal forum.
www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid... - 8 saat önce - Benzer -
ben indiremedımm :(
-
MeTiN_7 bunu yazdı:
-----------------------------
ben indiremedımm :(
-----------------------------nasıl indiremedin hacı sorun ne
bu arada stub still undetect :D hayret denyonun biri taratmamış virüstotalde
not: ben 3,, 4 kişiye yedirdim öylesine logları atarken " i leri ve ş leri düzgün atmıyor sebeb türkçe karakter.
örn: b'lmem yolla b';eler ne sa[lio onlar bana
-
len bunu kullansam anasını ağlatırım ortalığın da bunlar artık sarmıyo beni :)=
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
len bunu kullansam anasını ağlatırım ortalığın da bunlar artık sarmıyo beni :)=
-----------------------------hangileri sarıyor hocam söyle bulayım :)
-
Kendi bilgisayarımda denedim a.q :D
Nasıl silecem server'ı?
-
poison_ivy bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
len bunu kullansam anasını ağlatırım ortalığın da bunlar artık sarmıyo beni :)=
-----------------------------hangileri sarıyor hocam söyle bulayım :)
-----------------------------hoca bunları bırakalı çok oldU bir ara web bir ara exploit ler bir ara trojenler felan şu aralar sitede verdiğim uçak oyunu varya ona sarmış durumdayım her akşam g areneda 1. odada maç yapıyorum girerseniz görürsünüz serkan diye :) dalın hemen
bundan sonraki profeler bi tasarım kodluyo arkadaşlar onun pazarlamasını yapqacağım reseller e siteler taşınacak felan derken
kasım gelecek askerlik hazırlıkları ben ölürsem diye devlet sırlarını güvendiğim birine verecem :) sonra gel teskere gel
mayısda gelirim haziranda nişandır düğündür felan derken 2011 buluruzyani demem oki ben ancak 2 ay kadar artık buralardayım sonra belli bir süre yok olacam
:Ppppp
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------Kendi bilgisayarımda denedim a.q :D
Nasıl silecem server'ı?
-----------------------------aynennnn
-
process explorer ile exeyi sonlandırıp
http://www.nirsoft.net/utils/strun.html bunlada registerden kayıtlı anahtarı silin deaktif olur.
-
yazmadan etmicem ne safsııız amk ya kendinizde ne acıyonuz test var ona basın amk