

BR1337 Keylogger+İcon Değiştirici %100 Undetect
-
Ya Kaçtır Gördüm Bu Konuyu Girmedim :D daha Yeni Çaktım Noluyor Burda Diye İnşallah biri Taratmamıştır :)
-
Arkadaşlar Programı Kurdum Hata Vermedi G-Mail Oluşturdum Test Mesajı Geldi Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor Biraz Açıklarsanız Sevinirim. :)
-
test ettim gayet guzel çalışıyor sağolasın :)
-
MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar Programı Kurdum Hata Vermedi G-Mail Oluşturdum Test Mesajı Geldi Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor Biraz Açıklarsanız Sevinirim. :)
-----------------------------şimdi kerizlere yedirmen kalıyor hacı :D
-
şimdi build server dersem nolur mail adresini yazıp :)
-
heroturk bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi build server dersem nolur mail adresini yazıp :)
-----------------------------Test Maili Gelir Onaylarsın Gerisini Bende Anlamadım Hocam, Hangi Dosyayla Atıcam Keylogger'i Valla Kaldım Böyle :D
-
MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
-----------------------------heroturk bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi build server dersem nolur mail adresini yazıp :)
-----------------------------Test Maili Gelir Onaylarsın Gerisini Bende Anlamadım Hocam, Hangi Dosyayla Atıcam Keylogger'i Valla Kaldım Böyle :D
-----------------------------build yaparsan server oluşur oluşan serverin ismini degiştir iconunu degiştir sonrada yedir //// ayrıca binder/joiner lerle herhangi bir exe ile birleştirebilirsiniz
-
hepsini tamamladm ama tek sorun kaldı bnm bilge yerleşti cıkmıo
-
millet hayrına 0 dan nasıl kullanacağımız anlatabilirmi.indirdim.gmail hesabı açtım.gerisini pek anlayamadım.birkaç arkadaş problem yaşamış.bende yaşamak istemiyorum.kısacası bilgisayar bilgim az olduğundan bu keylogger ın nasıl kullanıldığını lütfen bana birisi anlatsın.
-
hacı yeni bi gmail aç sonra keylogeri aç eğer acılmazsa net framework 3 yükle tekrar aç keyloggeri ilk başa gmail hesabnını örn: örnek@gmail.com şifreni gircen sonrada build' e tıkla yeni bi server oluşcak sonran onun ismini degiştir mesela bunu yap svshost.exe neyse yaptıktan sonra bunu yedirmek istediğin kişeye yedirmeye calıs/// eğer istersen iconunu degiştircebilirsin yani simgesini indirdiğin dosyada var p-icon changer diye....