folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder BR1337 Keylogger+İcon Değiştirici %100 Undetect



BR1337 Keylogger+İcon Değiştirici %100 Undetect

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    Ya Kaçtır Gördüm Bu Konuyu Girmedim :D daha Yeni Çaktım Noluyor Burda Diye İnşallah biri Taratmamıştır :)

    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    Arkadaşlar Programı Kurdum Hata Vermedi G-Mail Oluşturdum Test Mesajı Geldi Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor Biraz Açıklarsanız Sevinirim. :)

    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    test ettim gayet guzel çalışıyor sağolasın :)

    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    poison_ivy
    poison_ivy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arkadaşlar Programı Kurdum Hata Vermedi G-Mail Oluşturdum Test Mesajı Geldi Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor Biraz Açıklarsanız Sevinirim. :)
    -----------------------------

    şimdi kerizlere yedirmen kalıyor hacı :D


    GOA/PSYCHEDELİC TRANCE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heroturk
    heroturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2006
    Erkek
    şimdi build server dersem nolur mail adresini yazıp :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    heroturk bunu yazdı:
    -----------------------------
    şimdi build server dersem nolur mail adresini yazıp :)
    -----------------------------

    Test Maili Gelir Onaylarsın Gerisini Bende Anlamadım Hocam, Hangi Dosyayla Atıcam Keylogger'i Valla Kaldım Böyle :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    poison_ivy
    poison_ivy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------

    heroturk bunu yazdı:
    -----------------------------
    şimdi build server dersem nolur mail adresini yazıp :)
    -----------------------------

    Test Maili Gelir Onaylarsın Gerisini Bende Anlamadım Hocam, Hangi Dosyayla Atıcam Keylogger'i Valla Kaldım Böyle :D


    -----------------------------

    build yaparsan server oluşur oluşan serverin ismini degiştir iconunu degiştir sonrada yedir  //// ayrıca binder/joiner lerle herhangi bir exe ile birleştirebilirsiniz

     


    GOA/PSYCHEDELİC TRANCE
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heroturk
    heroturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2006
    Erkek

    hepsini tamamladm ama tek sorun kaldı bnm bilge yerleşti  cıkmıo

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    millet hayrına 0 dan nasıl kullanacağımız anlatabilirmi.indirdim.gmail hesabı açtım.gerisini pek anlayamadım.birkaç arkadaş problem yaşamış.bende yaşamak istemiyorum.kısacası bilgisayar bilgim az olduğundan bu keylogger ın nasıl kullanıldığını lütfen bana birisi anlatsın.

    twitter.com/KezzapliMakarna
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    poison_ivy
    poison_ivy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek
    hacı yeni bi gmail aç sonra keylogeri aç eğer acılmazsa net framework 3 yükle tekrar aç keyloggeri ilk başa gmail hesabnını  örn: örnek@gmail.com şifreni gircen sonrada build' e tıkla yeni bi server oluşcak sonran onun ismini degiştir mesela bunu yap svshost.exe neyse yaptıktan sonra bunu yedirmek istediğin kişeye yedirmeye calıs/// eğer istersen iconunu degiştircebilirsin yani simgesini indirdiğin dosyada var p-icon changer diye....

    GOA/PSYCHEDELİC TRANCE
Toplam Hit: 32680 Toplam Mesaj: 124