Bu Bomba Hangi Ülkeye Ait.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    istesek bizde istediğimiz ülkeyi içten parçalar fethederiz.  türklerin ayak basmadığı yermi var.  casuslarla bilmem nelerle fitne fesatla kaosa sürüklemek kolay. gel gelelim Allah korkusu var...

     

    PKK yı bitirmek çok basit.  Suriye İran Irak ı Fethedecez Hepsi Bu Kadar :)


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    rus yapımı roket atar mühimmatı.
    askerde benimde vardı 2 adet mühimmat 2 adet fişek.

    rpg lerin % 80 i rus yapımıdır. bendekinde de rusça numara yazıyordu.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Rusya tam olarak finansörlük görevini icra etmese de gelir elde etmek ve politik çıkarlarına uygun hareket etmek amacıyla pkkya dolaylı yollardan silah satıyordur. Rusya'nın Türkiye üzerine kurulu çıkarları bir yana bir de ortada Çeçen mevzusu var. Türkiye yıllarca Rusların terörist olarak gördüğü Çeçenlere destek verdi. Bu sebeple pkkya destek vermeleri ve silah satışı konusunda uygunluk sağlayarak bir bakıma finansör olmaları da olası. Ancak bu olayın sadece Çeçen yönü yok tabii ki. pkknın Rusya'ya gerek silah satışı, gerek politik çıkarlar vs. çok sayıda faydası var.

    Bizim dışımızda pkk kimsenin umrunda olmaz. Diğer devletler kendi çıkarlarına ve aldıkları paraya bakarlar. Onlar için pkk velinimettir. Kendilerini bağlayan bir şey yok. Bugün de aynı şeyleri ne yazık ki biz yapıyoruz. Suriyeli teröristlere açıkça destek veriyoruz. Ayrıca geçmişte Türkiye'de yer edinmiş örgütler de ayrı konu.

    Devletler kendi çıkarlarını düşünüyorlar ve teröre destek verecek kadar insanlıktan çıkmışlar. Günümüzde artık bu resmiyete dökülecek hale gelmiş. Bu sebeple Türkiye kendi ayakları üzerinde durup bu işi çözmek zorunda. O veya bu birileri elbette silah satacaktır. Bunun önüne geçemeyiz. Bakın Rusya'ya, ajanları Türkiye'de cirit atıyor. Her ay Türkiye'de barınan Çeçen askerlere suikast düzenleyip kaçıyorlar. Türkiye'de var mı bu işi yapacak adam? Yok. Var mı operasyon? Yok. E o zaman ne yapsalar yeridir.


    λ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    PKK'nın envanterinin %70'i Rusya'dan gider,

    Ak47'ler, Druganov'lar, roketler,

    Mayınlar el bombaları italya'dan,

    suikast silahları da ABD'den..

     

    Bizim yüzyıllardır en büyük düşmanımız Rusya'dır, halen uyuyoruz..

     

    hala rusları düşman görmekten bıkmadınız amk...kore savaşına katılan dedeler gibi hala onlar bizim düşmanımız diyip duruyonuz kendinize düşman arıyonuz...milliyetçiliğinde içine ettiler...zamanında sol ile olan olaylarda milliyetçiler kimin ürettiği silahı mermiyi kullandı rusyaya karşı dıttttt "EMPERYALİZİM" Bildiniz doğru cevap :P 

     

    senelerden beri sadece rusya değil güzel kardeşim tüm dünyadaki devlerin çoğu türkiyeye düşmandır...tarihte analarını belleyen bir osmanlı olduğu için (çok klasik oldu ama ) ve birde orta doğu gibi bir cografyada olduğumuz için ve şuan günümüz dünyasında en para eden uyuşturucu trafiğinin ve petrol rezervlerinin hepsinin bu cografyada olduğundan ötürü herkesler bize düşman...

     

    ulan ruslara düşmansınız rus karılarına hasta ipneler sizi :P 

     

    herşeyi geçtim de hala amerika bize düşman rusya bize düşman diye yada o ona para veriyo o ona silah satıyo diyerekte peş peşe her taşın altında düşmanlık arıcanıza siz kendi ülkenizin başındaki adam ne boklar yemeye çalışıyo da bi ona bakın..

     

    pkk çok devletli bir yapıdır...evet doğrudur rusya pkk nın belli bir kanadına hükmeder abd belli bir kanadına geri kalanlarda aynı şekilde....yani taşeron bir firma olarak düşünün zaten var oluşunun temelindeki ilkede budur bırakın özgürlüğü falan hikaye...çok ta bile rahat yaşıyorlar yedikleri önlerinde yemedikleri arkalarında...ne zaman hangi ülke türkiyeden bişi istese bi sömürüde bulunmaya kalksa türklerden nanik cevabını aldıktan sonra bi taraflarımızda ya bomba patlıyor yada karokol basılıyor değilmi canım kardeşlerim? 

     

    ya bırakın milliyetçilik sacılık solculuk aramayı bi 3-4 sene sonra o oyunları oynayacak bi avuç toprak parçası bile bulamıcaksınız kendinize...

     

    amerika artık herşeyi öyle bir raddeye getirmişki gözünü açıp bakmasını iyi becerebilen görecektir ki sanki herşey pc oyunu bi tuşa basıyor hoop bi ülke karışıyo iç savaş çıkıyo bombalar patlıyo bişiler oluyor pufff sıkıldım ben bu işleri konuşmaktan...

     

     

    İŞİN ÖZÜNDE İYİYLE KÖTÜNÜN YANİ ALLAH İLE ŞEYTANIN SAVAŞI VAR.......OLAY BUNDAN İBARET.....DÜŞÜNÜN BAKALIM ELEKTRİK NASIL İCAD EDİLDİ VE ONDAN SONRA NELER OLDU? 

    kimin işine yarıyor? 

    abicim bu masonluk falan ayakları varya ne özgürlük dinliyo ne milliyetçi ne sagcı solcu ne türk müslüman dinliyo siker atarım zıplar sokarım mantı ile atası yol göstericisi şeytana hizmet ediyo şeytan da bunlardan hiç bir şeyi eksik etmiyor .... ne kadını ne parayı nede gücü....çünki hepsini kazanmak zor ama onlardan olursan kazanmana gerek yok hazır elde ediyorsun sadece onlar için kullanacaksın...

     

    siktir edin siz rusyayı abd yi suriyeyi girelim diyen bir çok insanı bi 3-4 sene sonra göreceğin karısını kzıını abd askerleri çükerken anlıcaklar...bırakın bu işleri eden bulur bu gun bu başımızdaki pezeven bu müslüman alemi ile öyle bir oyun oynuyor ki allah kimselerin başına böyle lider vermesin...

     

    TARİH BU MİLLETE ZAMANINDA VERDİKLERİNİ BİR BİR GERİ ALIYOR VE ALACAK TA....AÇIN GÖZÜNÜZÜ...!

     

     

    çok merak ediyorum aga bi salaklık var bu işlerde madem rusya ile düşmanız neden nükleer santral işine girdik...madem abd ile düşmanız neden ortak istihparat işindeyiz niye orta doğu projelerinde onla kafa kafaya gidiyo bizim baş pezevenk...

     

    ricin tarafından 24/Ağu/12 23:56 tarihinde düzenlenmiştir

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emuxa
    emuxa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    İlk olarak Benim kökenim Rus bende Russyada Doğdum her neyse sorunumuz o degil şuanda rusya ve türkiye baya sıkı arkadaşlık içinde eğer hiç takib etmiyorsanız en basit 2 3 örnek göstereyım size ilk olarak şuanda ruslar türkiyede vizesız 90 gün kalabiliyor bu gösteriyorki ortada bir güven var ! 2 olarak bir çok ticari açıdan kapılar açıldı 2 ülke arasında sıkı ticaret var ve 3 olarak rusya şuanda türkiyede bazı yerlerde nükler elektirik santrali kuruyor buda büyük bir sorumluluk ve belliki 2 ülke arasında baya anlaşması var ! 2018 e kadar nükler santral kurulcak şuanda bununların işleri ile ugraşyorum birsürü informasiyon merkezi kuruldu adana da ankarada ve başka çok yerde ha bilginin en önemli tarafı santral tamamen bedava inşa ediliyor sizce rusya ya gidermı böyle bişe yapmak ? bir nukler santralin inşası nekadara mall olcagını sanırım hepimiz anlıyorum nükler santralin inşası yaklaşım 10 sene sürüyor anlıcagınız türkiye ye bir düşmanlıgı yok bu rusya türkiyeye düşman diyenler için.  Şimdi gelelim rusyanın silahlarına farkındasınız ki dünyanın her yerinde Ak-47 kulanılıyor Afrika da bile Ak47 kulanılıyor Madagaskar Adasında bile Ak-47 kullanıyolar anlıcağınız Rusyanın silahları tüm dünyaya dağalıyor Ticaret :) çok eski Bir söz Bir silah tacirinin Bir sözü insanlar Savaşmayı bırakınca Söz veriyorum silah yerine İlaç satacagım


    01100101 01101101 01110101 01111000 01100001
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahrefk
    tahrefk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2011
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Rusça Hocam.... Çok Net Görüyorum.

    abi demekki bu s...minin pkk lıları bombaları ruslardan alıyor. yada arada aracılar var. suriyeye ordan pkk ya  veya ırak a eskiden verilenler pkk ya veriliyor. v.s gibi. vay a.k

    Destek vermeyen ülke yok ak47,rpg rusya ve çinden m16,bixi,doçka abd-rusya mayınlarda avrupadan.

    tahrefk tarafından 28/Ağu/12 11:53 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    ricin bunu yazdı
    kaanstain bunu yazdı

     

    ulan ruslara düşmansınız rus karılarına hasta ipneler sizi :P 

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    He gelip burada rusya düşmandır çünki rus yapımı silah kullanılıyor demeyin

    Çeçen'lerde ak47 kullanıyordu hep rus yapımı silahları :D


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek
    slmarlq bunu yazdı

    istesek bizde istediğimiz ülkeyi içten parçalar fethederiz.  türklerin ayak basmadığı yermi var.  casuslarla bilmem nelerle fitne fesatla kaosa sürüklemek kolay. gel gelelim Allah korkusu var...

     

    PKK yı bitirmek çok basit.  Suriye İran Irak ı Fethedecez Hepsi Bu Kadar :)

    türkiyede böyle bişi olması için bende tek partili bir sistem ile sadece türkiye ve halkını ekonomik sosyal ve her alanda geliştirmek için amacı olan DEVLET ve HALK bunu yapabilir.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    savas tanrısını bi izleyim   el altından neler satılıyor yeterli para olsun


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
Toplam Hit: 6464 Toplam Mesaj: 46