Bu Bomba Hangi Ülkeye Ait.
-
slmarlq bunu yazdı
istesek bizde istediğimiz ülkeyi içten parçalar fethederiz. türklerin ayak basmadığı yermi var. casuslarla bilmem nelerle fitne fesatla kaosa sürüklemek kolay. gel gelelim Allah korkusu var...
PKK yı bitirmek çok basit. Suriye İran Irak ı Fethedecez Hepsi Bu Kadar :)
aynen hocam sana katılıyorum
ben şimdi feyste grubu kuruyorum kısa zamanda üye toplarız bi kaç ayada saydıgın ülkeleri yıkarız.
SİK :Sİyah Klavyeliler. VATAN SAĞOLSUN.
Mİssion loading...
-
Baracuda bunu yazdıslmarlq bunu yazdı
istesek bizde istediğimiz ülkeyi içten parçalar fethederiz. türklerin ayak basmadığı yermi var. casuslarla bilmem nelerle fitne fesatla kaosa sürüklemek kolay. gel gelelim Allah korkusu var...
PKK yı bitirmek çok basit. Suriye İran Irak ı Fethedecez Hepsi Bu Kadar :)
aynen hocam sana katılıyorum
ben şimdi feyste grubu kuruyorum kısa zamanda üye toplarız bi kaç ayada saydıgın ülkeleri yıkarız.
SİK :Sİyah Klavyeliler. VATAN SAĞOLSUN.
Mİssion loading...
-
ShockMan bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
Herhangi bir ülkenin yapımı bombanın kullanılması illa da destek aldıkları anlamına gelmez. Blackmarket denen olaydan ellerine geçiyordur bunlar.
Ayrıca orada RNDSI-5K yazıyor.
Olabilir, ama Rusyanın Türkiye için iyi Şeyler İstemediğini Biliyorum oda ayrı....
Sanki Amerika çok iyi şeyler istiyor hocam
Hiçbir devlet birbiri için iyi şeyler beslemez.
Rusya Gürcistan'a girdiği zaman bulduğu M-16 tüfeklerinin ardından Amerika yerine Türkiye'ye nota vermişti, çünkü Türkiye silahlandırmıştı.
Suriye meselesinde de muhaliflere el altından verebildiğimiz desteği veriyoruz biz bile o kadar temiz bir ülke değiliz.
Pkk'ya destek veren ülkeleri sayacaksak Amerika Rusya Yunanistan Suriye Ermenistan liste uzar gider yani.
Düşman belleyeceksek sadece Rusya değil yani.
-
silah ve mühimmat ticaretinde asla din iman ırk milliyet ayrımım yapılmaz özellikle bu silah firmaları parayı kim basarsa ona satar silahı mantık budur ama legal yoldan ama illegal yoldan farketmez o yüzden rusyaya kin gütmek saçma
-
Baracuda bunu yazdıslmarlq bunu yazdı
istesek bizde istediğimiz ülkeyi içten parçalar fethederiz. türklerin ayak basmadığı yermi var. casuslarla bilmem nelerle fitne fesatla kaosa sürüklemek kolay. gel gelelim Allah korkusu var...
PKK yı bitirmek çok basit. Suriye İran Irak ı Fethedecez Hepsi Bu Kadar :)
aynen hocam sana katılıyorum
ben şimdi feyste grubu kuruyorum kısa zamanda üye toplarız bi kaç ayada saydıgın ülkeleri yıkarız.
SİK :Sİyah Klavyeliler. VATAN SAĞOLSUN.
Mİssion loading...
:D ( hakkikaten güldüm ama )
