Bu Eurovision Nasıl Şarkı Yarışması?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Bu kadar kötülemeye ve rock düşmanlığına karşı Mor ve ötesi 7. oldu. Tebrik ederim kendilerini.


    λ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    behemoth
    behemoth's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    seneye bizde moribund oblivionu çıkaralım bağadır abimiz bi zıçsın ortalığın ağzına

    http://youtube.com/watch?v=xC0Gw2-0mk8 :D


    we are just living to die.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    kazanan rus resmen toptu.hep düşünüyorum zaten bu rusyada süper hatunlar niye yanlız diye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    boyle politika olmaz abicimya ya Turkiye gecensene 12 busenede 10 puan verdi ermenistana bu ne istir ak anlamadim kipristan ise hic puan gelmedi buna nedemeli

    almanyayi gosterirken dikkat ettiyseni arkada Turkbayraklari sallaniyordu ama tam puan filanda gelmedi ermenilerede puan yagdi ne istir ak sinir oldum

     

    o degilde yunanliyla 5 paund una iddaya girdik Turkiyemi yunanistanmi daha ust siralarda olcak diye kaybettim


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Bi kere de başarısız olduğumuz bir şeye bok atmayalım.

    Adı üstünde eurovision, Euro"VISION", vision yani "örüntü", ses, şovlar, göze ve kulağa hoş gelen her şey elbette olacak.

    Size ne amk çıplaklarsa, adam o şekilde göndermiş, o şekilde göze hoş geleceğini düşünmüş. Orada medeniyet yarışması değil bi şov yarışması yapıldı, rusya kazandı. He haklıdır haksızdır, rusya değil başka biri kazanmalıydı kazanmamalıydı bilmem ama bırakın bu mahalle ağızlarını yok medeniyet açmaksa bedeni falan sanane yahu sanane adam orda "en medeni benim" yarışması yapmıyo.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek
    Kimsenin iplemedigi sikindirik bir yarısma için oturup birde kafa patlaşmıssınız helal olsun.Adamlar işin gırgırında kukla cıkartıyo bazıları yıllardır boykot edip yarsımaya bile katılmıyor ancak biz ne kadar ciddiye alıyoz sallayın gitsin.O eskidendi simdilerde hiçbir prestiji olmayan yarışma degil alıskanlık.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NonStop
    NonStop's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    banu alkanı gönderelim seneye neremi neremi desin oylar yağsın :|

    darker than black...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    alp bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bi kere de başarısız olduğumuz bir şeye bok atmayalım.

    Adı üstünde eurovision, Euro"VISION", vision yani "örüntü", ses, şovlar, göze ve kulağa hoş gelen her şey elbette olacak.

    Size ne amk çıplaklarsa, adam o şekilde göndermiş, o şekilde göze hoş geleceğini düşünmüş. Orada medeniyet yarışması değil bi şov yarışması yapıldı, rusya kazandı. He haklıdır haksızdır, rusya değil başka biri kazanmalıydı kazanmamalıydı bilmem ama bırakın bu mahalle ağızlarını yok medeniyet açmaksa bedeni falan sanane yahu sanane adam orda "en medeni benim" yarışması yapmıyo.


    -----------------------------

    Aynen hoja bencede görüntü falan çok önemli zaten bir çoğu şarkıyı ilkkez dinliyoru o yüzden görüntü daha akılda kalıcı ve dikkat çekici oluyor sahne performansı çok çok önemli 


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coyotosays
    coyotosays's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    Ya şu yarışmayı bi takan bizim ülke var he :D b ne amk böle ya herkes ne yapçaz ne etçez kaçıncı oluruz muhabbeti.ben bu güne kdr hiç izlemedim izlemeyide düşünmüorum açıkçası.bence türkiye sertap erener le birinciliği aldığı yıl bırakçaktı bi dahada gitmicekti.mor ve ötesinin şarkısı için bişi demiorum ben çok beğendim ama böle şarkıyla 1. lik gelmez.aha burda sölüorum o tuba ekince condom la gitseydi kesin birinci olmuştu.çünkü şarkının nakaratı ve türkçeyi bilen bilmeyenherkes rahatlıkla söyler(demeyin şimdi ztn condom türkçe diil die :D ) nese takmayın kafanıza hacılar :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    yakında şarkı eşliğinde darbeli matkap filmi çevirirler:D
    -----------------------------

    çevrildi zaten

    yo*p*rn da var :D 


    "Murid" Değil "Murit"
Toplam Hit: 7742 Toplam Mesaj: 45