Bu Kadınlara Dikkat!
-
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Birisi feyzbuk harici Link versinde izLeyeLim tekrar register oLmak zor geLio :/
-----------------------------
2. mesaja baktınmı? -
underzero bunu yazdı:
-----------------------------ezandan kurandan rahatsiz olan kadin in davranislarini kesinlikle onaylamiyorum
ama fettullahcilar yaptigi zaman kimse sesini cikartmiyor,
normal okuyan ogrencileri ablalar abiler kandirip okuldan alip fettullahin okullarina yurtlarina evlerine dersanelerine yazdirmak icin kirk takla atanlar,
para verenler, burs verenler var.
ordan cikanlarin bu ulkeye faydali birseyler yapmak yerine kendisi amerikada olan bir kisinin emrine girip o nederse cekinmeden yapiyor. amac Ataturk un kurdugu bu cumhuriyeti yikmaktan degilde islami yaymak demesin kimse bana bu palavraya artik ilkokula gidenler bile inanmiyor.
amerika islama karsi savas acmis bu ugurda hacli ittifagini kurup irakta, filistinde kisacasi ortadoguda savas baslatmis olacak ama ne hikmetse
islami yaymak icin yola cikmis olan fetullah gulen e oturma yatma kalkma izni veriyor olacaktemizlikci kadin hakkinda yaptigi tesbitte gayet mantikli, zira temizlikci teyzem acip gazeteleri okumak yerine, otobuste giderken belediyenin yandaslarina yaptirdigi bilbordlara yandas firmalarin astigi kendi yaptigi icraatlari (!) anlatan afislerden yola cikarak oyunu veriyor.
hangi belediye sunu yapmadik bunu yapmadik diye yazarki ? kendini anlatacak tabiki. peki belediye kendisini nasil anlatir ?
kavsak yaptik ey halkim. e yapacaksin tabi. ustelik yaparken 2 ay da bitecek deyip 12 ayda bitirmeyeceksin, isinin ehli olmadigi halde sirf yandastir diye kendi adamlarina vermeyeceksin,
kopru yaptik ey halkim. yapacaksin tabi onun icin ordasin. ama kopruyu yaparken cemaattendir diyerek imama vermeyeceksin. koprunun bir ayagi yolun tam ortasina gelmeyecek kopruyu her ay yikip yikip yeniden yapmayacaksin
daha ne anlatayim ki. takim tutar gibi parti tutuyor insanimiz. yanlisi gormek yerine "adaaam oncekilerde ayniydi" diyerek ayni hatayi tekrar tekrar yapiyor herkes.
yukarida yazdigim gibi kurandan ezandan rahatsiz olan bayana birsey demiyorum ama fettullahcilar aynisini yaparken susan insanlarimiz neden bu insanlari kendi bunyesindeki okullara yazdirmak istediklerde cingar kopariyorlar ?
bunun digerinden ne farki var ? ustelik fettullah hoca amerikadayken...
----------------------------- -
ben bu video ile ilgili bir konu açtım konu başlıgı kim bu kadınlardı ve konum açıldıktan 1 dakika sonra silindi
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------
underzero bunu yazdı:
-----------------------------ezandan kurandan rahatsiz olan kadin in davranislarini kesinlikle onaylamiyorum
ama fettullahcilar yaptigi zaman kimse sesini cikartmiyor,
normal okuyan ogrencileri ablalar abiler kandirip okuldan alip fettullahin okullarina yurtlarina evlerine dersanelerine yazdirmak icin kirk takla atanlar,
para verenler, burs verenler var.
ordan cikanlarin bu ulkeye faydali birseyler yapmak yerine kendisi amerikada olan bir kisinin emrine girip o nederse cekinmeden yapiyor. amac Ataturk un kurdugu bu cumhuriyeti yikmaktan degilde islami yaymak demesin kimse bana bu palavraya artik ilkokula gidenler bile inanmiyor.
amerika islama karsi savas acmis bu ugurda hacli ittifagini kurup irakta, filistinde kisacasi ortadoguda savas baslatmis olacak ama ne hikmetse
islami yaymak icin yola cikmis olan fetullah gulen e oturma yatma kalkma izni veriyor olacaktemizlikci kadin hakkinda yaptigi tesbitte gayet mantikli, zira temizlikci teyzem acip gazeteleri okumak yerine, otobuste giderken belediyenin yandaslarina yaptirdigi bilbordlara yandas firmalarin astigi kendi yaptigi icraatlari (!) anlatan afislerden yola cikarak oyunu veriyor.
hangi belediye sunu yapmadik bunu yapmadik diye yazarki ? kendini anlatacak tabiki. peki belediye kendisini nasil anlatir ?
kavsak yaptik ey halkim. e yapacaksin tabi. ustelik yaparken 2 ay da bitecek deyip 12 ayda bitirmeyeceksin, isinin ehli olmadigi halde sirf yandastir diye kendi adamlarina vermeyeceksin,
kopru yaptik ey halkim. yapacaksin tabi onun icin ordasin. ama kopruyu yaparken cemaattendir diyerek imama vermeyeceksin. koprunun bir ayagi yolun tam ortasina gelmeyecek kopruyu her ay yikip yikip yeniden yapmayacaksin
daha ne anlatayim ki. takim tutar gibi parti tutuyor insanimiz. yanlisi gormek yerine "adaaam oncekilerde ayniydi" diyerek ayni hatayi tekrar tekrar yapiyor herkes.
yukarida yazdigim gibi kurandan ezandan rahatsiz olan bayana birsey demiyorum ama fettullahcilar aynisini yaparken susan insanlarimiz neden bu insanlari kendi bunyesindeki okullara yazdirmak istediklerde cingar kopariyorlar ?
bunun digerinden ne farki var ? ustelik fettullah hoca amerikadayken...
-----------------------------
-----------------------------
usta ne bekliyon evet haklısın mı diyelim? susmamız zaten seni onayladığımızı göstermiyormu :OP -
bunların ewlerinin yakınındaki camilere dolby surround hediye etmek istiyorum
-
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
bunların ewlerinin yakınındaki camilere dolby surround hediye etmek istiyorum
-----------------------------gerek varmı? zaten adımbaşı cami oldugu için gerek yok bence
ezan uyuşturucu bir müziktir zaten. sürekli tekrar eder hipnotize bir şekilde. sabah öğle akşam gece...
huxleynin braive new world kitabında hipnopedyadan bahseder. uykuda ögrenme/şartlanma yöntemidir.
sabah ezanıda birnevi hipnopedya yöntemine dayanır. ben sabah ezanlarında uyanırdım ürkütücü gelirdi o ses red ederdi beynim, korkardım küçükken, sevmezdim. belkide ozamandan hipnopedyayı defetmemin ürünüdür şimdiki durumum... kimbilir...
-
Bu konu zerre kadar umrumda degil.Zaten içerisi çarşamba pazarına dönmüş.
Ezandan rahatsız olmak nedir ? Vurun kellesini münafık kafirin mi çözüm.21353124523465 tane cami varken buna tekamul hala okul yüzü görmemiş onlarca çocuk genç var.Hani övündügümüz şu genç nesil.İşte onlar okulun ne demek olmadıgını bilmiyenlerle dolu.Dogru siz camilere dolby takın.Gençler bilimin fenin ışıngında degilde camide imam gölgesinde yetişsin boşver.
1000 camiye karsı 1 okul düşen memleketimde hala siz camilere dolby takarsınız.Aciz herifler.10.000 okula karsı 1 cami düşmedikce övünmeyin şu genç nesillerle.Ha kasap vitrininde kıcına çiçek sokulmus et parcası ha imam gölgesinde yetişmiş genç nesil hiçbir fark yok.
Birde birilerinin bir şey demesi sizi bu kadar rahatsız etmiş olmasına ragmen hayvanlar gibi bögürerek ezan okuyan imamlar niye rahatsız etmiyor.Bögürmek hakaret degil mi ? Şan dersi alsınlar ben mecmurmuyum saat 4'te usul makam bilmeden bögüren imamların sesiyle uyanmaya.Din iman dendimi asıp kesenler niye bunun farkında degiller.Tıpkı peygamberlerinin evinin çevresine çöp atıp çöplülüge döndüren arap zihniyeti gibi.Din anlayısınız buna dönmesin. -
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Birisi feyzbuk harici Link versinde izLeyeLim tekrar register oLmak zor geLio :/
-----------------------------
2. mesaja baktınmı?
-----------------------------İyide ben postu attığım zaman 2. msjta yoktu urL zaten edit post.. nyse eyw.
-
Türban Haricinde SöyLedikLeri çok yanLış Kınıyorum..
-
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Birisi feyzbuk harici Link versinde izLeyeLim tekrar register oLmak zor geLio :/
-----------------------------
2. mesaja baktınmı?
-----------------------------İyide ben postu attığım zaman 2. msjta yoktu urL zaten edit post.. nyse eyw.
-----------------------------
asljdaskldlask konuyu açtığımdan beri orda o link :)
