Bu Kazada Sizce Kim Suçludur

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

     

    Arkadaşım cadde den motorsikleti ile giderken ara sokaktan polis arabası aniden yola çıkıyor ve çarpıyor . Polisler kendi tutanaklarına göre sağdan gelene yol verilmelidir diyip motorsikletli arkadaşımı cezalı gösteriyorlar fakat caddeden geleni beklemesi gerekmezmi polisin, arkadaşım dava acmayı dusunuyor fakat kaybetmek gibi tereddütleride var polislerin kendi adamlarını tuttugunu dusunuyor sizin fikirleriniz nedir 


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    öncelik caddenindir hocam.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Sağdan gelene yol verme ve dikkat etme kuralı var benimde başıma geldi 
    aynı şekilde sokaktan çıkarken adamın biri 30km hız sınırı olan yerde bana 90 la çarptı  adamın arac wolsvagen transporter di  sağ köşesi boydan boya haşat oldu  
    bende actyon sporst  benim bi çamurluk ezildi bide ön far kırıldı tutanak falan tuttuk sonuç %100 Transporter suçlu sağdan gelene yol vermeliydi 


    onekine?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı

     

    Tabi polisler açıktır vs diyecektir haklı olmak için bunu kanıtlamak lazım acaba çevrede güvenlik kamerası vs var mı ? 

    Cesnist tarafından 14/Eki/16 10:54 tarihinde düzenlenmiştir

    طדṮ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı

    sivil polis resmi araclaydı siren falan yoktu hocam yukardaki arkadaşta basına gelmıs tam tersini söylüyor yokmudur bunun tam bilgisi ona göre dava acacak suan bile 10-15 bin lira masrafı var davayıda kaybederse zor durumda kalacak baya


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Ana caddede, ara sokaktan çıkan araba beklenir mi ya la?

    Ben mi yanlış biliyorum Bir de siren falan da yokmuş.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Bosluk bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı

    sivil polis resmi araclaydı siren falan yoktu hocam yukardaki arkadaşta basına gelmıs tam tersini söylüyor yokmudur bunun tam bilgisi ona göre dava acacak suan bile 10-15 bin lira masrafı var davayıda kaybederse zor durumda kalacak baya

    2 si de cadde 2 side sokak olusaydı sağdan gelene yol verilecekti ama önceki arkadaşın dediği gibi cadde sokak ilişkisi var

    cadde sokağa göre geçiş üstünlüğü var

    trafik raporunda belirtiliyorsa bu durum suç kime verirse versin sokak ve cadde yazıyorsa gitsin polisin trafik sigortasına başvursun durumuda anlatan bi yazı iliştirsin


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Eğer polis arabası siren açmamış vaziyette normal seyrediyor ise ara yoldan ana yola çıkan araç beklemek zorunda. Sağdan gelene yol verme kuralı göbeklerle bağlanan ana yollar için geçerli. Ama motorsikletin gittiği yol cadde değil de ara sokak ise o zaman sağdakine yol verme şartı aranır. Ancak yine de hiçbir araç sağdakine yol verme şartı var diye yola fırlayamaz. İkaz ışıkları ve sesli ikazlara sahip araçlar haricinde her araç her yola girerken yolu kontrol ederek girmeli.

    Hele trafikte yola girerken bazı salağa yatan sürücüler var ki insanı çileden çıkarıyor. Adam bilerek yola bakmıyor ki "bak ben görmüyorum seni, sen beni gör" der gibi. Önce onların arabasına, sonra da inip adama bilerek ve isteyerek çarpasın geliyor :P

    edit: Düzeltme.

    RaNGeR tarafından 14/Eki/16 10:59 tarihinde düzenlenmiştir

    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ana yol tali yol konu kapandı

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eraycnar
    eraycnar's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2015
    Erkek

    Eğer şekilde çizildiği gibi polis tali yoldan çıktıysa polis aracı 8 de 6 motorsiklet 8 de 2 suçlu oluyor. (polisin çakar ve siren kullanmadığı düşünülürse)

     

    eraycnar tarafından 14/Eki/16 11:18 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 4369 Toplam Mesaj: 29
kaza