Bu Kazada Sizce Kim Suçludur
-

Arkadaşım cadde den motorsikleti ile giderken ara sokaktan polis arabası aniden yola çıkıyor ve çarpıyor . Polisler kendi tutanaklarına göre sağdan gelene yol verilmelidir diyip motorsikletli arkadaşımı cezalı gösteriyorlar fakat caddeden geleni beklemesi gerekmezmi polisin, arkadaşım dava acmayı dusunuyor fakat kaybetmek gibi tereddütleride var polislerin kendi adamlarını tuttugunu dusunuyor sizin fikirleriniz nedir
-
öncelik caddenindir hocam.
-
Sağdan gelene yol verme ve dikkat etme kuralı var benimde başıma geldi
aynı şekilde sokaktan çıkarken adamın biri 30km hız sınırı olan yerde bana 90 la çarptı adamın arac wolsvagen transporter di sağ köşesi boydan boya haşat oldu
bende actyon sporst benim bi çamurluk ezildi bide ön far kırıldı tutanak falan tuttuk sonuç %100 Transporter suçlu sağdan gelene yol vermeliydi -
polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı
-
DJ_Alper bunu yazdı
polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı
Tabi polisler açıktır vs diyecektir haklı olmak için bunu kanıtlamak lazım acaba çevrede güvenlik kamerası vs var mı ?
Cesnist tarafından 14/Eki/16 10:54 tarihinde düzenlenmiştir -
DJ_Alper bunu yazdı
polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı
sivil polis resmi araclaydı siren falan yoktu hocam yukardaki arkadaşta basına gelmıs tam tersini söylüyor yokmudur bunun tam bilgisi ona göre dava acacak suan bile 10-15 bin lira masrafı var davayıda kaybederse zor durumda kalacak baya
-
Ana caddede, ara sokaktan çıkan araba beklenir mi ya la?
Ben mi yanlış biliyorum Bir de siren falan da yokmuş.
-
Bosluk bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
polisin sireni ve çakarları kapalı ise motosiklet haklı
sivil polis resmi araclaydı siren falan yoktu hocam yukardaki arkadaşta basına gelmıs tam tersini söylüyor yokmudur bunun tam bilgisi ona göre dava acacak suan bile 10-15 bin lira masrafı var davayıda kaybederse zor durumda kalacak baya
2 si de cadde 2 side sokak olusaydı sağdan gelene yol verilecekti ama önceki arkadaşın dediği gibi cadde sokak ilişkisi var
cadde sokağa göre geçiş üstünlüğü var
trafik raporunda belirtiliyorsa bu durum suç kime verirse versin sokak ve cadde yazıyorsa gitsin polisin trafik sigortasına başvursun durumuda anlatan bi yazı iliştirsin
-
Eğer polis arabası siren açmamış vaziyette normal seyrediyor ise ara yoldan ana yola çıkan araç beklemek zorunda. Sağdan gelene yol verme kuralı göbeklerle bağlanan ana yollar için geçerli. Ama motorsikletin gittiği yol cadde değil de ara sokak ise o zaman sağdakine yol verme şartı aranır. Ancak yine de hiçbir araç sağdakine yol verme şartı var diye yola fırlayamaz. İkaz ışıkları ve sesli ikazlara sahip araçlar haricinde her araç her yola girerken yolu kontrol ederek girmeli.
Hele trafikte yola girerken bazı salağa yatan sürücüler var ki insanı çileden çıkarıyor. Adam bilerek yola bakmıyor ki "bak ben görmüyorum seni, sen beni gör" der gibi. Önce onların arabasına, sonra da inip adama bilerek ve isteyerek çarpasın geliyor :P
edit: Düzeltme.
RaNGeR tarafından 14/Eki/16 10:59 tarihinde düzenlenmiştir -
ana yol tali yol konu kapandı
-
Eğer şekilde çizildiği gibi polis tali yoldan çıktıysa polis aracı 8 de 6 motorsiklet 8 de 2 suçlu oluyor. (polisin çakar ve siren kullanmadığı düşünülürse)
eraycnar tarafından 14/Eki/16 11:18 tarihinde düzenlenmiştir
