Bu Kazada Sizce Kim Suçludur
-
futurist bunu yazdıArduouS bunu yazdıfuturist bunu yazdıArduouS bunu yazdı
öncelik caddenindir hocam.
adaletin olmadığı yerde polis haklıdır
polis herzaman haklıdır ülkemizde, jopu vurduğu yerde gül biter
biber gazı vardı bir ara modaydı... lütfen onuda unutmayalım :)
Hatta işe gitmek için gaz maskesi alan vardı :)) nostalji oldu kimdi o ya
valla bilmiyorumda şeyhimizde var bitane hiç kullanamadığı, neyse işin özeti polis yalan söylemezse dava sizin, yalan söylerse bilemeyeceğim hocam.
-
kaska bir gopro vb kayıt cihazı taksaydı arkadaşın patır patır alırdı o davayı
-
polis olup olmaması önemli değil. Sağdan çıkan %100 haklıdır.
-
janni bunu yazdı
polis olup olmaması önemli değil. Sağdan çıkan %100 haklıdır.
ehliyetin var mı kanka?
-
ArduouS bunu yazdıjanni bunu yazdı
polis olup olmaması önemli değil. Sağdan çıkan %100 haklıdır.
ehliyetin var mı kanka?
Başıma geldiği içni söyleyeyim. Eğer motosikletin gittiği yer ana cadde ve polisin çıktığı sokakta anayol tabelası var ise arkadaşın haklı. Dava açabilir kazanır. Ancak anayol tabelası yok yani 2 yolda devlete göre tali ise (polisin çıktığı sokakta anayol tabelası yok ise) sağdan çıkana yol vermek zorunda.
-
Merhaba mürid kardeşim normal şartlarda caddeyi kullananın bir önceligi var sokak veya
TALİ YOL. Tali Yol: Genel olarak üzerindeki trafik yoğunluğu bakımından, bağlandığı yoldan daha az önemde olan yola “ tali yol” denir. tali yoldan gelen aracın beklemesı lazım yani polisin beklemesi lazım ama ülkemizde bu boyle uygulanmıyor sen şimdi gidiceksin mahkemeye ben haklıyım dıye ama biz bılıyoruz polıste dıyecekkı biz gorevdeydik suclu takıp edıyorduk takipteydim dıyecek oncelık hakkı ona gecıcek senın sucun normalde kavşaga yaklasırken hızını dusurmen yani normal şartlarda 8/2 suclusun tabi bundada kavsakta beyaz hız azalt uyarısı veya tabelası olması lazım zor işler hocam bu işler ülkemizde kolay gelsin size -
cadde ve sokak ilişkisinde arkadaşın haklı polis sireni ve çakar açıksa polis kendini haklı çıkartır
motosiklette çok bir hasar yoksa siktiretsin ama motor pahalı motor ve hasat 500 tl yi geçiyorsa sonauna kadar gitsin dava etsin derim
ama ülkede adalet yok adalet hep birilerini tekeline girmiştir yine girer haksızda çıkabilirsin
bu ülkede haklı hakkını haksızda hakkını arayamaz arasada sonuç çıkmaz ülke demokratik ve hukuk devleti değil o dediğin gerçekten hukukun üstünlüğü olduğu ülkelerde medana gelir burada gelmez
hee motosikletlinin S. Çetin gibi bir babası varsa %100 haklı çıkabilir -
Kaza tutanağı olay yeri resimleri varsa Paylaşirsan bir seyler soylenebilir motor arabanın neresine carpmiş polisler ne yazarsa yazsın önemli olan resimler ve etrafta varsa güvenlik kameraları bulun tabi hakliysaniz
Birde sbm var oraya itiraz edebilirsiniz mahkemeye gerek kalmadan
