Bu Kazada Sizce Kim Suçludur

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı

    öncelik caddenindir hocam.

    adaletin olmadığı yerde polis haklıdır

    polis herzaman haklıdır ülkemizde, jopu vurduğu yerde gül biter

    biber gazı vardı bir ara modaydı... lütfen onuda unutmayalım :)

    Hatta işe gitmek için gaz maskesi alan vardı :))  nostalji oldu kimdi o ya

    valla bilmiyorumda şeyhimizde var bitane hiç kullanamadığı, neyse işin özeti polis yalan söylemezse dava sizin, yalan söylerse bilemeyeceğim hocam.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    kaska bir gopro vb kayıt cihazı taksaydı arkadaşın patır patır alırdı o davayı 


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    polis olup olmaması önemli değil. Sağdan çıkan %100 haklıdır.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    janni bunu yazdı

    polis olup olmaması önemli değil. Sağdan çıkan %100 haklıdır.

     

    ehliyetin var mı kanka?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    janni bunu yazdı

    polis olup olmaması önemli değil. Sağdan çıkan %100 haklıdır.

     

    ehliyetin var mı kanka?

    Başıma geldiği içni söyleyeyim. Eğer motosikletin gittiği yer ana cadde ve polisin çıktığı sokakta anayol tabelası var ise arkadaşın haklı. Dava açabilir kazanır. Ancak anayol tabelası yok yani 2 yolda devlete göre tali ise (polisin çıktığı sokakta anayol tabelası yok ise) sağdan çıkana yol vermek zorunda.


    Titanyumun gücü adına!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gizlice
    gizlice's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2015
    Erkek

    Merhaba mürid kardeşim normal şartlarda caddeyi kullananın bir önceligi var sokak veya TALİ YOLTali Yol: Genel olarak üzerindeki trafik yoğunluğu bakımından, bağlandığı yoldan daha az önemde olan yola “tali yol” denir. tali yoldan gelen aracın beklemesı lazım  yani polisin beklemesi lazım ama ülkemizde bu boyle uygulanmıyor sen şimdi gidiceksin mahkemeye ben haklıyım dıye ama biz bılıyoruz polıste dıyecekkı biz gorevdeydik suclu takıp edıyorduk takipteydim dıyecek oncelık hakkı ona gecıcek senın sucun normalde kavşaga yaklasırken hızını dusurmen yani normal şartlarda 8/2 suclusun  tabi bundada kavsakta beyaz hız azalt uyarısı veya tabelası olması lazım zor işler hocam bu işler ülkemizde kolay gelsin size


    gizlice
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    cadde ve sokak ilişkisinde  arkadaşın haklı polis sireni ve çakar açıksa polis kendini haklı çıkartır 

    motosiklette çok bir hasar yoksa siktiretsin ama motor pahalı motor ve hasat 500 tl yi geçiyorsa sonauna kadar gitsin dava etsin derim 

    ama ülkede adalet yok adalet hep birilerini tekeline girmiştir  yine girer haksızda çıkabilirsin 

    bu ülkede haklı hakkını haksızda hakkını arayamaz arasada sonuç çıkmaz ülke demokratik ve hukuk devleti değil o dediğin gerçekten hukukun üstünlüğü olduğu ülkelerde medana gelir burada  gelmez

    hee motosikletlinin S. Çetin gibi bir babası varsa %100 haklı çıkabilir 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    metalati
    metalati's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek

    Kaza tutanağı olay yeri resimleri varsa Paylaşirsan bir seyler soylenebilir motor arabanın neresine carpmiş polisler ne yazarsa yazsın önemli olan resimler ve etrafta varsa güvenlik kameraları bulun tabi hakliysaniz 

    Birde sbm var oraya itiraz edebilirsiniz mahkemeye gerek kalmadan 

Toplam Hit: 4367 Toplam Mesaj: 29
kaza