Bu Kazada Sizce Kim Suçludur

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Benzeri müşterimin başına geldi. polis şüpheli kovalıyorduk diyip işin içinden sıyrılmıştı. güvenlik kameraları kayıtlarıyla müşterimiz dava açtı. sonuç polisin sigorta şirketi hasarı ödedi. 

    eğer caddeden siz gidiyorsanız ve sokaktan polis çıkıyorsa polis bekleme durumunda ama sivil polis aracıysa hiçbirşey ispatlayamayabilirsiniz çünkü birçoğu tepe lambası çakar kullanmıyor. (  buradakilerde görmedim ben ) 


    SYL 184
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frq23
    frq23's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    2. olayda hız sınırı 30 demiş arkadaş o zaman ikiside sokaktı cadde de 30 olmaz hız sınırı ve sağdan gelene yol verilmeliydi. motosikletli haklı caddede giderken her sokakta sağa bakacak halimiz yok


    YalnızAdam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    polis değil de sivil bi araçla aynısı başıma geldi, karşı taraf sağdan gelen muhabbeti yaptı.. bende caddeden giden benim dedim %100 karşı suçlu oldu far, çamurluk, tampon değişti adamın sigortasına yaptırdım.. 1 ay sonra da değer düşüklüğü talep ettim sigortasından adamın.. onuda aldım.. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasincelik1987
    yasincelik1987's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Motor haklı.Her sokaktan çıkana dikkat etsek ohhooo, sokaktan çıkan caddenin boşluğunu yakalaması gereklidir.


    BİR MÜSLÜMANIN 3 KASE BALI VARSA 3 ÜNÜ YESİN BAĞIRSAĞINDA ÇIRÇIR OLSUN 1 DAMLA POK KALMASIN HEPSİNİ SIÇSIN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reklamcı.
    sezginari
    sezginari's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2013
    Erkek
    yasincelik1987 bunu yazdı

    Motor haklı.Her sokaktan çıkana dikkat etsek ohhooo, sokaktan çıkan caddenin boşluğunu yakalaması gereklidir.

    katılıyorum Motor haklı, ama şöyle birşey gözüme çarptı  ok işaretinde motor polise çarpmış, yani polis aracı boşluk bulup çıkmış motorda gelip bindirdiyse ve hız sınırını ihlal eden bir durum söz konusu ise işler değişebilir.


    Matbaa Baskı ve Promoyon İşleriniz Tbt'ye özel fiyat ile yapılır. Islak Mendil,Baskılı Kürdan, Baskılı Pipet, Baskılı Peçete, Baskılı Stick şeker üretim hanemiz mevcuttur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek

    Polisin sireninin cartı curtu açık olması lazım tali yoldan öyle aniden çıkarken. Anayoldan gelen sağdan geleni ancak ve ancak geçiş üstünlüğü tabelası olmazsa bekler ve normalde tali yoldan gelenlerin beklemesi gerekir. Tali yola varmadan önceki tabelaya göre karar verilir. Tabelanın işaretine göre davayı açsın derim ben. 


    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek

    Haklı olsanda haksızsız nedeni belli.. Gidip bi çay koyim


    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    ArduouS bunu yazdı

    öncelik caddenindir hocam.

    adaletin olmadığı yerde polis haklıdır


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı

    öncelik caddenindir hocam.

    adaletin olmadığı yerde polis haklıdır

    polis herzaman haklıdır ülkemizde, jopu vurduğu yerde gül biter

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    ArduouS bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı

    öncelik caddenindir hocam.

    adaletin olmadığı yerde polis haklıdır

    polis herzaman haklıdır ülkemizde, jopu vurduğu yerde gül biter

    biber gazı vardı bir ara modaydı... lütfen onuda unutmayalım :)

    Hatta işe gitmek için gaz maskesi alan vardı :))  nostalji oldu kimdi o ya


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
Toplam Hit: 4368 Toplam Mesaj: 29
kaza