folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bu Mesafeden Çekecek Wifi Adaptor Arıyorum



Bu Mesafeden Çekecek Wifi Adaptor Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ankistizm
    ankistizm's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2007
    Erkek
    endenius bunu yazdı
    ankistizm bunu yazdı

    ikiisininde catısına birer ubnt nanostation yada daha kralı bullet + 26 dbi grid çifter. ilk etapta 500 lira masrafin olur ama 10 ayda kardasın buarada ofisede bir access point lazım ama airties bile iş görür. bunun dışında kuracagın hangi ucuz sistem olursa olsun sinir hastası olursun okadar basit değil 150 metre direk görüşle 20 mbit hız alamıyorum 26 dbi gridle 2 kilometreden baglantı kuran arkadaslar sadece baglantı var oluyor sağlıklı calısmıyor.

    hoca abartmanın anlamı yok grid ne yav :) 10-15km bağlantımı kuracak

    wifi sistemi değişkenlere bağlı olduğu için sistemin kurulacağı yerde önceden ön inceleme ölçüm yapmadan kurulması sistemden yeterince performans alınmaması yada performans fazlası olarak yaptığınız işe yansıyabilir

    aradaki engeller işin suyunu çıkartır bazende ummadığınız derecede etki etmeyebilir

    ben grid anten ile 25km iletişim kurup 1mb ile nete çıkbiliyordum ama iletişime geçtiğim arkadaşın ap ile birebir görüşüm vardı

    mesafe uzadıkça hız düşer , arada engel oldukça resmen bağlantı zıçar

    aynı sistemle 500m ötedeki otele bağlantıyı zor kurup nette ağır aksak dolanıyordum, oteldeki duvarlar falan engel oluyordu bağlantıya sinyale,bunda otelde kullanılan aplarında etkisi vardı,kısa mesfe için sadece otel içine yayın yapacak biçimde gücü ve konumu seçilmişti

    ama genede grid antenin fazla geleceği kanısındayım 150m mesafe için

     

    aynı seyi konusuyoruz hocam ben 65 leri 90 ları baglantıdan saymam benim için bağlantı -39 dur ben arkadasa ofisteki pcden 1080 p filmi streamliycek baglatıyı soledim grid  dediğin pigtailiyle 130 liraya geliyor bir cifti 260 lira birkere al ömür boyu kullan kullanmadıgın gün sat akmaz kokmaz malzeme mis gibi döküm aleminyum 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    ankistizm bunu yazdı

    bende tplink 5210 g kullanıyorum ama bes para etmez neden derseniz soyle acıklayım basit bişey 5210un yazılımını nanostation2 inin airOS unu yukledim yani room değiştirdim aletin permansı iki katına cıktı. daha sonra bullet aldım 28 gün up time mı olur reset atmayı unuttum -20 derece 50 derece her kosulda calısıyo sinyalin olması önemli değil ne kadar kaliteli sinyal var histerisi ne kadar cihazın bunlar önemli -94 sinyalle 5 mbit baglantı veren cihaz var bu wireless işi cin malıyla olmuyor kişisel tecrübelerimden soyluyorum tplink fiyatından dolayı alınmıs alınmıskende savunulan bir cihaz piyasası olabilir ama bu kaliteli oldugu anlamına gelmez ben o yüzden 20 30 lira için değmez ubnt alın derim



    5210 a ubn yazılımımı yükedin? Nasıl yaptın anlatırmısın? Süper olur.

    wifi-turk te konusu var hocam. Üye ol oradan bak istersen. Yalnız brick yapma ihtimalinde var birde orjinala geri dönüş yapamıyorsun.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ankistizm
    ankistizm's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2007
    Erkek

    denemedim ama dönülür bir sıkıntı olmaz mantık android cihazlarla aynı her modemde bir firmware kurtarma modu var yada boot roomu var biz boot roomuna dokunmuyoruz bu bios ve isletim sistemi ilişkisi gibi rami biraz yuksek olsa openwrt calısacak ama ram az o cihazda nanostationla birebir aynı 5210 işlemcisi rami romu hatta tasarımları bile aynı airos kullanımı biraz değişik gelebilir kullanıcı dostu değil ama stabil

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek
    ankistizm bunu yazdı

    denemedim ama dönülür bir sıkıntı olmaz mantık android cihazlarla aynı her modemde bir firmware kurtarma modu var yada boot roomu var biz boot roomuna dokunmuyoruz bu bios ve isletim sistemi ilişkisi gibi rami biraz yuksek olsa openwrt calısacak ama ram az o cihazda nanostationla birebir aynı 5210 işlemcisi rami romu hatta tasarımları bile aynı airos kullanımı biraz değişik gelebilir kullanıcı dostu değil ama stabil

    hoca yeri değil ama engenius oec2611p var onada uyarmı bu yazılım

    cihaz 1 tane numunelik olduğundan pek test yapamıyorum üzerinde

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ankistizm
    ankistizm's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2007
    Erkek

    http://build.ffgraz.net/ubnt/AirOS%20v4.x/XS2.ar2316.v4.0.2.with-olsr-0.6.4/XS2.ar2316.v4.0.2.SDK.130107.0554.bin

    bu denenebilir ama yarın bana hoca jtag nasıl yapılır diyede sorabilirsin size tavsiyem kendi hayat felsefem olacak calısıyosa dokunma 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Resimlerde, yazı isim, yüz vs gizleyeni gördümde.

    Hocam sokak ismi gizleyeni ilk defa gördüm yahu :D

    1234567B'nin yaptığı bir şey vardı herhalde.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Olacağını düşünmüyorum olursa haber ver merak ettim.;=)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    yeni işimiz için derken başkanım.. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    MustyKTE bunu yazdı

    yeni işimiz için derken başkanım.. 

    kahve açıyoz  :):) (şaka)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gozkopat
    gozkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Edup açık ortam yaz bir incele hocam


    Kalite, kimse size bakmıyorken doğru olanı yapmaktır.
Toplam Hit: 3813 Toplam Mesaj: 31