Bu Mesafeden Çekecek Wifi Adaptor Arıyorum
-
endenius bunu yazdıankistizm bunu yazdı
ikiisininde catısına birer ubnt nanostation yada daha kralı bullet + 26 dbi grid çifter. ilk etapta 500 lira masrafin olur ama 10 ayda kardasın buarada ofisede bir access point lazım ama airties bile iş görür. bunun dışında kuracagın hangi ucuz sistem olursa olsun sinir hastası olursun okadar basit değil 150 metre direk görüşle 20 mbit hız alamıyorum 26 dbi gridle 2 kilometreden baglantı kuran arkadaslar sadece baglantı var oluyor sağlıklı calısmıyor.
hoca abartmanın anlamı yok grid ne yav :) 10-15km bağlantımı kuracak
wifi sistemi değişkenlere bağlı olduğu için sistemin kurulacağı yerde önceden ön inceleme ölçüm yapmadan kurulması sistemden yeterince performans alınmaması yada performans fazlası olarak yaptığınız işe yansıyabilir
aradaki engeller işin suyunu çıkartır bazende ummadığınız derecede etki etmeyebilir
ben grid anten ile 25km iletişim kurup 1mb ile nete çıkbiliyordum ama iletişime geçtiğim arkadaşın ap ile birebir görüşüm vardı
mesafe uzadıkça hız düşer , arada engel oldukça resmen bağlantı zıçar
aynı sistemle 500m ötedeki otele bağlantıyı zor kurup nette ağır aksak dolanıyordum, oteldeki duvarlar falan engel oluyordu bağlantıya sinyale,bunda otelde kullanılan aplarında etkisi vardı,kısa mesfe için sadece otel içine yayın yapacak biçimde gücü ve konumu seçilmişti
ama genede grid antenin fazla geleceği kanısındayım 150m mesafe için
aynı seyi konusuyoruz hocam ben 65 leri 90 ları baglantıdan saymam benim için bağlantı -39 dur ben arkadasa ofisteki pcden 1080 p filmi streamliycek baglatıyı soledim grid dediğin pigtailiyle 130 liraya geliyor bir cifti 260 lira birkere al ömür boyu kullan kullanmadıgın gün sat akmaz kokmaz malzeme mis gibi döküm aleminyum
-
Olgunisik bunu yazdıankistizm bunu yazdı
bende tplink 5210 g kullanıyorum ama bes para etmez neden derseniz soyle acıklayım basit bişey 5210un yazılımını nanostation2 inin airOS unu yukledim yani room değiştirdim aletin permansı iki katına cıktı. daha sonra bullet aldım 28 gün up time mı olur reset atmayı unuttum -20 derece 50 derece her kosulda calısıyo sinyalin olması önemli değil ne kadar kaliteli sinyal var histerisi ne kadar cihazın bunlar önemli -94 sinyalle 5 mbit baglantı veren cihaz var bu wireless işi cin malıyla olmuyor kişisel tecrübelerimden soyluyorum tplink fiyatından dolayı alınmıs alınmıskende savunulan bir cihaz piyasası olabilir ama bu kaliteli oldugu anlamına gelmez ben o yüzden 20 30 lira için değmez ubnt alın derim
5210 a ubn yazılımımı yükedin? Nasıl yaptın anlatırmısın? Süper olur.wifi-turk te konusu var hocam. Üye ol oradan bak istersen. Yalnız brick yapma ihtimalinde var birde orjinala geri dönüş yapamıyorsun.
-
denemedim ama dönülür bir sıkıntı olmaz mantık android cihazlarla aynı her modemde bir firmware kurtarma modu var yada boot roomu var biz boot roomuna dokunmuyoruz bu bios ve isletim sistemi ilişkisi gibi rami biraz yuksek olsa openwrt calısacak ama ram az o cihazda nanostationla birebir aynı 5210 işlemcisi rami romu hatta tasarımları bile aynı airos kullanımı biraz değişik gelebilir kullanıcı dostu değil ama stabil
-
ankistizm bunu yazdı
denemedim ama dönülür bir sıkıntı olmaz mantık android cihazlarla aynı her modemde bir firmware kurtarma modu var yada boot roomu var biz boot roomuna dokunmuyoruz bu bios ve isletim sistemi ilişkisi gibi rami biraz yuksek olsa openwrt calısacak ama ram az o cihazda nanostationla birebir aynı 5210 işlemcisi rami romu hatta tasarımları bile aynı airos kullanımı biraz değişik gelebilir kullanıcı dostu değil ama stabil
hoca yeri değil ama engenius oec2611p var onada uyarmı bu yazılım
cihaz 1 tane numunelik olduğundan pek test yapamıyorum üzerinde
-
bu denenebilir ama yarın bana hoca jtag nasıl yapılır diyede sorabilirsin size tavsiyem kendi hayat felsefem olacak calısıyosa dokunma
-
Resimlerde, yazı isim, yüz vs gizleyeni gördümde.
Hocam sokak ismi gizleyeni ilk defa gördüm yahu :D
1234567B'nin yaptığı bir şey vardı herhalde. -
Olacağını düşünmüyorum olursa haber ver merak ettim.;=)
-
yeni işimiz için derken başkanım..
-
MustyKTE bunu yazdı
yeni işimiz için derken başkanım..
kahve açıyoz :):) (şaka)
-
Edup açık ortam yaz bir incele hocam
