Bu Nasıl Bir Ban Ya! Yardım Pls
-
arkadaşlar nette okey oynuyordum ama opa bulaşınca banlandım. kendi nikimle de başkasının nikiyle de giremiyorum. modem resetledim ip değişsin diye, gene giremedim. dns ayarlarımla oynadım gene olmadı. proxy ile denedim gene olmadı. bu adamlar nereye ban atmış ve nasıl gircem bilen var mı ?
-
Pcye Format At :)
-
harbimi yaw :S
-
Öyle Walla :/
-
Soylediğin kritelere göre format çözüm olur ama okey için değmez bence başka yerden oyna okeyi olmuyor mu
-
kullandığın tarayıcının çerezlerini temizle
-
çerezleri, geçmişi filan silip bir girmeyi dene bakalım. o da olmazsa
www.yasaksavar.com
-
çerezleri nasıl temizleyebilirim peki? kolaysa anladıvırın bi kankiler :)
-
cikcik ?
eğer oysa bilgisayarına bi dosya kaydediyo banlanınca o dosyayı yok etmen lazım ama hangi dosya oldugunu tam bilmiyorum. bilgisayarında yeni bi kullanıcı hesabı oluştur ordan giriş yapmayı dene.
-
Çerezleri temizle ip değiş.
Yine Giremezsen macban atmışlardır :|
-
yok cikcik değil. işin aslı hangisi ben de bakmadım. bi arkadaşı bırakmıştım dükkana bikaç gün önce o biyerden bulmuş yüklemiş sonra nik açtım ben de.. 1 gün uzaklaştırıldınız diyor. macban da değil sanırım.. ama hırs yaptım ondan uğraşıyorum. başkası da olur tabi ama haksız banladı ipnenin teki işşşte.. akşama kadar bulursam girmenin yolunu berhudar olucam :) akşam zaten açılıyo ama inat ettim:/
Toplam Hit: 4189 Toplam Mesaj: 28
