Bu Nasıl Bir Ban Ya! Yardım Pls
-
hocam nickin banlanmış o zaman :D yapıcak bişi yok. mailleri varsa mail atıp rica et..
-
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
hocam nickin banlanmış o zaman :D yapıcak bişi yok. mailleri varsa mail atıp rica et..
-----------------------------
başka nikle de deniyorum o da olmuyor be gözüm :S bildiğim nevarsa yaptım ip değiştirdim dns değiştirdim, proxi kullandım banamısın demedi :D -
modemi kapa aç, başka tarayıcıdan gir,..
-
harddiskinin seri numarasına da atılmıs olabilir..
-
c/windosta biyere java oyun dsoyaları atılıyo
bulup silecen hepsini
sonra tekrar gircen oyuna normalden birazs daha uzun sürecek çünki indirip kuracak
paşa paşa girersin
-
BURAK_X bunu yazdı:
-----------------------------c/windosta biyere java oyun dsoyaları atılıyo
bulup silecen hepsini
sonra tekrar gircen oyuna normalden birazs daha uzun sürecek çünki indirip kuracak
paşa paşa girersin
-----------------------------hah benim yazıcağımı yazmış flash ve dosyalar bi klasörde saklanır sen oyuna hızlı gir diye..
sen o klasördeki oyunun klsörünü silersen temizlenmiş olur..
data.okeyoyunu gibi bir klasördür muhtemelen okeyoyunu sallamadır o site ismi nerde oynuyorsan işte =)
-
BURAK_X bunu yazdı:
-----------------------------c/windosta biyere java oyun dsoyaları atılıyo
bulup silecen hepsini
sonra tekrar gircen oyuna normalden birazs daha uzun sürecek çünki indirip kuracak
paşa paşa girersin
-----------------------------
En doğru cevap bu, büyük ihtimalle hala makinende java artıkları var. Bir de hardware id ban olabilir, id blaster miydi neydi, o programı bul id'ni değiştirip dene -
TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR İLGİLENDİĞİNİZ İÇİN. çok sağolun.. allah razı olsun ne muradınız varsa versin tuttuğunuzu altın etsin.. yediğiniz önünüzde yemediğiniz arkanızda olsun.. mekanınız cennet olsun nurda yatasınız inşallah :P
-
ethernet numarasına ban atiyorlar benimde basıma gelmişti :)
-
edit.
