Bu Nasıl Bir Ban Ya! Yardım Pls
-
hacktorx bunu yazdı:
-----------------------------
TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR İLGİLENDİĞİNİZ İÇİN. çok sağolun.. allah razı olsun ne muradınız varsa versin tuttuğunuzu altın etsin.. yediğiniz önünüzde yemediğiniz arkanızda olsun.. mekanınız cennet olsun nurda yatasınız inşallah :P
-----------------------------Hallettin mi? Kimin dediğini yaptında hallettin onu söyle bi de :D
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
harddiskinin seri numarasına da atılmıs olabilir..
-----------------------------şehir efsanesi
-
hacktorx bunu yazdı:
-----------------------------
yok cikcik değil. işin aslı hangisi ben de bakmadım.
-----------------------------belki vakvak tır :S
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
harddiskinin seri numarasına da atılmıs olabilir..
-----------------------------onu nerden alıo la :|
-
chelishky bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Hdd seri numarası mı bilmiyorum ama hardware id ban diye bi olay var, yalnız bunu ancak makinada işlem çalıştırarak yapabilir, örneğin java applet ile.
Arkadaşım sonu çözemedin mi hala? şunu bir dene: http://www.javacoolsoftware.com/idblaster.html
-
Aynı sorunu bende yaşamıştım.
Mac adresini değiştirince sorun düzelmişti..
-
eXeLanS bunu yazdı:
-----------------------------Aynı sorunu bende yaşamıştım.
Mac adresini değiştirince sorun düzelmişti..
-----------------------------Mac değişiliyormu ?
