folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Bu Nasıl Bir Felsefenin İşkencesidir Ya ?



Bu Nasıl Bir Felsefenin İşkencesidir Ya ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence yanlış düşünüyorsun kendi haklarını aramak iiçin başkalarının haklarını yiyiorlar..ayrıca kimsenin bence aclıktan kıvrandıgı yok yani..


    -----------------------------
    ulan olm daha dün desteklediğin kişileri bir gün g*te geldim diye satıyorsun :F düşünki ne zorluklarla insanların haklarına kavuştuğunu öğren :F onların haklarının ezilmesi yanında sen bir saat soğukta g*tün donmuş bişey değil :F


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iceberg
    iceberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu nasıl bir grevdir ya..tamam devlet size grev hakkı tanımış neden devletin kurumlarını durduruyorsunuz..derdiniz ne birader ya. o şerefsizlerin yüzünden bir çok arkadaşım bayramını evinde geçircek..analarına babalarına saygıları yok sanırım.. onların yüzünden biletim yandı üstüne üstlük otostopla bilecikten adapazarına ordan otobüsle kendimi zar zor istanbula atttım ne yapmaya claısıyorlar ya halen tren garında bekleyen arkadaşlarım var üstüne üstlük sabah garı aradıgımızda arifiyede 4 tane trenin durduruldugunu ve dün gece 12 den beridir sadece 3 tane tren seferi yapıldıgını söylüyor nasıl bir hükümettir bu bas tekmeyi neden bekletiyorsun ya neyse fazla konuşmicam sizinde görüşlerinizi almak istedim grevle ilgili..


    -----------------------------
    Hükümet zaten grev hakkı tanımadığı için eylem yapıldı. Allah'a dua et, bayramda gitmeyi umduğun evin var; ya o da olmasaydı....


    Akıl verme para ver a.q.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    CaNNi bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence yanlış düşünüyorsun kendi haklarını aramak iiçin başkalarının haklarını yiyiorlar..ayrıca kimsenin bence aclıktan kıvrandıgı yok yani..


    -----------------------------
    ulan olm daha dün desteklediğin kişileri bir gün g*te geldim diye satıyorsun :F düşünki ne zorluklarla insanların haklarına kavuştuğunu öğren :F onların haklarının ezilmesi yanında sen bir saat soğukta g*tün donmuş bişey değil :F


    -----------------------------

    kimseyi desteklediğim yok canni çamura yatma


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    aynı facebookta yazdığım gibi

    -----------

    devlet 364 gün memurları mağdur ettiler.Milletimiz 1 gün mağdur oldu dayanamadı.

    Yıllardır millet olarak suistimal edilyoruz o zaman niye sesiniz çıkmıyor ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    @emre

    iyi demişsin

    @head

    müdür eylem yapılacağı haftalar önce belliydi zaten :|

    bugün memura yarın işçiye, öğrenciye...

    daha dün üniversite harcı %500 zamdan dönmemiş miydi :|

     

    ayrıca "Uluslararası sözleşmeler ve AİHM kararları kamu çalışanlarının toplu sözleşme ve grev hakkı olduğunu söylüyor. Hükümet yıllardır üzerine düşeni yapıp yasaları değiştirmiyor. KESK Danışmanı Türkdoğan "Hükümet zaman kazanıp kamu emekçilerine ayırdığı bütçeyi düşük tutmaya çalışıyor" diyor.

    tayyipde diyor grevin sonuçlarına katlanırlar. peh.. olay bi aihm e bakar. Türkiyeler yine birlerce €luk ceza alır.

     

    not:Hak verilmez alınır.


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayır ben zamanlamayada artık bir şey demiyorum grevede ama ulaşımı neden kapatıyorlar arifiyedeki 4 tane treni durdurmuşlar şimdi hakmıdır bu.


    -----------------------------

    haktır, millet acından bokunu yiyecek hale geldi kalkmış arife bayram falan çekiyorsun :| metrobüs turnikelerinden para vermeden atlayıp geçenlere de helal olsun!


    -----------------------------

    bence yanlış düşünüyorsun kendi haklarını aramak iiçin başkalarının haklarını yiyiorlar..ayrıca kimsenin bence aclıktan kıvrandıgı yok yani..


    -----------------------------

    McDonalds'a gidip Turkcell Gençlik indirimiyle hamburgerini yiyemeyeceksin; sırf şu kılıksız şöförler felan varya onlar senin hakkını yediği için.

    Tok, açın halinden anlamıyor.

    Yazık sana.

    Yazık size.

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    kıyamam...


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu nasıl bir grevdir ya..tamam devlet size grev hakkı tanımış neden devletin kurumlarını durduruyorsunuz..derdiniz ne birader ya. o şerefsizlerin yüzünden bir çok arkadaşım bayramını evinde geçircek..analarına babalarına saygıları yok sanırım.. onların yüzünden biletim yandı üstüne üstlük otostopla bilecikten adapazarına ordan otobüsle kendimi zar zor istanbula atttım ne yapmaya claısıyorlar ya halen tren garında bekleyen arkadaşlarım var üstüne üstlük sabah garı aradıgımızda arifiyede 4 tane trenin durduruldugunu ve dün gece 12 den beridir sadece 3 tane tren seferi yapıldıgını söylüyor nasıl bir hükümettir bu bas tekmeyi neden bekletiyorsun ya neyse fazla konuşmicam sizinde görüşlerinizi almak istedim grevle ilgili..


    -----------------------------

    senin yorum daha baştan orsat yasin.

    O GREV  "MEMURLARA GREV VE TOPLU SÖZLEŞME HAKKI" VERİLMESİ İÇİN YAPILDI. haberleri bile tam okumamışsın belli :)

    o grev yapanlar kendileri için değil senin benim için grev yaptı. yarın birgün memur olursan daha iyi anlarsın ;)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu nasıl bir grevdir ya..tamam devlet size grev hakkı tanımış neden devletin kurumlarını durduruyorsunuz..derdiniz ne birader ya. o şerefsizlerin yüzünden bir çok arkadaşım bayramını evinde geçircek..analarına babalarına saygıları yok sanırım.. onların yüzünden biletim yandı üstüne üstlük otostopla bilecikten adapazarına ordan otobüsle kendimi zar zor istanbula atttım ne yapmaya claısıyorlar ya halen tren garında bekleyen arkadaşlarım var üstüne üstlük sabah garı aradıgımızda arifiyede 4 tane trenin durduruldugunu ve dün gece 12 den beridir sadece 3 tane tren seferi yapıldıgını söylüyor nasıl bir hükümettir bu bas tekmeyi neden bekletiyorsun ya neyse fazla konuşmicam sizinde görüşlerinizi almak istedim grevle ilgili..


    -----------------------------

    senin yorum daha baştan orsat yasin.

    O GREV  "MEMURLARA GREV VE TOPLU SÖZLEŞME HAKKI" VERİLMESİ İÇİN YAPILDI. haberleri bile tam okumamışsın belli :)

    o grev yapanlar kendileri için değil senin benim için grev yaptı. yarın birgün memur olursan daha iyi anlarsın ;)


    -----------------------------

     

    apo zaten haber izlemiyorum diğer yandan devletin bütcesi bellidir her yıl zaten zam yapıyr tamam haklarını savunnsunlar sorun yok sadece zamanına sinirlendim kendi hakları için halkı mağdur ettiler buna tepkim..

    diğer yandna KaptanMagaraAdami 


    dediğinden bir halt anlamadım ama gereksiz yorum atma ben mağduriyetimi dile getirdim.. :)



    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Karıncayı sevmenin de bir adabı vardır kardeş...

    Ülkedeki gelir uçurumunun farkında değilsin, işsizliğin farkında değilsin...

    İnsanlara  ölmekle karın tokluğuna ( ki o bile zor ) yaşamak arasında bir dayatma var...

    Tabi ki çalışmaktan başka yolu olmayan insanlar taleplerini dile getirecekler...

    Kendini sözde "sermayedar, kapitalist ,iş adamı" sanan ahmaklar (özde uluslar arası sermayenin taşeronu zavallılar) ucuz emek cenneti

     "cennet vatanımız" da iş yaptıklarını sanıyorlar... Tek varlık sebepleri ucuz iş gücü arzı...

     

    Hep başkaları mücadele etsin, başkaları çalışsın yok...

     Bıçak kemiğe çoktan dayanmıştır iliğe kadar ulaşmıştır...

     

    İnsanların sıkıntılarına açlığına kulak tıkayıp küfür edeceğine bir iki saniye düşün...

    biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar derler


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 4836 Toplam Mesaj: 29