Bu Nasıl Bir Felsefenin İşkencesidir Ya ?
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------bence yanlış düşünüyorsun kendi haklarını aramak iiçin başkalarının haklarını yiyiorlar..ayrıca kimsenin bence aclıktan kıvrandıgı yok yani..
-----------------------------
ulan olm daha dün desteklediğin kişileri bir gün g*te geldim diye satıyorsun :F düşünki ne zorluklarla insanların haklarına kavuştuğunu öğren :F onların haklarının ezilmesi yanında sen bir saat soğukta g*tün donmuş bişey değil :F -
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
bu nasıl bir grevdir ya..tamam devlet size grev hakkı tanımış neden devletin kurumlarını durduruyorsunuz..derdiniz ne birader ya. o şerefsizlerin yüzünden bir çok arkadaşım bayramını evinde geçircek..analarına babalarına saygıları yok sanırım.. onların yüzünden biletim yandı üstüne üstlük otostopla bilecikten adapazarına ordan otobüsle kendimi zar zor istanbula atttım ne yapmaya claısıyorlar ya halen tren garında bekleyen arkadaşlarım var üstüne üstlük sabah garı aradıgımızda arifiyede 4 tane trenin durduruldugunu ve dün gece 12 den beridir sadece 3 tane tren seferi yapıldıgını söylüyor nasıl bir hükümettir bu bas tekmeyi neden bekletiyorsun ya neyse fazla konuşmicam sizinde görüşlerinizi almak istedim grevle ilgili..
-----------------------------
Hükümet zaten grev hakkı tanımadığı için eylem yapıldı. Allah'a dua et, bayramda gitmeyi umduğun evin var; ya o da olmasaydı.... -
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------bence yanlış düşünüyorsun kendi haklarını aramak iiçin başkalarının haklarını yiyiorlar..ayrıca kimsenin bence aclıktan kıvrandıgı yok yani..
-----------------------------
ulan olm daha dün desteklediğin kişileri bir gün g*te geldim diye satıyorsun :F düşünki ne zorluklarla insanların haklarına kavuştuğunu öğren :F onların haklarının ezilmesi yanında sen bir saat soğukta g*tün donmuş bişey değil :F
-----------------------------kimseyi desteklediğim yok canni çamura yatma
-
aynı facebookta yazdığım gibi
-----------
devlet 364 gün memurları mağdur ettiler.Milletimiz 1 gün mağdur oldu dayanamadı.
Yıllardır millet olarak suistimal edilyoruz o zaman niye sesiniz çıkmıyor ? -
@emre
iyi demişsin
@head
müdür eylem yapılacağı haftalar önce belliydi zaten :|
bugün memura yarın işçiye, öğrenciye...
daha dün üniversite harcı %500 zamdan dönmemiş miydi :|
ayrıca "Uluslararası sözleşmeler ve AİHM kararları kamu çalışanlarının toplu sözleşme ve grev hakkı olduğunu söylüyor. Hükümet yıllardır üzerine düşeni yapıp yasaları değiştirmiyor. KESK Danışmanı Türkdoğan "Hükümet zaman kazanıp kamu emekçilerine ayırdığı bütçeyi düşük tutmaya çalışıyor" diyor.
tayyipde diyor grevin sonuçlarına katlanırlar. peh.. olay bi aihm e bakar. Türkiyeler yine birlerce €luk ceza alır.
not:Hak verilmez alınır.
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hayır ben zamanlamayada artık bir şey demiyorum grevede ama ulaşımı neden kapatıyorlar arifiyedeki 4 tane treni durdurmuşlar şimdi hakmıdır bu.
-----------------------------haktır, millet acından bokunu yiyecek hale geldi kalkmış arife bayram falan çekiyorsun :| metrobüs turnikelerinden para vermeden atlayıp geçenlere de helal olsun!
-----------------------------bence yanlış düşünüyorsun kendi haklarını aramak iiçin başkalarının haklarını yiyiorlar..ayrıca kimsenin bence aclıktan kıvrandıgı yok yani..
-----------------------------McDonalds'a gidip Turkcell Gençlik indirimiyle hamburgerini yiyemeyeceksin; sırf şu kılıksız şöförler felan varya onlar senin hakkını yediği için.
Tok, açın halinden anlamıyor.
Yazık sana.
Yazık size.
-
kıyamam...
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
bu nasıl bir grevdir ya..tamam devlet size grev hakkı tanımış neden devletin kurumlarını durduruyorsunuz..derdiniz ne birader ya. o şerefsizlerin yüzünden bir çok arkadaşım bayramını evinde geçircek..analarına babalarına saygıları yok sanırım.. onların yüzünden biletim yandı üstüne üstlük otostopla bilecikten adapazarına ordan otobüsle kendimi zar zor istanbula atttım ne yapmaya claısıyorlar ya halen tren garında bekleyen arkadaşlarım var üstüne üstlük sabah garı aradıgımızda arifiyede 4 tane trenin durduruldugunu ve dün gece 12 den beridir sadece 3 tane tren seferi yapıldıgını söylüyor nasıl bir hükümettir bu bas tekmeyi neden bekletiyorsun ya neyse fazla konuşmicam sizinde görüşlerinizi almak istedim grevle ilgili..
-----------------------------senin yorum daha baştan orsat yasin.
O GREV "MEMURLARA GREV VE TOPLU SÖZLEŞME HAKKI" VERİLMESİ İÇİN YAPILDI. haberleri bile tam okumamışsın belli :)
o grev yapanlar kendileri için değil senin benim için grev yaptı. yarın birgün memur olursan daha iyi anlarsın ;)
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
bu nasıl bir grevdir ya..tamam devlet size grev hakkı tanımış neden devletin kurumlarını durduruyorsunuz..derdiniz ne birader ya. o şerefsizlerin yüzünden bir çok arkadaşım bayramını evinde geçircek..analarına babalarına saygıları yok sanırım.. onların yüzünden biletim yandı üstüne üstlük otostopla bilecikten adapazarına ordan otobüsle kendimi zar zor istanbula atttım ne yapmaya claısıyorlar ya halen tren garında bekleyen arkadaşlarım var üstüne üstlük sabah garı aradıgımızda arifiyede 4 tane trenin durduruldugunu ve dün gece 12 den beridir sadece 3 tane tren seferi yapıldıgını söylüyor nasıl bir hükümettir bu bas tekmeyi neden bekletiyorsun ya neyse fazla konuşmicam sizinde görüşlerinizi almak istedim grevle ilgili..
-----------------------------senin yorum daha baştan orsat yasin.
O GREV "MEMURLARA GREV VE TOPLU SÖZLEŞME HAKKI" VERİLMESİ İÇİN YAPILDI. haberleri bile tam okumamışsın belli :)
o grev yapanlar kendileri için değil senin benim için grev yaptı. yarın birgün memur olursan daha iyi anlarsın ;)
-----------------------------apo zaten haber izlemiyorum diğer yandan devletin bütcesi bellidir her yıl zaten zam yapıyr tamam haklarını savunnsunlar sorun yok sadece zamanına sinirlendim kendi hakları için halkı mağdur ettiler buna tepkim..
diğer yandna KaptanMagaraAdami
dediğinden bir halt anlamadım ama gereksiz yorum atma ben mağduriyetimi dile getirdim.. :) -
Karıncayı sevmenin de bir adabı vardır kardeş...
Ülkedeki gelir uçurumunun farkında değilsin, işsizliğin farkında değilsin...
İnsanlara ölmekle karın tokluğuna ( ki o bile zor ) yaşamak arasında bir dayatma var...
Tabi ki çalışmaktan başka yolu olmayan insanlar taleplerini dile getirecekler...
Kendini sözde "sermayedar, kapitalist ,iş adamı" sanan ahmaklar (özde uluslar arası sermayenin taşeronu zavallılar) ucuz emek cenneti
"cennet vatanımız" da iş yaptıklarını sanıyorlar... Tek varlık sebepleri ucuz iş gücü arzı...
Hep başkaları mücadele etsin, başkaları çalışsın yok...
Bıçak kemiğe çoktan dayanmıştır iliğe kadar ulaşmıştır...
İnsanların sıkıntılarına açlığına kulak tıkayıp küfür edeceğine bir iki saniye düşün...
biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar derler
