

Buda Benim Hobim Akvaryum
-
Fotoğrafların ve videonun kalitesi için kusuruma bakmayın arkadaşlar. Elimdeki en iyi kamera buydu. Yüksek çözünürlüklü bi kamera bulursam çekip eklerim
Mavi ışıkta hiç görünmediği için beyazı açtım sonradan.
http://www.youtube.com/watch?v=GXUA8dbvVsU&feature=youtu.be







-
Felçli japonum , lepistes yavruluğunda duruyor. Gözlerini ve kuyruklarını yediler. Kuyruğu tekrar çıktı gözler hala yok. Yaklaşık 8-9 aydır bu durumda yaşatıyorum beyefendiyi.

--------------------------------------
Yeni akvaryum görüntüleri
http://www.youtube.com/watch?v=zBqhRVyW8h0
Huerfanos tarafından 04/Ara/12 00:12 tarihinde düzenlenmiştir
-
hocam kaya baya büyük gibi akvaryuma birde doğada mavi ışık yoktur hayvanlar strese girmesin birde akvaryum boyutları nedir sadece iç filitremi kullanıyorsun kullandığın kum ne bitkiler canlı mı uzunca bir süredir akvaryum hobim vardı askerlik sebebi ile bırakıyorum
-
BeYaZZZ bunu yazdı
hocam kaya baya büyük gibi akvaryuma birde doğada mavi ışık yoktur hayvanlar strese girmesin birde akvaryum boyutları nedir sadece iç filitremi kullanıyorsun kullandığın kum ne bitkiler canlı mı uzunca bir süredir akvaryum hobim vardı askerlik sebebi ile bırakıyorum
Kaya sıkıntı yaratmadı hocam. Büyük gelmedi yani. Mavi ışığı arada fantezi olsun diye açıcam zaten. Beyaz var alternatif olarak. Sadece iç filtre. Kalın silis kum. Bitkiler canlı hocam.
-
o değilde yavruluğun içinde felçli bi japon balığı var :D onuda çekeydin keşke hayvan ne biçim sarıldı hayata be
-
Nibun bunu yazdı
o değilde yavruluğun içinde felçli bi japon balığı var :D onuda çekeydin keşke hayvan ne biçim sarıldı hayata be
Onu hiç sorma zaten :D yüzemiyo yan yatıyo ama yem yiyebiliyo. 8-9 aydır felçli , bitkisel hayata girdi hayvan :D
-
Muzik harika.
-
HoLyCat bunu yazdı
Muzik harika.
Müzik ekleme değil hocam. Tv nin azizliği.
-
varya ben de tam şimdi akvaryum alıyordum netten.
çok güzelmiş hocam.
bende de 4 adet kırmızı yanaklı su kaplumbağası var.
onlar için.
-
Buda benim akvaryum :)
İzmitte akvaryumu olan murid/muride varsa fikir malzeme balık alışverişi yaparız.

-
madrew bunu yazdı
Buda benim akvaryum :)
İzmitte akvaryumu olan murid/muride varsa fikir malzeme balık alışverişi yaparız.
ist-anadolu :D