Buda Benim Hobim Akvaryum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Fotoğrafların ve videonun kalitesi için kusuruma bakmayın arkadaşlar. Elimdeki en iyi kamera buydu. Yüksek çözünürlüklü bi kamera bulursam çekip eklerim

     Mavi ışıkta hiç görünmediği için beyazı açtım sonradan.

    http://www.youtube.com/watch?v=GXUA8dbvVsU&feature=youtu.be

     

     

     


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Felçli japonum , lepistes yavruluğunda duruyor. Gözlerini ve kuyruklarını yediler. Kuyruğu tekrar çıktı gözler hala yok. Yaklaşık 8-9 aydır bu durumda yaşatıyorum beyefendiyi. 

    --------------------------------------

    Yeni akvaryum görüntüleri

     

    http://www.youtube.com/watch?v=zBqhRVyW8h0

     

    Huerfanos tarafından 04/Ara/12 00:12 tarihinde düzenlenmiştir

    Anarsistherif...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    hocam kaya baya büyük gibi akvaryuma birde doğada mavi ışık yoktur hayvanlar strese girmesin birde akvaryum boyutları nedir sadece iç filitremi kullanıyorsun kullandığın kum ne bitkiler canlı mı uzunca bir süredir  akvaryum hobim vardı askerlik sebebi ile bırakıyorum


    THE BeYaZ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    BeYaZZZ bunu yazdı

    hocam kaya baya büyük gibi akvaryuma birde doğada mavi ışık yoktur hayvanlar strese girmesin birde akvaryum boyutları nedir sadece iç filitremi kullanıyorsun kullandığın kum ne bitkiler canlı mı uzunca bir süredir  akvaryum hobim vardı askerlik sebebi ile bırakıyorum

    Kaya sıkıntı yaratmadı hocam. Büyük gelmedi yani. Mavi ışığı arada fantezi olsun diye açıcam zaten. Beyaz var alternatif olarak. Sadece iç filtre. Kalın silis kum. Bitkiler canlı hocam.


    Anarsistherif...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nibun
    Nibun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2012
    Dişi

    o değilde yavruluğun içinde felçli bi japon balığı var :D onuda çekeydin keşke hayvan ne biçim sarıldı hayata be


    hadi sevişelim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    Nibun bunu yazdı

    o değilde yavruluğun içinde felçli bi japon balığı var :D onuda çekeydin keşke hayvan ne biçim sarıldı hayata be

    Onu hiç sorma zaten :D yüzemiyo yan yatıyo ama yem yiyebiliyo. 8-9 aydır felçli , bitkisel hayata girdi hayvan :D


    Anarsistherif...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Muzik harika.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Muzik harika.

    Müzik ekleme değil hocam. Tv nin azizliği.


    Anarsistherif...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    varya ben de tam şimdi akvaryum alıyordum netten.

    çok güzelmiş hocam.

    bende de 4 adet kırmızı yanaklı su kaplumbağası var.

    onlar için.


    Metalurjist.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    Buda benim akvaryum :)

    İzmitte akvaryumu olan murid/muride varsa fikir malzeme balık alışverişi yaparız.


    der die das
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    madrew bunu yazdı

    Buda benim akvaryum :)

    İzmitte akvaryumu olan murid/muride varsa fikir malzeme balık alışverişi yaparız.

     

    ist-anadolu :D


    Metalurjist.
Toplam Hit: 9449 Toplam Mesaj: 57