

Buda Benim Hobim Akvaryum
-
Bu karidesleri yiyebiliyor muyuz, daha detaylı öğrenebilirim yenilebiliyorlarsa =)
-
Poet bunu yazdı
hacı 7-8 litre hagen kum,1 pet barda jawa moss ve 10 adet kiraz karides :) Kum 15 t l falan tutar,karidesler 10 adet 10 tl,jawa moss 1 per 7-8 tl..O java mossları taşa yada mangrow köküne sarıp tam ortaya koyarsın..Sonra sal gitsin karidesler ürer :) Çok zevklidir,şöyle 2-3 ay sonra karidesler üredikten sonra 6 tane de rasbora koyarsın akvaryuma gör cümbüşü :D Kesinlikle öneririm
Arkadaş ufak hacimler için uygulanabilecek en güzel akvaryumu anlatmış :) Hiç bitki akvaryumu denemedim ama güzel duruyorlar :)
Yok hocam yenmiyor bu karidesler. Maksimum 2-3cm oluyor diye biliyorum.
-
Ahanda akvaryum budur.
Bu ay islerim biraz yogun ama gerekli malzemeleri bulabilirsem onumuzdeki ay yapacam.

-
sniperscope bunu yazdı
Ahanda akvaryum budur.
Bu ay islerim biraz yogun ama gerekli malzemeleri bulabilirsem onumuzdeki ay yapacam.
Yapmaya başlamadan önce filtrasyonu ve temizliğini nasıl yapacağınıda iyi düşün.
Bunlar genelde şov akvaryumu.
-
aynı balıklardan bendede var daha çok zebra sarı prenses ağırlıklı ama 2 tane dişi mavi prensesim var bir erkek bulamadım bulundugm yerde erkek mavi prenses yok aq
-
Hocam evde zaten akvaryum var. Onun filtre makinesini kullanacam.
Ayrica borular ortadan ayriliyor. Yani temizligi o kadar zor olmaz diye dusunuyorum.
-
Hocalar elimde bir tane akvaryum var bayağı büyük ıcınde 10 12 tane sanırım ciklet var kocaman bı su motoru vs ısıklandırma herbıseyı var satılıga cıkartmayı dusunuyrum buraya bır resım koyayım tam olculerını fılan ogreneyımde bır fıyat verın para lazım su sıralar
-
Poet bunu yazdırebellisch bunu yazdıPoet bunu yazdırebellisch bunu yazdıPoet bunu yazdırebellisch bunu yazdı
beyler bende 40 litrelik akvaryum var, içine 2 sp, 2 şekerpembe miydi öyle bişey, 2 iceman , 2 mücevher attım. hepsi öldü aralarında en küçük olanları 2 iceman kaldı. ya bu hayvanlar çok dayanıklı yada diğer balıklara baskı yapıyorlar, sorun nerde olabilir. akcvaryum küçük farkındayım ama o petshoplarda yüzlerce balık nasıl yaşıyor aynı yerde
Hacı sorunun farkındasın..akvaryum küçük ve birbiriyle pek uyumlu türler değil..o 40 litre akvaryum hala duruyor mu ?
evet hala duruyor içinde 2 tane iceman var
çıkartmayı düşünürsen sana güzel tavsiyelerde bulunabilirim özelden..Hem icemanları verirsin bi tanıdığına falan uygun bi tanka,rahat ederler..hemde önerim zevk verecektir..
nedir hocam önerin , kafama yatarsa icemanlar sorun değil postalarım :)
hacı 7-8 litre hagen kum,1 pet barda jawa moss ve 10 adet kiraz karides :) Kum 15 t l falan tutar,karidesler 10 adet 10 tl,jawa moss 1 per 7-8 tl..O java mossları taşa yada mangrow köküne sarıp tam ortaya koyarsın..Sonra sal gitsin karidesler ürer :) Çok zevklidir,şöyle 2-3 ay sonra karidesler üredikten sonra 6 tane de rasbora koyarsın akvaryuma gör cümbüşü :D Kesinlikle öneririm
kafama yattı, o karidesleri de balık tutarken kullanırım
-
rebellisch bunu yazdıPoet bunu yazdırebellisch bunu yazdıPoet bunu yazdırebellisch bunu yazdıPoet bunu yazdırebellisch bunu yazdı
beyler bende 40 litrelik akvaryum var, içine 2 sp, 2 şekerpembe miydi öyle bişey, 2 iceman , 2 mücevher attım. hepsi öldü aralarında en küçük olanları 2 iceman kaldı. ya bu hayvanlar çok dayanıklı yada diğer balıklara baskı yapıyorlar, sorun nerde olabilir. akcvaryum küçük farkındayım ama o petshoplarda yüzlerce balık nasıl yaşıyor aynı yerde
Hacı sorunun farkındasın..akvaryum küçük ve birbiriyle pek uyumlu türler değil..o 40 litre akvaryum hala duruyor mu ?
evet hala duruyor içinde 2 tane iceman var
çıkartmayı düşünürsen sana güzel tavsiyelerde bulunabilirim özelden..Hem icemanları verirsin bi tanıdığına falan uygun bi tanka,rahat ederler..hemde önerim zevk verecektir..
nedir hocam önerin , kafama yatarsa icemanlar sorun değil postalarım :)
hacı 7-8 litre hagen kum,1 pet barda jawa moss ve 10 adet kiraz karides :) Kum 15 t l falan tutar,karidesler 10 adet 10 tl,jawa moss 1 per 7-8 tl..O java mossları taşa yada mangrow köküne sarıp tam ortaya koyarsın..Sonra sal gitsin karidesler ürer :) Çok zevklidir,şöyle 2-3 ay sonra karidesler üredikten sonra 6 tane de rasbora koyarsın akvaryuma gör cümbüşü :D Kesinlikle öneririm
kafama yattı, o karidesleri de balık tutarken kullanırım
Hocam o karidesler kucuk oluyorlar,kancaya nasil gecirirsin bilmiyorum. :D
Arkadasin tarif ettigi gibi bir akvaryum gercekten cok guzel goruntu sunuyor, galaxy rasbora turune bir bak istersen, yalniz biraz pahalilar.
ilerde bende boyle bir sey yapmayi dusunuyorum.
-
Yenilebilir balık türleri beslemek istiyorum. Efendim çinakkopdur, lüferdir, uskumrudur filan. Yanına yeşil salata, bolca meze ve birde ufak rakı açıcaksın. Offf ağzım sulandı lan anlatırken. Akşama mangalı yakayım en iyisi...