Buda Benim Hobim Akvaryum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cupofcoffee
    Cupofcoffee's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    Bu karidesleri yiyebiliyor muyuz, daha detaylı  öğrenebilirim  yenilebiliyorlarsa =)


    Gerçek bir akıl, yalanlar ve yanılsamaların arasından kaybolmadan yolunu bulur. Gerçek bir kalp ise zehir dolu nefrete zarar görmeden dokunabilir. Bu zamanın içinde karanlık büyümeye devam etse de, her zaman aydınlığın etrafı arıtması için eğilmeyi de bilir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    Poet bunu yazdı
     

    hacı 7-8 litre hagen kum,1 pet barda jawa moss ve 10 adet kiraz karides :) Kum 15 t l falan tutar,karidesler 10 adet 10 tl,jawa moss 1 per 7-8 tl..O java mossları taşa yada mangrow köküne sarıp tam ortaya koyarsın..Sonra sal gitsin karidesler ürer :) Çok zevklidir,şöyle 2-3 ay sonra karidesler üredikten sonra 6 tane de rasbora koyarsın akvaryuma gör cümbüşü :D Kesinlikle öneririm

    Arkadaş ufak hacimler için uygulanabilecek en güzel akvaryumu anlatmış :) Hiç bitki akvaryumu denemedim ama güzel duruyorlar :)

     

    Yok hocam yenmiyor bu karidesler. Maksimum 2-3cm oluyor diye biliyorum.


    der die das
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Ahanda akvaryum budur.

    Bu ay islerim biraz yogun ama gerekli malzemeleri bulabilirsem onumuzdeki ay yapacam.

     


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    sniperscope bunu yazdı

    Ahanda akvaryum budur.

    Bu ay islerim biraz yogun ama gerekli malzemeleri bulabilirsem onumuzdeki ay yapacam.

     

     

     

    Yapmaya başlamadan önce filtrasyonu ve temizliğini nasıl yapacağınıda iyi düşün.

    Bunlar genelde şov akvaryumu.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    aynı balıklardan bendede var daha çok zebra sarı prenses ağırlıklı ama 2 tane dişi mavi prensesim var bir erkek bulamadım bulundugm yerde erkek mavi prenses yok aq

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Hocam evde zaten akvaryum var. Onun filtre makinesini kullanacam.

    Ayrica borular ortadan ayriliyor. Yani temizligi o kadar zor olmaz diye dusunuyorum.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Hocalar elimde bir tane akvaryum var bayağı büyük ıcınde 10 12 tane sanırım ciklet var kocaman bı su motoru vs ısıklandırma herbıseyı var satılıga cıkartmayı dusunuyrum buraya bır resım koyayım tam olculerını fılan ogreneyımde bır fıyat verın para lazım su sıralar


    www.kriptopedi.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Poet bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    Poet bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    Poet bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    beyler bende 40 litrelik akvaryum var, içine 2 sp, 2 şekerpembe miydi öyle bişey, 2 iceman , 2 mücevher attım. hepsi öldü aralarında en küçük olanları 2 iceman kaldı. ya bu hayvanlar çok dayanıklı yada diğer balıklara baskı yapıyorlar, sorun nerde olabilir. akcvaryum küçük farkındayım ama o petshoplarda yüzlerce balık nasıl yaşıyor aynı yerde

    Hacı sorunun farkındasın..akvaryum küçük ve birbiriyle pek uyumlu türler değil..o 40 litre akvaryum hala duruyor mu ?

    evet hala duruyor içinde 2 tane iceman var

    çıkartmayı düşünürsen sana güzel tavsiyelerde bulunabilirim özelden..Hem icemanları verirsin bi tanıdığına falan uygun bi tanka,rahat ederler..hemde önerim zevk verecektir..

    nedir hocam önerin , kafama yatarsa icemanlar sorun değil postalarım :)

    hacı 7-8 litre hagen kum,1 pet barda jawa moss ve 10 adet kiraz karides :) Kum 15 t l falan tutar,karidesler 10 adet 10 tl,jawa moss 1 per 7-8 tl..O java mossları taşa yada mangrow köküne sarıp tam ortaya koyarsın..Sonra sal gitsin karidesler ürer :) Çok zevklidir,şöyle 2-3 ay sonra karidesler üredikten sonra 6 tane de rasbora koyarsın akvaryuma gör cümbüşü :D Kesinlikle öneririm

    kafama yattı, o karidesleri de balık tutarken kullanırım


    memento mori.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek
    rebellisch bunu yazdı
    Poet bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    Poet bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı
    Poet bunu yazdı
    rebellisch bunu yazdı

    beyler bende 40 litrelik akvaryum var, içine 2 sp, 2 şekerpembe miydi öyle bişey, 2 iceman , 2 mücevher attım. hepsi öldü aralarında en küçük olanları 2 iceman kaldı. ya bu hayvanlar çok dayanıklı yada diğer balıklara baskı yapıyorlar, sorun nerde olabilir. akcvaryum küçük farkındayım ama o petshoplarda yüzlerce balık nasıl yaşıyor aynı yerde

    Hacı sorunun farkındasın..akvaryum küçük ve birbiriyle pek uyumlu türler değil..o 40 litre akvaryum hala duruyor mu ?

    evet hala duruyor içinde 2 tane iceman var

    çıkartmayı düşünürsen sana güzel tavsiyelerde bulunabilirim özelden..Hem icemanları verirsin bi tanıdığına falan uygun bi tanka,rahat ederler..hemde önerim zevk verecektir..

    nedir hocam önerin , kafama yatarsa icemanlar sorun değil postalarım :)

    hacı 7-8 litre hagen kum,1 pet barda jawa moss ve 10 adet kiraz karides :) Kum 15 t l falan tutar,karidesler 10 adet 10 tl,jawa moss 1 per 7-8 tl..O java mossları taşa yada mangrow köküne sarıp tam ortaya koyarsın..Sonra sal gitsin karidesler ürer :) Çok zevklidir,şöyle 2-3 ay sonra karidesler üredikten sonra 6 tane de rasbora koyarsın akvaryuma gör cümbüşü :D Kesinlikle öneririm

    kafama yattı, o karidesleri de balık tutarken kullanırım

    Hocam o karidesler kucuk oluyorlar,kancaya nasil gecirirsin bilmiyorum. :D

    Arkadasin tarif ettigi gibi bir akvaryum gercekten cok guzel goruntu sunuyor, galaxy rasbora turune bir bak istersen, yalniz biraz pahalilar.

    ilerde bende boyle bir sey yapmayi dusunuyorum.


    Bortubocek sever
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Yenilebilir balık türleri beslemek istiyorum. Efendim çinakkopdur, lüferdir, uskumrudur filan. Yanına yeşil salata, bolca meze ve birde ufak rakı açıcaksın. Offf ağzım sulandı lan anlatırken. Akşama mangalı yakayım en iyisi...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
Toplam Hit: 9450 Toplam Mesaj: 57