C# Öğrenmeye Karar Verdim Yardım
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------sandmanla falan konuştuk bir sürü kişiyle konuştum kaç senedir her boka daldım öğrendiğim iki şey var
1-Programlama için ingilizce öğren
2-Git gerçek bir kitap al :)
-----------------------------en kısa zamanda söylediklerini yapacağım ayrıda e-book veren arkadaşlara teşekkürü borç bilirim bi sorun olursa yazarım buraya
-
herkes bilmesin.
-
Sefer Algan C# kitabini al , bas ucu kitabin olsun ,bastan sona konsol uygulamalari,c# dilini gercekten ogretiyor kitap...onun disinda ogrenme surecinde takildigin noktalari sorarsan yardimci olabiliriz.
-
hocam c# ı seven dikenine katlanır :)
piyasada o kadar da fazla kaynak bulamazsın.
görsel birşeyler yapmak istiyorsan buradan başla:
http://www.tahribat.com/doc.asp?docid=200
-
Haci zaten C# ogrenmek zor degil , .NET Framework'u kesfetmek mesele :D
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Haci zaten C# ogrenmek zor degil , .NET Framework'u kesfetmek mesele :D
-----------------------------Oda zor degil mesela framework'ü baştan yazmak :P Şaka bir yana gercekten .net plartformunu etkin kullanan programcı bir çok konuda bilgi ve tecrübe sahibi oluyor iyi secim bence
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------sandmanla falan konuştuk bir sürü kişiyle konuştum kaç senedir her boka daldım öğrendiğim iki şey var
1-Programlama için ingilizce öğren
2-Git gerçek bir kitap al :)-----------------------------
gercek kitabın + sı nedir?
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
gercek kitabın + sı nedir?
-----------------------------her yerde okuya bilirsin. takıldığın yerde ilgili bölüme ulaşıp anında çözüm üretebilirsin. kitabın üzerinde notlar alabilirsin.gözlerini fazla yormazsın. öğrenim süresi kısalır.(en az 30 lira olunca ve bu parayı kitaba verince yaraması için daha fazla çalışırsın.)
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Haci zaten C# ogrenmek zor degil , .NET Framework'u kesfetmek mesele :D
-----------------------------
Not: Hidemyass ile girince br taglerının sonunda / kapatma işareti var. Komik...
Bırak ya. Dünyanın en kolay işi.
Tek ve en zor şey mantık. -
ya birak musekt amk sanada hersey kolay kolay koskoca .net framework hoca bunun mantigi yokki , ogreneceksin oturup :|
