folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Öğrenmeye Karar Verdim Yardım



C# Öğrenmeye Karar Verdim Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    emre senin C# kitap procen ne oldu haci :|

    musket birak bu isleri , cicek ureticiligine giris sen... :D


    -----------------------------


    Ben havuz seracılığına gircem.
    1 Milyon $ sermaye eksik : P
    Tahribat bütçesinden ayarlasak bir kredi : |
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    emre senin C# kitap procen ne oldu haci :|

    musket birak bu isleri , cicek ureticiligine giris sen... :D


    -----------------------------

     

    Abi deli gibi LinQ ve multi-threat kasınca şu anki yeni projem çok daha iyi ve hızlı oluyor.Yakında çıkar kokusu ;)

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    LinQ ya bende el atacamda , 3-5 gundur bi cozemedigim problem var onunla cebellesiyorm,1-2 saat sonra dus-yemek sonrasi yakalarsam seni sorarim :| hesaba yazan :D

     

    musket hesabini an itibarlye kontrol et haci 23milyon $ yatmis olmasi gerekir...;)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sisarp bunu yazdı:
    -----------------------------
    biri beni mi çağırdı =)
    -----------------------------

    lan sende 2 gün bişiler yazdın 3. gün bıraktın, ne biçim iş bu? devamını bekliyoruz....


    -----------------------------

    ya dökümanları tek konuda toplama kararı aldık

    o yüzden yazmıorum

    5-6 tane döküman oldu 10 tane olsun hepsini tek başlıkta koyacağım :)


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    mesaj yazayımki konuyu sonra direk bulayım :) dimi

     

    eywallah güzel ekitaplar var


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek
    ya ben işe başladığımdan  fazla bakamıyorum c# ama akşamları yorgunluğun üzerine iyi gidiyor bişeyle uğraşmak.Bu arada herkese teşekkür ederim baya paylaşım olmuş.konuyu boş bırakmaya gelmiyor. :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    sandman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Memik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçenlerde dünyaca ünlü bir yayın evinden çıkan bir kıtabı biraz inceledim. Kitabın yazarı Express editon'ın ne olduğunu veya ne olmadığını bilmeden yazmış. Hayır hayır çeviri hatası vs değil yapılan bu yanlışlık. Bu nedenle C# veya VB.NET öğrenmeye başlamak isteyenlerin kişisel sitemdeki programcılık derslerini mutlaka okumalarını önermekteyim.  

    http://www.memikyanik.com/dersler/dersler.htm


    -----------------------------

     

    Peki bu hatalı kitabı söylermisiniz gerektigi şekilde yayın evini uyaralarım.Çok merak ediyorumda kim yapmış böyle bir hatayı?

    -----------------------------

    şimdi konuyu hortlakmak gibi olmasın ama(malum baya bi ay geçmiş konunun üzerinden) yeni konu açmaya gerek olmadığını düşündüm. bugün elime bi' kitap geçti biraz inceledim. ve yapılan bu hatanın memik hocanın bahsettiği hata olduğunu düşündüm.

    kitap şu: http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=117688&sa=39688802

    yazar resmen dilin adının Visual C# 2005 olduğunu yazmış kitapta. kitabın adından kitabın, microsoft visual c# 2005 express edition ile c#'ı anlattığını anlamak için zorlamaya gerek yok ama kitabın içinde birçok yerde visual c# 2005 dili diye bahsedilmiş.(aslında ordaki 2005 express edition'ın sürümü olmasına rağmen) sanırım memik hoca bu yanlışlıktan bahsetmiş.

    bi de benim size bi sorum var. memik yanık'ın kitaplarını neden tavsiye etmiyosunuz. mesela  Visual Studio 2008 ile Microsoft Visual C# 3.0 & For .NET Framework 3.5 kitabı bariz bi' şekilde türkiye'nin en fazla satan visual c# kitabı. bazı arkadaşlar TypeCasting'den haberi yok, char olarak sayı tutuyo falan demişlerde bu kadar büyük bi yazarı - en azından kitapları bu kadar çok satan  bi yazarı- bu kadar basit bi şekilde karalamak doğru mu?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Haci bahsettiginiz kitaptaki hata ,ceviri hatasi olsa gerek.Orjinal yayinana bakmadan neden karaliyorsunuz ki.

    Memik Yanik'in kitaplarina gelince begenen var begenmeyen var.Herkes istedigi kitabi almakta ozgurdur. 


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Haci bahsettiginiz kitaptaki hata ,ceviri hatasi olsa gerek.Orjinal yayinana bakmadan neden karaliyorsunuz ki.

    Memik Yanik'in kitaplarina gelince begenen var begenmeyen var.Herkes istedigi kitabi almakta ozgurdur. 


    -----------------------------

    hocam ben bişey demedim zaten orjinaline bakmadım da. memik hoca orjinaline baktım çeviri hatası değil demiş. benim sorunum o değil. 

    herkes istediği kitabı almakta tabi ki özgürdür. ama ben sizin görüşlerinize önem verdiğim için sordum neden memik yanık'ı tavsiye etmiyorsunuz diye.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Memik hocayi tavsiye etmeyen yok.Ben sahsen kitaplarini satin almadim ama universite kutuphanesinde ve kitapcilarda inceleme sansim oldu.Bana gore yeni baslayanlar icin ideal ancak nasil yeni baslayanlar.Eger programcilik mantigini ve algoritma olusturmayi bilmiyorsaniz hemen hemen piyasadaki hicbir programlama kitabi isinize yaramaz.Cunku mantik ve algoritma kismini bilmiyorsaniz ilerleyemezsiniz daha dogrusu baslayamazsiniz.Gelelim algoritma kismini gectik bu noktada kullanacaginiz programlama dilinin IDEsini ogrenmek icin memik yanik kitaplari idealdir.Cunku simulasyon tarzi anlatim vardir.File menusune tikliyoruz(file menusunun tiklanmis ekran goruntusu tam sayfa) ...vs gibi simulasyon seklinde anlatilmis.Boylelikle yeni baslayanlar icin ne nerede gibi arama sikintisi olmaz.Bazi degindigi noktalar ileri seviye konu basliklari olabiliyor ama bir butunluk icinde degil kitaplar.Ancak Memik hocanin belirttigi bir noktada var zaten,kitabindan kimler yararlanabilir , nasil bir kitaptir gibi o noktada vaadettigini veriyor.Bir ara vaktim olursa VS 2008 C# .NET 3.5 kitabina goz atmayi planliyorum.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 14824 Toplam Mesaj: 42