C# Öğrenmeye Karar Verdim Yardım
-
Geçenlerde dünyaca ünlü bir yayın evinden çıkan bir kıtabı biraz inceledim. Kitabın yazarı Express editon'ın ne olduğunu veya ne olmadığını bilmeden yazmış. Hayır hayır çeviri hatası vs değil yapılan bu yanlışlık. Bu nedenle C# veya VB.NET öğrenmeye başlamak isteyenlerin kişisel sitemdeki programcılık derslerini mutlaka okumalarını önermekteyim.
-
Memik_ bunu yazdı:
-----------------------------Geçenlerde dünyaca ünlü bir yayın evinden çıkan bir kıtabı biraz inceledim. Kitabın yazarı Express editon'ın ne olduğunu veya ne olmadığını bilmeden yazmış. Hayır hayır çeviri hatası vs değil yapılan bu yanlışlık. Bu nedenle C# veya VB.NET öğrenmeye başlamak isteyenlerin kişisel sitemdeki programcılık derslerini mutlaka okumalarını önermekteyim.
http://www.memikyanik.com/dersler/dersler.htm
-----------------------------derslerin devamı gelicek mi?
-
Sehabe bunu yazdı:
-----------------------------derslerin devamı gelicek mi?
-----------------------------
Sehabe merhaba. aslında bu dersleri yaklaşık 8-9 ay önce Shiftdelete.net açin hazırlamıştım. Sonra benim şu değişken adı benzerliği davasından dolayı canım sıkılınca gerisini getiremedim. Gerisi derken C# ve VB bir veya en fazla 2 ders daha olacaktı. Sanırm bir süre sonra bu dersleri tekrar düzenleyip ekleme yapacağım. -
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
ya birak musekt amk sanada hersey kolay kolay koskoca .net framework hoca bunun mantigi yokki , ogreneceksin oturup :|
-----------------------------
Not: Elimle br yazıyorum yafs :| Firewall ları sevmiyoruz...
Mouse u ustune tutuyorsun kullanım koşulları ve ne iş yaptığını yazıyor,
Hatalar çok açıklayıcı, fonksıyon isimleri de ingilizce.
Yani kolay derken, şu noktayı da katmak lazım ki,
İngilizce şart... -
Hocam programlamadan önce bence ingilzceni geliştir...herşeyi çok daha kolaylaştırırsın
-
biri beni mi çağırdı =)
-
Memik_ bunu yazdı:
-----------------------------Geçenlerde dünyaca ünlü bir yayın evinden çıkan bir kıtabı biraz inceledim. Kitabın yazarı Express editon'ın ne olduğunu veya ne olmadığını bilmeden yazmış. Hayır hayır çeviri hatası vs değil yapılan bu yanlışlık. Bu nedenle C# veya VB.NET öğrenmeye başlamak isteyenlerin kişisel sitemdeki programcılık derslerini mutlaka okumalarını önermekteyim.
http://www.memikyanik.com/dersler/dersler.htm
-----------------------------
Peki bu hatalı kitabı söylermisiniz gerektigi şekilde yayın evini uyaralarım.Çok merak ediyorumda kim yapmış böyle bir hatayı? -
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------sandmanla falan konuştuk bir sürü kişiyle konuştum kaç senedir her boka daldım öğrendiğim iki şey var
1-Programlama için ingilizce öğren
2-Git gerçek bir kitap al :)-----------------------------
gercek kitabın + sı nedir?
-----------------------------hocam +sını bilmiyorum fakat beni motive ediyor.Piknikte çayırda çimende seyyahatte okuyorum kafamdan kod yazıyorum kafamdan sayfa üretiyorum vs.. vs..
Bİlmiyorum fakat motive ediyor beni
üstelik korsanlıkta yapmıyorsun
-
Sisarp bunu yazdı:
-----------------------------
biri beni mi çağırdı =)
-----------------------------lan sende 2 gün bişiler yazdın 3. gün bıraktın, ne biçim iş bu? devamını bekliyoruz....
-
emre senin C# kitap procen ne oldu haci :|
musket birak bu isleri , cicek ureticiligine giris sen... :D
