folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# Öğrenmeye Karar Verdim Yardım



C# Öğrenmeye Karar Verdim Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memik_
    Memik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    Geçenlerde dünyaca ünlü bir yayın evinden çıkan bir kıtabı biraz inceledim. Kitabın yazarı Express editon'ın ne olduğunu veya ne olmadığını bilmeden yazmış. Hayır hayır çeviri hatası vs değil yapılan bu yanlışlık. Bu nedenle C# veya VB.NET öğrenmeye başlamak isteyenlerin kişisel sitemdeki programcılık derslerini mutlaka okumalarını önermekteyim.  

    http://www.memikyanik.com/dersler/dersler.htm


    Memik YANIK - www.memikyanik.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    Memik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçenlerde dünyaca ünlü bir yayın evinden çıkan bir kıtabı biraz inceledim. Kitabın yazarı Express editon'ın ne olduğunu veya ne olmadığını bilmeden yazmış. Hayır hayır çeviri hatası vs değil yapılan bu yanlışlık. Bu nedenle C# veya VB.NET öğrenmeye başlamak isteyenlerin kişisel sitemdeki programcılık derslerini mutlaka okumalarını önermekteyim.  

    http://www.memikyanik.com/dersler/dersler.htm


    -----------------------------

     

    derslerin devamı gelicek mi?


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Memik_
    Memik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    Sehabe bunu yazdı:
    -----------------------------

    derslerin devamı gelicek mi?

    -----------------------------
    Sehabe merhaba. aslında bu dersleri yaklaşık 8-9 ay önce Shiftdelete.net açin hazırlamıştım. Sonra benim şu değişken adı benzerliği davasından dolayı canım sıkılınca gerisini getiremedim. Gerisi derken C# ve VB bir veya en fazla 2 ders daha olacaktı. Sanırm bir süre sonra bu dersleri tekrar düzenleyip ekleme yapacağım.

     


    Memik YANIK - www.memikyanik.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya birak musekt amk sanada hersey kolay kolay koskoca .net framework hoca bunun mantigi yokki , ogreneceksin oturup :|
    -----------------------------

    Not: Elimle br yazıyorum yafs :| Firewall ları sevmiyoruz...


    Mouse u ustune tutuyorsun kullanım koşulları ve ne iş yaptığını yazıyor,
    Hatalar çok açıklayıcı, fonksıyon isimleri de ingilizce.
    Yani kolay derken, şu noktayı da katmak lazım ki,
    İngilizce şart...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam programlamadan önce bence ingilzceni geliştir...herşeyi çok daha kolaylaştırırsın


    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    biri beni mi çağırdı =)

    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Memik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçenlerde dünyaca ünlü bir yayın evinden çıkan bir kıtabı biraz inceledim. Kitabın yazarı Express editon'ın ne olduğunu veya ne olmadığını bilmeden yazmış. Hayır hayır çeviri hatası vs değil yapılan bu yanlışlık. Bu nedenle C# veya VB.NET öğrenmeye başlamak isteyenlerin kişisel sitemdeki programcılık derslerini mutlaka okumalarını önermekteyim.  

    http://www.memikyanik.com/dersler/dersler.htm


    -----------------------------

     

    Peki bu hatalı kitabı söylermisiniz gerektigi şekilde yayın evini uyaralarım.Çok merak ediyorumda kim yapmış böyle bir hatayı?

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sandmanla falan konuştuk bir sürü kişiyle konuştum kaç senedir her boka daldım öğrendiğim iki şey var

    1-Programlama için ingilizce öğren
    2-Git gerçek bir kitap al :)

     

    -----------------------------

    gercek kitabın + sı nedir? 


    -----------------------------

    hocam +sını bilmiyorum fakat beni motive ediyor.Piknikte çayırda çimende seyyahatte okuyorum kafamdan kod yazıyorum kafamdan sayfa üretiyorum vs.. vs..

    Bİlmiyorum fakat motive ediyor beni

    üstelik korsanlıkta yapmıyorsun

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Sisarp bunu yazdı:
    -----------------------------
    biri beni mi çağırdı =)
    -----------------------------

    lan sende 2 gün bişiler yazdın 3. gün bıraktın, ne biçim iş bu? devamını bekliyoruz....

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    emre senin C# kitap procen ne oldu haci :|

    musket birak bu isleri , cicek ureticiligine giris sen... :D


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 14825 Toplam Mesaj: 42