Çalışma Koltuğunuz Nedir ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C10H15N
    C10H15N's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Homo
    yolbulucu bunu yazdı
    C10H15N bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    C10H15N bunu yazdı

     

     

    Hani sen fakirdin amk

    Fakiriz diye çalışma masamızda mı olmayacak 

    zengin evi olm burası , bak benim eve

    çok fakir yaşantım oldu ama bu fakirlik değil hocam hizbullah hücre evi olmasın?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Teşekkürler mürit ve mürideler. Araştırmalarım sonucunda sandalye olarak bir sonuca varamadım. Masayı özel yaptırıyorum yüksekliği 80 cm olmasını istiyorum en az çünkü. Aşağıya bakmak istemiyorum :D


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    10 yıldan beri dükkan işletiyorum.O zamanın parasıyla 150-200 TL'lik koltuklar aldım hep birkaç seneye çöp oldu. En son 500 TL verip İkea Markus aldım. Neredeyse çizik dahi yok. 4-5 senedir kullanıyorum. 10 yıl garantili. Oturması çok rahat. 2-3 koltuk parasını peşin vermiş oldum ama hem rahat oturuyorum hem de çirkin görünmüyor. Dükkanda 2 kedi var arada üstüne çıkıyorlar onlar bile yırtamadı.

    https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/calisma-alanlari/sandalyeler/70261150/markus-calisma-sandalyesi.aspx

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Teşekkürler mürit ve mürideler. Araştırmalarım sonucunda sandalye olarak bir sonuca varamadım. Masayı özel yaptırıyorum yüksekliği 80 cm olmasını istiyorum en az çünkü. Aşağıya bakmak istemiyorum :D

    monitör kullan onun yerine. ellerini de yukarı koycan bu senaryoda.


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    IKEA Markus kullanıyorum, gayet memnunum. Bugün yeniden koltuk almam gerekse yine Markus alırım.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    JPriest bunu yazdı

    IKEA Markus kullanıyorum, gayet memnunum. Bugün yeniden koltuk almam gerekse yine Markus alırım.

    simdi baktim, cok güzel koltukmuş. Ben evde ikea dan alinma Langfjall kullanıyorum : https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/calisma-alanlari/sandalyeler/49252765/langfjall-calisma-sandalyesi.aspx suan ki fiyatın görünce dibim düştü, 175 tl ye almiştim. küçük, evde az yer tutsun pek kullanmam diye bunu almiştim. Fakat pandemi ile beraber evde sandalyeden kalkmak nasip olmamaya başladı.

    edit : imla.

    undefined-01 tarafından 01/Şub/21 11:30 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Legion_
    Legion_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2012
    Erkek


    Eski kafalı bir adamım... En büyük isteğim midesi birayla dolmuş bir halde evinin kapısının önünde oturup bir gölü ya da başka bir şeyi öylece seyreden yaşlı bir adam olmak..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Legion_
    Legion_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2012
    Erkek


    Eski kafalı bir adamım... En büyük isteğim midesi birayla dolmuş bir halde evinin kapısının önünde oturup bir gölü ya da başka bir şeyi öylece seyreden yaşlı bir adam olmak..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Legion_
    Legion_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2012
    Erkek
    Legion_ bunu yazdı

    ev taşıdıpğım için dağınık ortalık biraz.. İki masanın birleştiği yere de bir parça kestirdim daha geniş alan olsun diye ama o kısım duvardan dolayı su an için koyamadım..


    Eski kafalı bir adamım... En büyük isteğim midesi birayla dolmuş bir halde evinin kapısının önünde oturup bir gölü ya da başka bir şeyi öylece seyreden yaşlı bir adam olmak..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı

    L masada tam birleştikleri yere yakın oturmayı seviyorsan iki masayı birleştirmek sinri bozucu olabilir, benim eskiden öyleydi kırasım geliyordu tam köşedeki ayakları.

    6 sene önce felan "Adore Newyok L Ofis Masası" aldım, hala var Adore'nin sitesinde ama benimkio değil. Aynı tasarımın boyutlarını ufalttılar öyle satıyorlar birkaç senedir. Onu da bir arkadaşa ve babama aldık memnunlar ikisi de ama bulabilirsen fabrikada vs bendeki eski versiyonunu al kesinlikle. Direk 2x1 metre masa, l kısmı için biraz içeri tarafta tek bir ayak var, çok rahatsız etmiyor en dışta olmadığı için. 
    Tıkış pıkış masada durmıyorum, darlanıyorum. Böyle hem geniş oluyor hem de dağınıklık çok belli olmuyor hemen :) Dah amonitörün arkasında da 30-40cm alan var.

    edüt : yüksekliği 74cm, 2.5 da üst kalınlığı var 76.5ta duruyor klavye vs.

     

    senin masada nurulmac11'in masada güzelmiş ya gözüm kaldı bakınayım bi ben. 2000'lerden kalma çalışma masasıyla devam ediyorum artık bıktım ^^


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 6285 Toplam Mesaj: 51
çalışma koltuğu