folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çanak Yönü Ayarlama



Çanak Yönü Ayarlama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mert045
    Mert045's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    Ben diğer çanaklara bakarak yapıyorum :D


    Ördek çükü gibi birşey bu hayat, Tuhaflığı ölümden geliyor, Daha doğrusu doğmaktan.(CY)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    yer uygunsa tv yi + uydu alıcıyı çatıya çıkar ufak ufak sinyal gücüne bakarak ayar çek 

    ben cepten tel açıom eve oldumu oldumu :D die die tuturana kadar ayar çekiyorum .50tl istiyo aç köpekler

    Hocam bizde bu isi yapıyoruz aç köpek filan ayıp olmuyor mu ? adam bu parayı istiyor ister verirsin ister vermezsin mesleğe saygı lütfen bizim abimizde babamızda bu isi yapıyor.


    Hocam senin konuya gelince , turksat kıble yörüngesindedir kıbleden başka tarafa çevirme anteni , evede telefon aç kurulum -- uydu -- bölümünden kalite sana yükseldikçe haber versinler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    kabadayi09 bunu yazdı

     

     

    hacım böyle bi satfinder olmadan çok zor ben kendim bu işi yaptığım halde cihazsız tv karşısında 1 saatte zor ayarladığımı biliyorum 

     

    bi arkadaş demiş ya 1 cm kaysa olmaz diye hakkı var Bu arada çanağı %90-92 sinyalle ayarlamaya başlarken daha arka monttaki 13 somunları sıkarken bile sinyal 85-86 ya kadar düşme oluyor sonra civataları sıka sıka yine tekrar sinyali buluyorsun ince ayarla elle amatör biri için çok ama çok zor cihazsız...

    Bu cihazin tam olarak islevi ney hocam ? Ne amac icin kullanilabilir baska ?

    Hocam uydu ayarlama cihazıdır satfinder bu konuda kaliteli mallar üretir benimde satfinder 4 var , zamanında 550 liraya aldım tv 'cilerin vazgeçilmez silahıdır antenin yanına çıkarız , bunun ile ara kabloyu bağlar , ayarlanacak uyduyu listeden çeker , kabloyu antenin ucundaki lnb ye bağlar sinyalı ayarlar vidaları sıkar  , tv ye görüntüyü verir gideriz , bunun dısında baska islerde kullanılmaz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    http://www.sahibinden.com/arama?query_text=satfinder&language=tr&sorting=price_asc

     

     

    kazasker1 tarafından 11/May/14 23:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
Toplam Hit: 4893 Toplam Mesaj: 35