Cep Telefonu Öneriniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ameros
    ameros's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek

    3-4 aydır iphone kullanıyorum.süper bir telefon.tavsiyemdir.ikinci el temiz bulursan al.telefondan ötesini istiyorsan


    Hepimiz Onaylanma Bağımlısı Keşleriz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HugeBroly
    HugeBroly's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2010
    Erkek

    Galaxy Mini Kesinlikle Tavsiye ederim


    hoş bedenlerin içine kafanızda hayal ettiginiz ruhları koyup adına aşk diyorsunuz.
Toplam Hit: 3163 Toplam Mesaj: 23