folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder CERN Bir Haberleşme Cihazımıdır ?



CERN Bir Haberleşme Cihazımıdır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    terra nova adli 1 sezonluk dizide, parçacık hızlandırıcı, paralel evrenler arası bir yırtıktan bahsediliyor, işte dünya 2150 yılında çok kirleniyor falan insanlar 85milyon önceye gidiyor ama paralel evrene gittiklerinden inşa ettikleri koydukları radyoferler 2150ye ulaşmıyor güzel dizi ama proje iptal edilmiş sanırım

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Geleceğe gitmek mümkündür ve daha önce gidilmiştir, ancak geçmişe gitmenin ya da mesaj yollamanın bilimsel bir açıklaması yok. Işık hızını geçildiğinde denklemde zaman tersine akıyor ancak zaten olay ışık hızını geçememekte.


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    AMpul bunu yazdı

    Geleceğe gitmek mümkündür ve daha önce gidilmiştir

    kaynak yollar mısın hocam merak ettim.

    veya bu konuyla ilgili bildigin bir belgesel vs.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    AMpul bunu yazdı

    Geleceğe gitmek mümkündür ve daha önce gidilmiştir, ancak geçmişe gitmenin ya da mesaj yollamanın bilimsel bir açıklaması yok. Işık hızını geçildiğinde denklemde zaman tersine akıyor ancak zaten olay ışık hızını geçememekte.

    Geleceğe ne zaman ve nerde gidilmiş, bu tür bir konuda böylesine kesin konuşabiliyorsan buraya bilimsel verileri koyman gerekir diye düşünüyorum.

    Edit: Sakın yok galaktik federasyon yok annuakiler sümerler, illuminati falan diye mesaj yazma, çok pis dalga geçerim.

    torpedo_XL tarafından 31/Ağu/12 23:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bu hipnelerin dünyada geçmişte neler yaşanmış olayını bulmak için bu deneyleri yapmaları hikaye bana göre

    o back to the future olayıda anca filmlerde olur...

    bu dürzüler büyük ihtimalle istedikleri ülkelerde deprem fln meydana getirmek için böyle bir sistem kurmuş olabilirler kim bilir...

    belkide bir yeraltı boru hattı a.k ülkelerin yer altı kaynaklarını çalacaklar...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı
    AMpul bunu yazdı

    Geleceğe gitmek mümkündür ve daha önce gidilmiştir, ancak geçmişe gitmenin ya da mesaj yollamanın bilimsel bir açıklaması yok. Işık hızını geçildiğinde denklemde zaman tersine akıyor ancak zaten olay ışık hızını geçememekte.

    Geleceğe ne zaman ve nerde gidilmiş, bu tür bir konuda böylesine kesin konuşabiliyorsan buraya bilimsel verileri koyman gerekir diye düşünüyorum.

    Edit: Sakın yok galaktik federasyon yok annuakiler sümerler, illuminati falan diye mesaj yazma, çok pis dalga geçerim.

    harbiden lan :D

    Bu arada şu bilim kurgu yazarları aralarında yarışma yapıyorlar esprisine de bittim ha :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    afedersin de göte daha çok benziyor. şimdi göt deliği resmi koymayım dedim.

    Kırılıdım babaaa :)


    instagram.com/macrlz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Açıklayım, geleceğe aslında sürekli gidiyoruz, her madde uzaydaki hareketinin yanında zamanda da hareket ediyor ancak farklı hızlarla. Biz insanların dünyadaki hızı birbirine çok yakın olduğu için zamanda da neredeyse aynı hızda hareket ediyoruz, ancak daha önce birkaç kez ispatlanmış olan özel görelilik teoreminin zamanın göreceli olması ve ışık hızına yaklaşan cisimler için zamanın yavaşladığı gerçeğine göre görece hızlı olan cisimler için zaman yavaşlar.

    Yani diyelim ki bir roket ile ışık hızına çok yakın bir hızla 1 saat yolculuk yaptınız. Dünyaya geldiğinizde dünyada mesela 1 hafta geçtiğini görüyorsunuz. (bkz ikiz kardeşler paradoksu).

    Şimdi değerleri biraz daha değiştirelim. Işık hızına çok çok yakın hızda hareket edebilen bir makina yaptınız. Atladınız makinaya 10 sn yolculuk yaptınız, durduğunuzda, dünyada 10 yıl geçmiş olduğunu kabul edelim, bir makinaya bindiniz, 10 sn sonra indiniz ve 10 yıl sonrasındasınız.

    Daha önce yapıldı dememin sebebi, bunun bilinçli olarak test edildiği bildiğim ilk deney olan Hafele–Keating experiment dir. (http://en.wikipedia.org/wiki/Hafele%E2%80%93Keating_experiment)

    Bu deneyde atomik saatler kurulmuş jetler dünya çevresinde 2 tur atmışlardır ve dünyaya indiğinde, atomik saatlerin geri kaldığı gözlemlenmiştir, değerler de özel görelilik kuramına uymaktadır.

    Yine değerlerle biraz oynayalım. Atomik saatlerle ölçülebilecek bir süre değil de 10 dk geri kaldığını düşünelim saatin. Bir makinaya atlıyorsunuz, 2 sn sonra iniyorsunuz, dünyada 10 dk geçmiş , yani sizin saatiniz 10 dk geri kalmış, bu durum o pilotları ilk zaman yolcusu yapmaya yeter kanımca. 

    Antitezleri bekliyorum :)


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    AMpul bunu yazdı

    Açıklayım, geleceğe aslında sürekli gidiyoruz, her madde uzaydaki hareketinin yanında zamanda da hareket ediyor ancak farklı hızlarla. Biz insanların dünyadaki hızı birbirine çok yakın olduğu için zamanda da neredeyse aynı hızda hareket ediyoruz, ancak daha önce birkaç kez ispatlanmış olan özel görelilik teoreminin zamanın göreceli olması ve ışık hızına yaklaşan cisimler için zamanın yavaşladığı gerçeğine göre görece hızlı olan cisimler için zaman yavaşlar.

    Yani diyelim ki bir roket ile ışık hızına çok yakın bir hızla 1 saat yolculuk yaptınız. Dünyaya geldiğinizde dünyada mesela 1 hafta geçtiğini görüyorsunuz. (bkz ikiz kardeşler paradoksu).

    Şimdi değerleri biraz daha değiştirelim. Işık hızına çok çok yakın hızda hareket edebilen bir makina yaptınız. Atladınız makinaya 10 sn yolculuk yaptınız, durduğunuzda, dünyada 10 yıl geçmiş olduğunu kabul edelim, bir makinaya bindiniz, 10 sn sonra indiniz ve 10 yıl sonrasındasınız.

    Daha önce yapıldı dememin sebebi, bunun bilinçli olarak test edildiği bildiğim ilk deney olan Hafele–Keating experiment dir. (http://en.wikipedia.org/wiki/Hafele%E2%80%93Keating_experiment)

    Bu deneyde atomik saatler kurulmuş jetler dünya çevresinde 2 tur atmışlardır ve dünyaya indiğinde, atomik saatlerin geri kaldığı gözlemlenmiştir, değerler de özel görelilik kuramına uymaktadır.

    Yine değerlerle biraz oynayalım. Atomik saatlerle ölçülebilecek bir süre değil de 10 dk geri kaldığını düşünelim saatin. Bir makinaya atlıyorsunuz, 2 sn sonra iniyorsunuz, dünyada 10 dk geçmiş , yani sizin saatiniz 10 dk geri kalmış, bu durum o pilotları ilk zaman yolcusu yapmaya yeter kanımca. 

    Antitezleri bekliyorum :)

    Hocam bundan bahsediyorsan daha geleceğe gidildi demek için çok erken deneyler bunlar.Aynı zamanda fiber optik kablolar aracılığıyla ışık hızında veri iletimi yaparken çok hassas dedektörlerle ölçümler yapıldı, bu ölçümlerde veri tam olarak 2. noktaya ulaşmadan mikrosaniyeler öncesinden dedektörler veriyi saptadı yani mikrosaniye mertebesinde geleceğe mesaj gönderildi ama bu deneylere geleceğe yolculuk demek çok iddialı olur.

    Yinede şaçmalamayıp bilimsel verileri koyduğun için çok sevindim :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    AMpul bunu yazdı

    Açıklayım, geleceğe aslında sürekli gidiyoruz, her madde uzaydaki hareketinin yanında zamanda da hareket ediyor ancak farklı hızlarla. Biz insanların dünyadaki hızı birbirine çok yakın olduğu için zamanda da neredeyse aynı hızda hareket ediyoruz, ancak daha önce birkaç kez ispatlanmış olan özel görelilik teoreminin zamanın göreceli olması ve ışık hızına yaklaşan cisimler için zamanın yavaşladığı gerçeğine göre görece hızlı olan cisimler için zaman yavaşlar.

    Yani diyelim ki bir roket ile ışık hızına çok yakın bir hızla 1 saat yolculuk yaptınız. Dünyaya geldiğinizde dünyada mesela 1 hafta geçtiğini görüyorsunuz. (bkz ikiz kardeşler paradoksu).

    Şimdi değerleri biraz daha değiştirelim. Işık hızına çok çok yakın hızda hareket edebilen bir makina yaptınız. Atladınız makinaya 10 sn yolculuk yaptınız, durduğunuzda, dünyada 10 yıl geçmiş olduğunu kabul edelim, bir makinaya bindiniz, 10 sn sonra indiniz ve 10 yıl sonrasındasınız.

    Daha önce yapıldı dememin sebebi, bunun bilinçli olarak test edildiği bildiğim ilk deney olan Hafele–Keating experiment dir. (http://en.wikipedia.org/wiki/Hafele%E2%80%93Keating_experiment)

    Bu deneyde atomik saatler kurulmuş jetler dünya çevresinde 2 tur atmışlardır ve dünyaya indiğinde, atomik saatlerin geri kaldığı gözlemlenmiştir, değerler de özel görelilik kuramına uymaktadır.

    Yine değerlerle biraz oynayalım. Atomik saatlerle ölçülebilecek bir süre değil de 10 dk geri kaldığını düşünelim saatin. Bir makinaya atlıyorsunuz, 2 sn sonra iniyorsunuz, dünyada 10 dk geçmiş , yani sizin saatiniz 10 dk geri kalmış, bu durum o pilotları ilk zaman yolcusu yapmaya yeter kanımca. 

    Antitezleri bekliyorum :)

    bu hesaba girersen 

    benim kadıköyden iett otobüsü ile taksime gitmemde zamanda yolculuk olur :|

    görelilikte denklemde koy v yi yerine al sana zamanda yolculuk :|


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 6431 Toplam Mesaj: 47