folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çevre Nasıl Edinilir ?



Çevre Nasıl Edinilir ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    yazipcikacak bunu yazdı
    SinusX bunu yazdı
    Nomm bunu yazdı
    FahrenHeiT bunu yazdı

    okul ve askerlik bitti çevremde arkadaşım kalmadı.

    iyi bir iş bulabilmek için referans ve tanıdık gerekiyor.

    siyaseti grupları ve cemaatleri sevmiyorum bunların haricince çevre edinmek için fikirler bekliyorum yardımcı olurmusunuz

     

    örnek: derneklere üye olma, mason olma gibi :)

    Dans kursuna git çevrenin dibini yaparsın biraz da yetenekliysen işi kıvırırsan kızların vazgeçilmez partneri olursun her anlamda ;)

    Bi ara sosyalleşelim senle o zaman :D

    Beni de unutmayın. Bende yalnızım. 

    abi bu gidişle bara 5 erkek giren gruplar gibi olursunuz :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JustRulz
    JustRulz's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2011
    Erkek
    iş için çevre yapmak ... bırak yalnız kal.

    http://1ile0.blogspot.com.tr/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Çıkar için çevre yapmanın olumlu sonuçlar doğurmayacağını düşünüyorum.

    ++ 


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Burcucuk
    Burcucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2015
    Dişi

    Bence bu işi biraz zamana bırakmak gerekiyor. Hem şöylede birşey var senin nasıl biri olduğuna bağlı biraz mesela bazı insanlar vardır çok girişken yaptığı bir yolculukta bile yeni yeni insanlarla tanışıp çevre edinirler..bazı insanlarında yapısında yoktur böyle birşey..hem çevre yapmak için bi ortama giriyorsan yine kalıcı olmayacaktır..ilgi alanın olan birşey mutlaka vardır örneğin bir spor dalı/ değişik bir hobi..internette forumlarda seninle aynı şeylerden hoşlanan ve bu şey hakkında birşeyler paylaşabilceğin birileri mutlaka vardır..bu şekilde hem "çevre yapmış" hemde bundan zevk almış ve kendine birşey katmış olursun..


    Tahribatın tek Bırcısı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Burcucuk bunu yazdı

    Bence bu işi biraz zamana bırakmak gerekiyor. Hem şöylede birşey var senin nasıl biri olduğuna bağlı biraz mesela bazı insanlar vardır çok girişken yaptığı bir yolculukta bile yeni yeni insanlarla tanışıp çevre edinirler..bazı insanlarında yapısında yoktur böyle birşey..hem çevre yapmak için bi ortama giriyorsan yine kalıcı olmayacaktır..ilgi alanın olan birşey mutlaka vardır örneğin bir spor dalı/ değişik bir hobi..internette forumlarda seninle aynı şeylerden hoşlanan ve bu şey hakkında birşeyler paylaşabilceğin birileri mutlaka vardır..bu şekilde hem "çevre yapmış" hemde bundan zevk almış ve kendine birşey katmış olursun..

    Bişeyler yaziyim diye geldim ama çömez yazmış diyeceklerimi, imzamı atıyorum :)


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek
    yazipcikacak bunu yazdı
    SinusX bunu yazdı
    Nomm bunu yazdı
    FahrenHeiT bunu yazdı

    okul ve askerlik bitti çevremde arkadaşım kalmadı.

    iyi bir iş bulabilmek için referans ve tanıdık gerekiyor.

    siyaseti grupları ve cemaatleri sevmiyorum bunların haricince çevre edinmek için fikirler bekliyorum yardımcı olurmusunuz

     

    örnek: derneklere üye olma, mason olma gibi :)

    Dans kursuna git çevrenin dibini yaparsın biraz da yetenekliysen işi kıvırırsan kızların vazgeçilmez partneri olursun her anlamda ;)

    Bi ara sosyalleşelim senle o zaman :D

    Beni de unutmayın. Bende yalnızım. 

    Beni de yazın hocalar :D


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    cache bunu yazdı
    yazipcikacak bunu yazdı
    SinusX bunu yazdı
    Nomm bunu yazdı
    FahrenHeiT bunu yazdı

    okul ve askerlik bitti çevremde arkadaşım kalmadı.

    iyi bir iş bulabilmek için referans ve tanıdık gerekiyor.

    siyaseti grupları ve cemaatleri sevmiyorum bunların haricince çevre edinmek için fikirler bekliyorum yardımcı olurmusunuz

     

    örnek: derneklere üye olma, mason olma gibi :)

    Dans kursuna git çevrenin dibini yaparsın biraz da yetenekliysen işi kıvırırsan kızların vazgeçilmez partneri olursun her anlamda ;)

    Bi ara sosyalleşelim senle o zaman :D

    Beni de unutmayın. Bende yalnızım. 

    Beni de yazın hocalar :D

    başka yerdenn alıntı yapın bu ekip doldu .


    valar morghulis ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Çevre edinilmez satın alınılır,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    yemek tarifi alır gibi olmaz o işler

    çevre derken aslında  ne alanda bir çevre önemlidir.

    kimleri yanında görmek istersen o kişilerin bulunduğu yerde olacaksın al sana çevre.

    sen çevre edinmene gerek yok çevre sana gelir


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    marad10a
    marad10a's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2013
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    yemek tarifi alır gibi olmaz o işler

    çevre derken aslında  ne alanda bir çevre önemlidir.

    kimleri yanında görmek istersen o kişilerin bulunduğu yerde olacaksın al sana çevre.

    sen çevre edinmene gerek yok çevre sana gelir

    45 yılın tecrübesi yazmış

    altına imzamı atarım ben

Toplam Hit: 8673 Toplam Mesaj: 63
çevre dernek kulüp